هیچ یک از آنها متوجه نشدند که کل گروه ضربت شوکه و وحشت زده به آنها خیره شده است.
"لایت؟" سویچیرو با عجله پرسید. چشمان ال باز شد و به دیوار آسانسور دور از لایت برگشت. لایت چرخید و به همه آنها مانند آهوی مبهوت در چراغ های جلو نگاه کرد. ال سرش را به دیوار تکیه داد و چشمانش را روی هم فشار داد. "لایت چی هستی-خب میتونه بدتر باشه تو میتونی کیرا باشی!" سوئیچیرو سعی کرد با آن شوخی کند اما در واقع آنچه را که به تازگی دیده بود انکار می کرد. لایت به طرز دردناکی بلعیده شد.
"اما من هستم." عبارات همه دو برابر گیج و شوکه بود. L به آنها نگاه کرد و سپس لایت که اشک از روی صورتش جاری شد. L دوباره بلند شد و گونه لایت را برای مدت کوتاهی بوسید و سپس سریع دکمه را به طبقه بالا فشار داد.
آنها در آسانسور ایستادند و می لرزیدند در حالی که لایت گریه می کرد و ال او را دلداری می داد. وقتی در باز شد، ال بازویش را از لایت وصل کرد و در حالی که لایت را به سمت هلیکوپتر میکشید، کیفهایش را برداشت.
واتاری از قبل منتظر بود، زیرا میدانست L چه خواهد کرد و به کجا میخواهد برود.
"بیا بریم واتاری." L گفت که به لایت کمک می کند تا به هلیکوپتر برود. واتاری آنها را به فرودگاه برد و هنگامی که به آنجا رسیدند سوار یک جت شخصی شدند و واتاری آنها را به انگلستان برد، سپس به خانه بسیار بزرگی که L خریداری کرد وقتی متوجه شد که لایت کیرا است. او این سناریو را پیش بینی کرد و خانه ای آماده برای آنها آورد. لایت شروع به آرام شدن کرده بود و در عوض کنجکاو از پنجره بیرون را تماشا می کرد. ال لم داد و سرش را به شانه لایت تکیه داد. لایت انگشتانش را با L در هم پیچید و به او لبخند زد.
"کجا داریم میریم؟"
"به خانه ما." L به سادگی پاسخ داد. چشمان لایت گشاد شد.
"در انگلستان؟" L سر تکان داد.
"لایت این کشور زادگاه من است و در آنجا خانه وامی است." لایت نمی دانست چه عکس العملی نشان دهد شوکه شد اما متحیر شد. بنابراین در عوض او فقط با آن رفت.
آنها وارد شدند و لایت از اینکه خانه چقدر زیبا و حیرت انگیز است، مات و مبهوت شد. اما L به حرکت خود ادامه داد تا اینکه به یک اتاق خواب بزرگ رسید.
لایت در تمام مدت گیج بود و همانطور که L دستش را انداخت و در اتاق قدم زد، نگاه لایت به او افتاد و او لبخند زد. L این خانه را برای آنها آورده بود که لایت نمی توانست به قیمت آن فکر کند، اما او این کار را کرده بود و لایت واقعا او را دوست داشت. همانطور که L با چند کامپیوتر کمانچه بازی می کرد، لایت به سمت او رفت و او را از پشت در آغوش گرفت و گردنش را بوسید.
"لایت تو حالت خوبه؟"
"بله البته چرا من نباشم؟"
"چون همه اینها واقعاً آسیب زا بود. شما همزمان با نشان دادن دوست پسر خود به پدرتان آمدید و سپس به او گفتید که در واقع بدترین جنایتکار جهان هستید که او در تعقیب او بوده است."
"بابت یادآوری ممنون."
"متاسفم لایت."
"اشکالی نداره. اما من گیر کردم."
"چی؟"
من میخواهم با تو عشقبازی کنم، اما جت لگ بسیار بدی گرفتم. ال خندید و لایت را بوسید.
بیا بریم بخوابیم ببین چی میشه. L گردن لایت را بوسید تا به پیراهنش رسید و آن را در آورد. سپس لایت را به سمت تخت کشید. آنها فعالیت جنسی زیادی نداشتند زیرا هر دو خسته بودند.
صبح با هم رفتند تا خانه جدیدشان را کشف کنند و از آنجایی که لایت احساس بهتری داشت، چندین بار کاری را که او دوست داشت انجام دادند. L به لایت قول داد که فردا بتواند به خانه وامی سر بزند و نیر، مت و ملو را ببیند. آنها موافقت کردند که هنوز نگویند او مخفیانه کیرا است، اما مجبور نبودند رابطه خود را مخفی نگه دارند.
آنها بیرون از خانه وامی بودند و لایت عصبی بود. این خانه پر از وارثان L بود که آنها واقعاً متوجه نمی شدند که او کیرا است.
همچنین همه آنها L را تحسین می کردند، بنابراین آیا او به شدت مورد قضاوت قرار نمی گیرد؟ ال به او نگاه کرد و اضطراب را در چهره اش دید، پس به سمت او رفت و صورتش را محکم گرفت.
بیشتر نگرانی های لایت با زبان L در دهانش از بین رفتند و وقتی از هم جدا شدند به سمت در برگشتند. وقتی L کلیدهایش را بیرون آورد، لایت به طرفین چرخید و پسر بچه آلبینو بامزه ای را دید که از پشت پرده نگاه می کرد. او در حال تماشای آنها بود و وقتی لایت او را دید به عقب برگشت. آنها وارد شدند و L بلافاصله مورد حمله تعداد زیادی از کودکان خردسال و سپس نوجوانان قرار گرفت. همه او را در آغوش گرفتند تا اینکه روی زمین افتاد و آنها می خندیدند.
لایت لبخند زد اما نگاه بچه ها یکی یکی به او افتاد و چهره های خندان به چهره های کنجکاو افتاد. برخاستند و شروع به معاینه کردند. لایت احساس کرد عصبی شده است و ال در مقابل دیوار ایستاد و یک نوجوان چرمی پوشیده از سر تا پا در کنارش ایستاد و چیزی در گوشش زمزمه کرد.
در کنار او یک کودک کوچکتر احتمالاً حدوداً 14 ساله با خطوط قرمز و مشکی بود که در یک بازی ویدیویی بازی می کرد. در انتهای صف، آلبینوی کوچکی بود که قبلاً دیده بود، زرافه اسباب بازی را محکم در دست گرفته بود و همچنان او را تماشا می کرد. ال در پاسخ به نوجوان بلوند مو بلند چیزی زمزمه کرد و آن دو به او نگاه کردند و سپس به صحبت ادامه دادند. این همان چیزی بود که لایت از آن می ترسید و در حالی که از هر جهت به او خیره شده بود و قضاوت می شد، شروع به تهویه هوا کرد.
بعد از اینکه به ملو در مورد او گفت به لایت نگاه کرد و دید که چقدر ترسیده است. او می توانست بچه های خانه وامی را ببیند که او را مطالعه می کردند و این ترس لایت بود. L به سرعت به سمت لایت رفت و بازوهای آنها را به هم وصل کرد.
"همه، این لایت یاگامی است. شما او را با من بسیار خواهید دید و خوب خواهید بود. همه شما فوق العاده باهوش هستید که او را می ترسانید. کار خوب است." او در پایان زمزمه کرد و به آنها چشمکی زد. همه بچه ها زیر تعارف ال قهقه می زدند و می پیچیدند و لایت آه می کشید، لبخند می زد و عاشقانه به ال نگاه می کرد.
چشمان ملو کمی گشاد شد. اگرچه L به تازگی به او گفته بود که لایت دوست پسر اوست، ملو تقریباً فکر کرد که این یک شوخی است. حتی چیزی که بازوهای پیوند دهنده را باور نمی کرد، اما می توانست ببیند که نگاه در چشمان لایت یاگامی واقعی بود. اما L همینطور بود او با دقت به آن دو خیره شد و همه چیز را تجزیه و تحلیل کرد. او به L عشق داشت که گویی L پدرش است.
او به او نگاه کرد و میخواست مطمئن شود، اگر درست است، این مرد به اندازه کافی برای او خوب است. L به عقب و به چشمان لایت نگاه کرد. نگاه او منعکس کننده نگاه لایت بود و به سرعت او را بوسید زیرا بچه هایی در اتاق بودند. دهان ملو روی زمین افتاد زیرا او واقعاً باور نداشت که L می تواند به این شکل دوست داشته باشد.
ملو به تماشای غریبه ادامه داد. نمیدانست در مورد او چه فکری کند، زیرا فکر میکرد نسبتاً خوب و مهربان به نظر میرسد، اما میتوانست چیز عجیبی در مورد او احساس کند. به علاوه او یک غریبه بود و L به آنها یاد داد که قضاوت کنند و همه چیز را ارزیابی کنند. لایت یاگامی به نظر می رسید کمتر عصبی شده بود حالا ال در کنار او بود و بچه های دیگر نرم شده بودند. اما نیر قصد نداشت از ارزیابی و رک بودن عادی خود دست بکشد.
وقتی L او و بچه ها را به داخل یک اتاق نشیمن بزرگ هدایت کرد، نور لبخند زد. همه آنها گزارش های L را نشان دادند و او آنها را با علاقه واقعی خواند. حصول اطمینان از اینکه لایت درگیر شده است. حتی برخی از بچه ها ابتدا پروژه های خود را به لایت نشان دادند. اعتماد به نفس او ایجاد شد و L عاشق این بود. سه پسر دم در ایستاده بودند و نگاه می کردند. مت که هنوز در بازی ویدیویی خود بازی میکرد، تنها توسط ملو که هنوز از رفتار جدید L شگفتزده بود، به آنجا کشیده شد. در حالی که دو پسر با یکی از بچه های شش ساله می خندیدند، ملو دیگر طاقت نیاورد و بازوی مت را گرفت و او را از پله ها بالا کشید و وارد اتاقشان کرد.
"باور می کنی؟"
"باورت چیه؟" مت غر زد که واقعاً علاقه ای نداشت و در عوض یکی از سیگارهایش را که زیر تخت ملو پنهان کرده بود بیرون آورد.
"اون L واقعا میتونه عاشق کسی باشه مخصوصا لایت یاگامی؟!" مت در نهایت توجه خود را نشان داد و به بالا نگاه کرد.
"صبر کن، چی؟ اون پسر کیه؟" ملو سر تکان داد.
"خب، لعنتی. من نمی دانم. حدس می زنم که ما فقط مشاهده می کنیم."
پایین پله ها، نزدیک گوشه ای ایستاده بود و تکه ای از موهای سفیدش را بین انگشت و شستش می چرخاند. نور نگاهی به او انداخت و او را دید، سپس گونه ال را بوسید و به سمت نزدیک بلند شد. نزدیک تکان نخورد فقط با دقت او را تماشا کرد. لایت خم شد و آرام صحبت کرد.
"هی! نزدیکی درسته؟" نِر به آرامی سر تکان داد و حرفی نزد. "من زرافه تو را دوست دارم." نزدیک او را نزدیکتر کرد و لایت را تماشا کرد که داشت نگران میشد.
این خیلی خوب پیش نمی رفت ل از گوشه چشمی به آن دو نگاه می کرد و مجذوب شده بود.
ناگهان چشمان نیرز گشاد شد که نور شروع به بیرون کشیدن زرافه از بازوهای نیر کرد. او کمی عصبی بود که قرار است چه کاری انجام دهد یا چگونه پیش خواهد رفت. اما نیر تسلیم شد و به او اجازه داد. وقتی لایت اسباببازی را در دست گرفت، آن را با احتیاط به دست گرفت و در حال رقصیدن آن بود. نیئر مجذوب تماشا شد و L هم همینطور. او با نیئر به همان شکلی که L بازی کرد. همانطور که لایت اسباب بازی دیگری را برداشت و آنها را وادار به پیوستن کرد، شروع به لبخند زدن و بازی با او کرد. آنها مشغول تحقیق بودند و لبخندی روی صورت L پخش شد. نزدیک کودکی باورنکردنی بود که نسبت به سن خود بسیار بالغ بود و با مردم صحبت نمی کرد و آنها را به اسباب بازی های خود یا خودش نزدیک نمی کرد. او هرگز به کسی اجازه ورود نداد و حالا با نور بود.
با این حال، آنها برای مدت طولانی بازی نکردند، زیرا نیر گفت که باید برود و دوستانش را ببیند، بنابراین او اسباب بازی های خود را برداشت و رفت. او به سمت اتاق ملو رفت تا با او و مت ملاقات کند. در همین حین لایت رفت تا کنار L بنشیند که زمزمه کرد:
"کار خوب با نیئر. این نادر بود." اما در طول بازی با لایت نیئر چیزهایی یاد گرفت.
"سلام بچه ها." گفت وارد شد و اسباب بازی هایش را روی زمین گذاشت. اولین چیزی که او آموخت این بود که لایت می تواند واقعاً خوب باشد.
"نیت نظرت در مورد لایت چیست؟" نکته دوم این است که او بسیار شبیه ال است.
"من خیلی مطمئن نیستم. قطعا بین آنها عشقی وجود دارد، اما چیزی وجود دارد." مورد سوم لایت خیلی زیبا بود.
"نه. من فکر نمی کنم او به اندازه کافی برای L خوب باشد." نکته چهارم، او می توانست ببیند که چرا L او را دوست دارد و چرا آن دو با هم هستند.
"خب یک چیز وجود دارد که من در مورد آن کاملاً مطمئن هستم ..."
نکته پنجم...
"چی؟" لایت...
"لایت یاگامی کیرا است."