2

2 0 0
                                    

‏L امروز بیشتر روی تحقیق متمرکز بود و تقریباً خوشحالتر از حد معمول به نظر می رسید. او برنامه ریزی کرده بود که در ثانیه ای که دیگر اعضا رفتند مستقیم به سمت لایت برود. لایت نیمی به فکر تحقیق و نیمی به دوستش روی تخت دراز کشیده بود. او امیدوار بود که دوباره  L ملاقات را کند و از نظر ذهنی تمام ویژگی های خود را شکل می داد. همانطور که چهره اش را کامل کرده بود با خودش لبخند زد و همچنان به کارآگاه فکر می کرد.
‏L برای مدت طولانی آن شب آنجا نبود و شب بعد هم نرفت. لایت ناامید شد چون آرزو داشت می‌توانست در حال حاضر با L باشد. در عوض او در مورد کارآگاه خواب دید. وقتی از خواب بیدار شد از اینکه دید رویاهایش با L نسبتاً صمیمی بوده اند شگفت زده شد. او فقط آن را به عنوان سردرگمی تکان داد و تا حدودی مشتاقانه منتظر آمدن L بود.
وقتی L آخرین در را باز کرد، لایت به بالا نگاه کرد و لبخند زد. ال کپی کرد و بلافاصله وارد شد و دستبندها را برداشت. آنها کنار هم نشستند و از همراهی هم لذت بردند. L به لایت خیره شد و چند بار لایت این را دید اما گیج نشد. L نیز متوقف نشد زیرا او تمام ویژگی های لایت را تحسین می کرد. او عاشق روشی بود که موهای قهوه ای پاییزی اش روی صورتش آویزان شده بود، جایی که خیلی بلند می شد. و چشم‌های قهوه‌ای‌اش می‌درخشیدند و به L احساس می‌کردند که دارد آب می‌شود.
"ریوزاکی آیا شانسی وجود دارد که بتوانم موها را کوتاه کنم؟
اکنون واقعاً از کنترل خارج شده است."
وقتی برگردم با واتاری در مورد آن صحبت خواهم کرد.»
"ممنونم و بابتش سپاسگذارم."
"هر چیزی لایت." ال فوراً با این سخنان پشیمان شد زیرا آنها بیش از حد از نیت او را از بین بردند و او نمی خواست این امر آشکار باشد. هر بار که لایت درگیر می شد، قضاوت و کسر او کنار گذاشته می شد. لایت از این انتخاب کلمات شوکه شده بود، اما به نوعی احساس افتخار یا سپاسگزاری می کرد.
"پس ریوزاکی، آیا هنوز هویت دوست خود را کشف کرده‌اید؟"
"نه. می توانم بپرسم چگونه می توانم بگویم؟" L فقط می خواستم بگویم لایت کلمات را بشنود.
"خب این یک نفر است که شما بیشتر وقت را به فکر کردن به او می گذرانید. وقتی چیزی به شما می گویند مهم تر از هر چیز دیگری است. شما می خواهید که آنها با شما باشند وگرنه به سراغ آنها خواهید رفت.
آنها به احتمال زیاد رویاها و هر فکر شما را اشغال می کنند. همه و هر کاری که آنها انجام می دهند باعث می شود لبخند بزنی و تو فقط آن را حس می کنی." لایت با درک حرف های خودش ناگهان از لبخند زدن باز ایستاد. او فقط احساسات فعلی خود را در مورد L توصیف کرده بود. به کارآگاه نگاه کرد و قلبش تندتر می زد.
"متشکرم لایت. من معتقدم که کمک کرد."‌ ال عاشق شنیدن صحبت های لایت به این شکل بود و این به او پروانه هایی داد. اما متوجه شد که حال و هوای لایت تغییر کرده است. "لایت تو حالت خوبه؟"
"بله من خوبم." از روی تخت بلند شد و به سمت میله ها رفت. L از نزدیک پشت سرش را دنبال کرد.
"لایت این برای تو غیرعادی است. مطمئنی مشکلی وجود ندارد؟ چون اگر وجود داشته باشد من اینجا هستم و می توانی به من بگو." ال از اینکه لایت غمگین باشد و به او نگوید متنفر است. اما این کلمات ضربه سختی به لایت زد. اشک ریخت و ال فورا دستانش را دور او حلقه کرد. لایت دقیقاً نمی دانست چرا اینقدر گریه می کند. او به سمت زمین افتاد و L در آغوشش ماند. لایت به سمت L خم شد و گریه کرد.
این به L برای دیدن لایت در این حالت آسیب می رساند و او فعلاً از پایین نگه داشتن آن صرف نظر کرد. بازویش را بالا و پایین مالید و به آرامی موهایش را نوازش کرد.
لایت به سرعت خاموش شد و قرار گرفتن در آغوش ال او را آرام کرد. اما L متوقف نشد و لایت خوشحال بود که این کار را نکرد. لایت در پیراهن ال فرو رفت و ال لبخند زد.
وقتی دوباره روی تخت نشستند، L به برنامه خود بازگشت.
"چه چیزی باعث شد حالت بد بشه؟"
"فقط فکر می کنم همه چیز ناگهان خیلی زیاد شد."
"این تقصیر منه؟ نباید بیام اینجا؟" چشمان ال گشاد شده بود و او واقعا امیدوار بود که اینطور نباشد. لایت نیز ناگهان نگران شد. او L را اینجا می خواست.
"نه! اوه، نه. این شما نیستید. در واقع شما کار را آسان تر می کنید." L لبخند زد و تقریباً دست لایت را گرفت. وقتی دستش به سمت لایت حرکت کرد، درست قبل از تماس آن دو به یاد نقشه‌اش افتاد و سریع دستش را عقب کشید. لایت همه چیز را متوجه شد.
"ریوزاکی، مطمئنی نمی دانی کسی که‌ دوست داری کیست؟"
"لایت، حالا باید بروم."
"اوه باشه. فردا برمیگردی؟" امید و ناامیدی در صدایش بود و ال آن را شنید و همانجا ایستاد.
"میخوای من؟" به عقب برگشت. لایت کمی گناهکار به نظر می رسید که آنقدر آشکار بود.
"آره."
"پس من برمی گردم." وقتی کارآگاه شروع به ترک کرد،
"صبر کن! دستبند را فراموش کردی." L لبخند زد در حالی که لایت در واقع خواستار محدودیت بود. رفت و به او دست زد و سپس رفت.
از ساختمان که از خوشحالی برق می زد بیرون رفت.
چیزهایی که لایت گفته بود برای او بسیار خاص بود و او به خانه رفت و تحقیقات خود را ادامه داد. لایت روی تختش دراز کشیده بود و فکر می کرد. آیا او واقعاً می تواند کارآگاه را دوست داشته باشد؟ رویاهای او و تغییرات ناگهانی خلق و خوی او این را تأیید می کند. بودن در کنار L احساسات او را از بین می برد، اما او همچنان در کنارش شادتر بود. او آرزو داشت در کنار کارآگاه باشد، اما یک چیز بیش از همه در ذهنش نقش بست. کراش ال کی بود؟ بخشی از او فکر می کرد او است. اما این به راحتی می تواند صحبت با امید باشد. اما چرا L به او نمی گوید کیست؟ همچنین L مقدار غیرمعمولی از احساسات و محبت نسبت به لایت نشان می داد. آیا لایت ندید که L قرار است دست او را بگیرد؟ لایت می‌دید که امشب رویاهایش چه چیزی را رقم می‌زند، اما کاملاً مطمئن بود که L را دوست دارد.
در حالی که داشت به خواب می رفت، چیزی او را شوکه کرد. من همجنس گرا نیستم! او فکر کرد. اما آیا او می تواند باشد؟
او همیشه فکر می‌کرد هیچ‌کس نمی‌تواند عشق را کنترل کند، اما قبلاً هرگز عاشق پسری نبوده و با پسری قرار ملاقات نکرده بود. او فکر کرد که می تواند همجنس گرا باشد. و با در نظر گرفتن کارآگاه به خواب رفت.
‏L اکنون می‌دانست که این یک دلخوری است زیرا با فکر لایت پروانه‌ها را به دست می‌آورد و این احساس را داشت. یکشنبه بود و بیشتر اعضای تیم با خانواده‌هایشان بودند، بنابراین زود رفت تا لایت را ببیند. لپ تاپش را برداشت و با عجله به سمت اتاق لایت رفت. لایت تصمیم گرفته بود که L را دوست دارد و راهی برای بودن با او پیدا خواهد کرد. اما آیا واقعاً بهترین کارآگاه جهان با مظنون شماره یک پرونده kira رابطه برقرار می کند؟ او سعی می کند.
وقتی کسی که رویای او را در سر می پروراند از در عبور کرد، لبخندی معمولی زد اما پروانه ها و شادی را در شکمش احساس کرد. L با لپ تاپ خود وارد شد و لایت را طبق معمول آزاد کرد. کامپیوترش را روی تخت گذاشت و طبق معمول خم شد، انگشتان نازکش روی کلیدها سر خوردند. لایت با رویایی او را تماشا می کرد و به سؤالات گاه و بیگاه او پاسخ می داد.
"پس چرا در اینجا روی تحقیق کار می کنید؟"
"خب تو من را اینجا می خواستی و من هم می خواستم با تو باشم." قبل از اینکه بتواند پشیمان شود، کلمات از دهانش خارج شد. لایت به شدت پوزخند زد و خیلی آهسته به L نزدیک شد.
"آیا هنوز علاقه خود را نمی دانید؟"
لایت می‌توانم بپرسم چرا اینقدر می‌خواهی این حقیقت را در مورد من بیاموزی؟
"اوه دلیلی نداره."
"خب آیا واقعا برای شما مهم است که بدانید؟"
"خیلی دوست دارم بدانم."
‏L به سمت لایت چرخید و لایت حرکت کرد تا بتواند او را ببیند. هر دو قلبشان تندتر می زد و نفس هایشان در هم می پیچید.
"لایت کراش تو کیست؟"
لایت پس گرفته شد.
"اوه، اوه،" او رو کرد، "من ندارم."
آب دهانش را قورت داد و ال صورتش را گرفت و او را برگرداند تا به چشمانش نگاه کند.
"به من دروغ نگو."

تغییر وقایعWhere stories live. Discover now