در حین کار روی کیس، لایت به دیوار تکیه داد. L روی تخت دراز کشیده بود و سرش را روی دامان لایت گذاشته بود. او کارهایی را که لایت انجام داد را تماشا میکرد و لایت اغلب بدون فکر سر ال را نوازش میکرد. لایت در میان لیست های بی پایان مرده ها پیمایش کرد، همانطور که سعی می کرد ارتباطی را ببیند. آهی کشید و لپ تاپ را بست.
"چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد؟" L نشست و از لایت بالا رفت. لایت هنگام صحبت کردن به پهلوهای L چسبیده بود.
"اگر از من بپرسید تا کنون خیلی خوب کار کرده اید." ال وام داد و مرد جوانتر را بوسید. لایت او را محکم تر گرفت و به سمت خود کشید. پاهای L از کناره های لایت به پایین لغزید، بنابراین او روی لایت زانو زده بود.
لایت از این وضعیت خسته شد و L را کمی بلند کرد و او را به پهلو چرخاند و دراز کشید. لایت از بالای سرش بالا رفت. ال در بوسه لبخند زد و زبان لایت را در دهانش پذیرفت. همانطور که دست لایت از کنار L دوید، L احساس آشنا اما نادری را در شلوار خود احساس کرد.
"لایت." او آرام صحبت کرد و لایت را به آن احساس تشویق کرد.
دستش زیر پیراهن ال و روی نیم تنه اش بالا رفت. L پشت مو و پیراهن لایت را گرفت. و پشتش را قوس داد و به سمت لایت هل داد.
لایت طعم آشنای کیک ها و شیرینی ها را در حین کاوش در دهان L احساس کرد. اشارهای به توتفرنگی وجود داشت و او به دفعاتی فکر کرد که L را در حال خوردن یک تکه کیک توت فرنگی دیده است. اما وقتی واتاری سرفه کرد، لایت از روی او پرید و حضورش را آشکار کرد.
ل نفس سنگینی کشید و از شرم صورتش را پوشاند.
نور به سمت دیوار رفت و سرش را به دیوار کوبید.
واتاری چند وقته اونجا بودی؟ ال از میان دستانش زمزمه کرد.
"بدتر از چیزی که هستش نکن. باید انتظارش را داشتم. به هر حال غذای تو را آوردم." با سینی معمولی از در میلهای عبور کرد و ال به آرامی از تخت پایین آمد و رفت.
لایت به اطراف چرخید و به دیوار تکیه داد و L را تماشا کرد. کارآگاه نگاه لایت را به او احساس میکند و وقتی او را نگاه میکند، سختتر سرخ شد. نگاهش را به دور انداخت و لایت لبخند زد. وقتی L خجالتی می شد دوستش داشت.
بعد از رفتن واتاری ال رفت و روی تخت نشست و صورتش را در دستانش قرار داد. لایت رفت و کنارش نشست و دستش را دور شانه هایش انداخت.
"هی چی شده؟" لایت نگران پرسید.
"این."
"این سرگرم کننده بود."
"این تحقیر آمیز بود. "L نگاهی به بالا انداخت و در چشمان لایت.
"پس دوست داشتن من تحقیر کننده است؟ هاف!" او روی برگرداند و بهترین برداشت خود را از میسا داد. به نظر می رسید که کار می کرد زیرا L او را از پشت بغل کرد.
واتاری به خوبی پدر من است.
"من درک می کنم L. من فقط شوخی کردم." لایت روشن شد، هنوز در آغوش ال. همانطور که آنها به یکدیگر خیره شدند، هر یک از آنها تقریباً افکار مشابهی داشتند.
آیا این درست است؟ منظورم این است که خیلی چیزها در این رابطه اشتباه است. چیزی وجود دارد که برخی آن را شکاف سنی می نامند. همچنین مظنون و کارآگاهش؟
خیلی اشتباهه اما چرا این احساس درست بود.هر وقت او را می بینم، می توانم آن را حس کنم. فکر کنم واقعا عاشقم
"لایت."
"ال." لایت صورتش را به سمت ال فشار داد و L در حالی که دستانش در موهای لایت در هم پیچیده بودند پاسخ داد. آنها طوری ادامه دادند که گویی واتاری هرگز حرف آنها را قطع نکرده است.
L را به دیوار هل دادند و لایت یک دستش را روی باسن L گرفت و با دست دیگر او را با فشار دادن به سینه اش کنترل کرد. L به دلایلی متوجه شد که دوست دارد لایت نوع کنترل کننده باشد. او اجازه داد بدنش توسط لایت کنترل شود. L دوباره احساس عجیبی را در حالی که او سفت می شد احساس کرد. به نظر می رسید لایت متوجه این موضوع شد و دستش را روی آن کشید. ال ناله کرد اما زمانی که لایت شروع به باز کردن شلوار جین ال کرد.
"نه، توقف کن لایت."
"اوه ببخشید. چه مشکلی دارد؟" لایت از او بالا رفت و شروع به خجالت کرد.
"فقط. این اولین بار من خواهد بود، و... نه زمانی که شما در زندان هستید. و همچنین خیلی زود است. من درک می کنم که شما احساس محرومیت می کنید، اما لطفا."
"البته. منظورم این است که اکنون دلیل بیشتری برای بیرون رفتن دارم." به ال اشاره کرد و خندید. L از اینکه لایت توهین نکرد احساس آرامش کرد. آنها عقب نشستند و به تحقیقات ادامه دادند.
L ناگهان لپ تاپ را از دستگیره لایت بیرون کشید و خودش نشست. او چیزی را در یک فید ویدیویی تایپ کرد که روی صفحه ظاهر شد. لایت سرش را روی شانه کارآگاه گذاشت و وقتی متوجه شد چه چیزی روی صفحه است، چشمانش گشاد شد. دوست دختر لایت روی صفحه ایستاده بود، با چشمان بسته و به یک قاب فلزی بسته شده بود.
"ال نمی توانیم؟"
"من متاسفم لایت، اما من باید این کار را هر روز انجام دهم." دکمه ای را گرفت و شروع کرد به صحبت کردن: خانم امانه؟
"آره." صدایش خشن و خروشان به نظر می رسید.
"حالت چطوره؟"
"چرا ما به این کار ادامه می دهیم؟ نمی توانید همین حالا اجازه دهید من بروم؟ احتمالاً برنامه شما هیچ بازدیدی ندارد. درست می گویم؟"
"L او در مورد چه چیزی صحبت می کند؟"
او به خودش فکر کرده است که من دنبال کننده او هستم و این یک نمایش اینترنتی فانتزی یا چیزی شبیه به این است. به سمت کامپیوتر برگشت.
"امانه، این یک نمایش نیست. شما اینجا هستید برای اینکه دومین کیرا.." باشید.
"اما من کیرا دوم نیستم! تو نمیتوانی این کار را با من انجام دهی!" او فریاد زد، واضح است که آنها مرتباً این گفتگو را داشتند. "لایت کجاست؟" صدای او دوباره آرام شد و لایت دوباره گیج شد.
همانطور که میسا در مورد لایت پرسید، به L نیش زد زیرا می دانست که او از نظر فنی دوست پسر او است.
"L چند بار او در مورد من می پرسد؟"
"هر روز. به نظر می رسد که او واقعاً شما را دوست دارد لایت." L با ناراحتی به پایین نگاه کرد و لایت متوجه این موضوع شد و تصمیم گرفت به L ثابت کند که چقدر میسا را دوست ندارد.
"این مایه تاسف است زیرا من او را دوست ندارم." قلب ال کمی بالا رفت اما سعی کرد آن را نشان ندهد بنابراین ادامه داد.
"وقتی آماده اعتراف شدید، من اینجا خواهم بود."
"می دانم، خداحافظ." سرش را پایین انداخت و ویدیو پخش شد.
"این وحشتناک بود."
"میدانم." ال آهی کشید و سرش را تکیه داد
سینه لایت و لایت موهایش را نوازش کرد. "این بدترین موردی است که من تا به حال در آن بوده ام. فقط دیگر چیزی نمی دانم." لایت صورت ال را بالا کشید تا به صورتش نگاه کند. ضربان قلب آنها با کاهش فاصله بین لب هایشان افزایش یافت. لرز از ستون فقرات ال گذشت و لب پایین لایت را لیسید و التماس کرد که وارد شود. اعطا شد و وقتی زبان لایت به دهانش رفت لبخند زد. با افزایش جو، پیراهن لایت را چنگ زد.
"L- Lig- L- Light s- stop, stop." ال سعی کرد بگوید و لایت شروع به نیش زدن به گردنش کرد. میتوانم صدای آمدن واتاری را بشنوم. لایت آهی کشید و به آرامی از L خارج شد اما بدون اینکه بوسه ای روی لب هایش بگذارد. عجله کردند تا موها و تختشان را صاف کنند. آنها تا حد امکان خود را طبیعی جلوه دادند و زمانی که واتاری از در عبور کرد به آن دست یافتند.
سینی بزرگتر از یک قبل را به داخل اتاق هل داد. به نصف تقسیم شد، نیمی از وعده های غذایی معمولی لایت و نیمی دیگر شیرینی ها، قابلمه های چای و کیک های توت فرنگی بود. آن را هل داد و به ال لبخند زد.
"من اطمینان دارم که شما روی پرونده کار کرده اید."
ما واتاری داریم.
"و تو در امان بودی؟" ابروهایش را بالا انداخت و هم L و هم لایت به هم خوردند. ل حرکت کرد و کنار واتاری که داشت چای ال را درست می کرد ایستاد.
"واتاری لطفا این کار را نکنید." واتاری در حالی که از بازی کردن این نقش شرم آور والدین لذت می برد شروع به قهقهه زدن کرد.
"فقط می خواهم مطمئن شوم که او به تو صدمه نمی زند." لایت، وقتی پدری دید که واتاری قصد دارد با L چه کند و لایت شروع به خندیدن کرد. او را نادیده گرفت زیرا او خیلی خجالتی بود.
"واتاری او اکنون نمی خواهد لطفا متوقف شود!"
"نوش جون." در راه بیرون رفتن به لایت چشمکی زد و لایت فقط سرش را تکان داد و خندید. ال به دنبالش خیره شد.
"برای او متاسفم."
ال به سمت سینی برگشت و شروع به چیدن غذای خود کرد که لایت به پشت سرش رفت و دستانش را دور کمرش حرکت داد. L برای یک ثانیه از حرکت ایستاد، اما تمام لایت مورد نیاز بود، زیرا L را از روی زمین بلند کرد و مرد در حال مبارزه را به تخت بازگرداند. L داشت می خندید اما سعی می کرد به کیکش برگردد. لایت بالای L خوابیده بود و او را از تلاش برای دور شدن باز می داشت.
"لایت!! من کیک میخوام" لایت نیز با بوسیدن او راه شکایت ال را متوقف کرد. اما L واقعاً شاکی نبود، او بازی می کرد و در حالی که اجازه می داد لایت زبان را در دهانش بگذارد، لبخند زد.
"میدونستم که دوست داری." لایت در حالی که لب ال را می جوید زمزمه کرد.
"شس." L انگشتی را روی دهان لایت گذاشت و آن را زیر چانه اش حرکت داد. سپس صورتش را به صورتش نزدیکتر کرد، یک سانتی متر قبل از تماس لب هایشان ایستاد.
در این صورت، تو میتوانی کیک من باشی.»
و لایت فاصله را بست و خودش را به ال فشار داد.
با ناامیدی لایت، L آن شب بعد از یک «بوسه» طولانی خداحافظی دیرتر از محل رفت.
او تقریباً فراموش کرده بود که لایت را کنار بزند، اما لایت به او یادآوری کرد و L تقریباً شوکه شد که لایت عملاً درخواست دستبند زدن به او را داشت. لایت نمی خواست در دستبند باشد اما می دانست که پرونده چقدر مهم است. او همچنین آماده بود تا هر کاری که لازم بود انجام دهد تا ثابت کند که Kira نیست تا بتواند با L باشد. L به اتاقش برگشت، او به سمت کامپیوترش رفت اما برای چیزی کمی متفاوت از معمول.
L با هیجان از درها عبور کرد و خبرهایش را به لایت گفت. او از آخرین در عبور کرد و لایت را تکان داد. کارآگاه با عجله وارد شد و لایت را آزاد کرد. اما ایستاد و صورتش افتاد. جایی که نوارهای فلزی یا مچ های لایت خون و بریدگی بود.
"اوه لایت." لایت دستانش را به سمت جلو حرکت داد.
"من واقعا خوبم." او سعی کرد به او اطمینان دهد، اما در حالی که L به آرامی دست هایش را در دستانش گرفت و دست هایش را روی زخم های باز گذاشت، لایت از درد در هم پیچید. ال سرش را تکان داد.
"نه، شما قطعاً خوب نیستید." دست های لایت را پایین انداخت و گوشی اش را بیرون آورد. واتاری، سریع جعبه کمک های اولیه را به سلول لایت بیاور. او تلفن را قطع کرد و لایت تصور کرد که واتاری حتی فرصت صحبت کردن نداشته است. حق با او بود. وقتی واتاری جعبه کمکهای اولیه را آماده میکرد، به این فکر کرد که کسی در سلول لایت چه جراحتی داشته است. L معمولاً در مورد چیزهای اغراق آمیز رفتار نمی کرد، در واقع او معمولاً در موارد اغراق آمیز رفتار می کرد. هنگامی که L مجبور شد آپاندیس خود را در 6 سالگی بیرون بیاورد، او اصرار کرد که در عمل بیدار بماند، زیرا "معجزه بزرگی نبود".
وقتی تلفنش را کنار گذاشت، دوباره دست لایت را به آرامی گرفت و به آرامی مچ دستش را بوسید. لایت با ستایش عمیق او را تماشا کرد و چیزی به یاد آورد.
"ال، وقتی وارد شدی در مورد چه چیزی اینقدر هیجان زده بودی؟" با یادآوری لبخند به صورت L برگشت.
"به شما می گویم یک بار واتاری اینجا بود، زیرا نمی خواهم او صحبت را قطع کند." لایت کنجکاو می شد و خیلی مجذوب شده بود.
"چیه؟"
"من به شما نمی گویم." وقتی لایت مدام میپرسید و ال مدام انکار میکرد، به نزدیکتر خم میشدند. اما وقتی آنها خیلی نزدیک شدند و مچ های لایت حرکت کرد، او به عقب رفت و از درد به خود پیچید. L ترسیده به نظر می رسید. "لایت؟
لایت تو خوبی؟"
"آره خوبم." لایت مچ دستش را نگه داشت و ال کنار صورت لایت را نوازش کرد. لایت به دستش خم شد و چشمانش را بست. وقتی آنها را باز کرد تنها چیزی که می توانست ببیند چشمان ال بود. قبل از اینکه بتواند واکنشی نشان دهد، سرش را به ال فشار داد و لب هایشان یک بار دیگر به هم متصل شد. لایت سعی کرد L را در آغوش بگیرد اما جراحاتش کار را برای او سخت تر کرد. در عوض او فقط دست هایش را دور پشت L حلقه کرد و روی تخت دراز کشید. L می دانست که لایت درد دارد، بنابراین او حرکت بسیار کمی داشت.
آنها به طور طبیعی از هم جدا شدند و L به لایت کمک کرد.
پنج دقیقه بعد، واتاری با جعبه کمک های اولیه وارد شد و آماده دیدن خون یا اندام بود. با این حال دو پسر در شرایط تقریباً عالی به او خیره شده بودند. ل گیجی را در چهره واتاری دید و قبل از اینکه سوال مطرح شود پاسخ داد.
"در شب، دستبندها مچ لایت را خیلی بد بریده اند." واتاری به خودش اجازه داد وارد شود.
"این آنقدرها هم که به نظر می رسد یک اورژانس بزرگ نیست. به خصوص نه با استانداردهای شما." L از تخت پایین آمد تا واتاری بتواند کنار لایت بنشیند تا زخم هایش را پانسمان کند.
"آره، اما این روی من است، این لایت است." ال تا انتهای دیگر اتاق رفت و شروع به قدم زدن کرد. واتاری روی بریدگی های لایت ماده ضد عفونی کننده مالید و در حالی که زمزمه می کرد خون را تمیز کرد:
شما می دانید که این بدان معناست که او واقعاً شما را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد. گونههای لایت سرخ شده بود، اما واتاری ادامه داد: "او فقط در صورتی نگران زخمی شدن مردم است که آنها را دوست داشته باشد و از آنها مراقبت کند. او حتی به سلامتی خودش هم به نوعی اهمیت نمیدهد. وقتی 6 ساله بود و آپاندیسش را بیرون آوردند. ، او اصرار کرد که بیدار بماند زیرا گفت که این کار مهمی نیست و باید مطمئن شود که آنها این کار را درست انجام می دهند. یاگامی لایت." لایت لبخند زد و قرمزتر شد.
"در مورد من حرف نزن!" L از آن طرف اتاق فریاد زد. لایت خندید و ال اومد و کنارشون ایستاد.
"ببخشید L."
"متاسفم ریوزاکی" واتاری داشت بانداژها را دور هر دو بازو می پیچید و به ال نگاه کرد.
"تا حالا بهش گفتی؟"
"نه من می روم. به شما پیام می دهم که هر وقت داشتم وسایل را بیاورید." لایت ابرویش را کج کرد و به L نگاه کرد که لبخند زد.