3

0 0 0
                                    

ضربان قلب لایت تا حد زیادی افزایش یافته است. دست L روی صورت لایت باقی ماند و لایت بیشتر از این نمی توانست آن را تحمل کند. او لب هایش را به لب های L زد و L برای یک ثانیه فلج شد و متوجه شد که چه اتفاقی دارد می افتد. وقتی توانست جواب بدهد چشمانش را بست و لایت را بوسید. پس از آن لایت در شوک قرار گرفت زیرا او هرگز انتظار نداشت L پاسخ دهد.
لایت دستش را به شانه ال رساند و او را نزدیکتر کرد. لایت به طور نسبتاً ناراحت کننده ای روی زمین پخش شده بود و L همچنان خمیده بود. وقتی آنها با هم در بوسه حرکت کردند، L هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بود. او آن را دوست داشت و می خواست عمیق تر شود. لایت را به عقب هل داد و روی زمین رفت و از بالای او بالا رفت. لایت زبانش را به دهان ال فشار داد و با زبان ال مبارزه کرد. از آنجایی که L در حال حاضر بالای لایت بود، زبانش را تا پشت گلویش فشار داد. ال یک دستش را به سینه‌اش فشار داد و با دست دیگر موهای لایت را گرفت. لایت L را به او نزدیک کرد و پیراهنش را گرفت.
‏L بدون پشیمانی از لایت خارج شد و به تخت تکیه داد. لایت بلند شد و در کنار کارآگاه قرض داد.
"پس L، دوست شما کیست." ال به نفس سنگین ادامه داد و به لایت نگاه کرد. هر دو خندیدند و یک بار دیگر بوسیدند. لایت به L تکیه داد و سرش را روی شانه‌اش قرار داد در حالی که آنها با هم در تحقیقات کار می‌کردند. او دستش را دور کمر L حلقه کرد و او را وادار به قهقهه کرد.
"اما الان چه اتفاقی می افتد؟" ال اخم کرد چون به این فکر نکرده بود.
"من فکر نمی کنم معقول باشد که به مردم بگوییم ما با هم هستیم، در صورتی که با هم باشیم."
"من میخواهم با تو باشم."
بنابراین ما "با هم" هستیم. جالب است. بنابراین تحقیقات ادامه خواهد داشت و این تاثیری بر آن نخواهد داشت."
"یعنی من هنوز مظنون هستم و اینها."
"آره."
"پس اگر من در نهایت "کیرا" شدم چه؟
"من نمی دانم. امیدوارم که شما اعدام نشوید و اگر قرار نیست اعدام شوید، من کاری با شما پیدا خواهم کرد."
"پس ما از هم جدا نمی شویم؟"
"به احتمال زیاد نه، زیرا من قبلاً مشکوک هستم که شما Kira هستید و من اکنون با شما هستم. بنابراین اگر من درست می گفتم، نمی دانم که چگونه بر احساسات من تأثیر می گذارد. اساساً باید آن را تا حد امکان مخفی نگه داریم. "
"باشه. تو هر روز به من سر میزنی درسته؟"
"تا جایی که بتوانم. بله." لایت به ال نزدیکتر شد و گونه اش را بوسید.
آن شب L تا دیر وقت ماند و در حال بحث با لایت بود در حالی که روی زمین رو به روی هم نشسته بودند.
"اما من به آن نیاز دارم!"
"پس واتاری را صدا کن."
اما بعد از آن خواهد پرسید که چرا من اینجا با شما هستم.
"پس می توانید به او پاسخ دهید."
"اما من نمی خواهم."
"پس میخوای چیکار کنی. فقط واتاری هست که برات کیک بیاره." L آهی کشید.
"واتاری دیوانه نخواهد شد یا هیچ چیز دیگری از این دست، اما می دانم که قضاوت من را زیر سوال خواهد برد و من را در مورد آن به چالش خواهد کشید. اما..." تلفنش را بیرون آورد و چند دکمه را فشار داد و سپس آن را روی گوشش گرفت. "واتاری من سینی خود را می خواهم. ...... در سلول لایت یاگامی.
.... نه واتاری من کاملا
باشه ولی لطفا عجله کنید خداحافظ.» تلفن را قطع کرد و کنار لایت نشست که او را محکم گرفته بود.
"خوب او از من پرسید چرا اینجا هستم و بعد فکر کرد که به من صدمه می زنی."
"هیچ وقت بهت صدمه نمی زنم، منظورم ریوزاکی است."
"وقتی ما تنها هستیم، من L هستم." آنها با شور و اشتیاق یکدیگر را بوسیدند تا اینکه صدای باز شدن در را شنیدند و L با عجله به نور رسید و از او دور شد.
درست به موقع که واتاری قفل آخر را باز کرد و سینی لذت های L را فشار داد. چشمان کارآگاه روشن شد در حالی که چشمان واتاری پر از نگرانی بود.
"ریوزاکی ممکن است بیرون صحبت کنیم." L بلند شد و با اندوه از کنار سینی خود گذشت و به راهرو رفت. چرا با مظنون شماره یک خود در یک سلول هستید؟
واتاری این مسئله شما نیست. و من آنجا هستم تا لایت را همراهی کنم و لایت با من همراهی می کند. وقتی واتاری بازوی او را گرفت، L برگشت تا دور شود.
"به من قول بده هیچ چیز دیگری بین شما دو نفر نباشد."
"متشکرم برای کیک های من Watari." L با سلول به داخل اتاق برگشت و سینی کیک هایش را با نور به داخل هل داد.
او دوید و دستبند او را باز کرد و سپس به سرعت لب های آنها را چسباند. سپس به سمت کیک هایش دوید و برای خودش چای ریخت. وقتی با یک کیک کنار لایت نشست، لایت لپ تاپ ال را برداشت و کار را ادامه داد. L به دقت کارهای او را از طریق پارانویا و تحسین تماشا کردم.
"میدونی ال، اعتیادت به آب نبات خیلی وحشتناکه."
"شما نور را درک نمی کنید زیرا این چیزی است که من باید بخورم تا بدنم اکنون به آن مجهز شده است." لایت خندید و از صفحه نمایش دور شد و به چشمان ال نگاه کرد.
آیا من هرگز از این سلول بیرون خواهم آمد؟ L غمگین به نظر می رسید.
من مطمئناً امیدوارم. من برای آن کار خواهم کرد." نور L را بوسید و L کیک خود را انداخت تا لایت را محکم تر بگیرد.
به ساعت نگاه کردم و متوجه شدم ساعت 3 و نیم بامداد است. قیافه اش تغییر کرد و نور نگاهش را به سمت ساعت دنبال کرد و متوجه شد
"اگر می خواهی، اگر اینجا بخوابی با من خوب است."
"خب اتاق های دیگری خارج از این اتاق وجود دارد که می توانستم در آنها بخوابم. همچنین من واقعاً نیازی به خواب ندارم."
"بیا فقط با من بخواب. چی خجالتی؟" با تمسخر او را نوازش کرد.

"باشه، خوبه." نور از زمین پایین آمد و از زیر ملحفه هایش بالا رفت.
"بیا دیگه." L بلند شد و با لایت که دستانش را دور شانه هایش حلقه کرد و او را به سینه اش کشید، از زیرش در رفت. ال لبخندی زد و صورتش را به پیراهن لایت چسباند. هر دو می‌دانستند که این چقدر اشتباه است، اما احساس می‌کردند که درست است و خوشحال بودند.
لایت از اینکه مرد موی کلاغ را در آغوش گرفت و همچنین سرآستین را برداشت.
اول از خواب بیدار شد و وقتی فهمید کجاست، پوزخندی زد و لایت را به صورتش نزدیکتر کرد.
این لایت را از خواب بیدار کرد و او به پایین نگاه کرد تا یک توپ از کرک سیاه را دید که در صورتش ایستاده بود. وقتی یادش افتاد که L بود خندید و موهایش را نوازش کرد. L به بالا نگاه کرد و لایت او را بوسید. وقتی آنها از هم جدا شدند L نشست و نور به دنبال او رفت.
"ساعت چند است؟" هر دو به ساعت نگاه کردند و ساعت 5:30 بود.
"واتاری معمولاً چه ساعتی برای شما غذا می آورد؟"
"در حدود شش."
"ال آهی کشید و از روی تخت بلند شد.
"متاسفم که باید منتظر شیرینی هایت باشید L."
"خیلی مشکلی نیست. تقصیر تو نیست و تا زمانی که من کاری دارم، می توانم نیم ساعت دوام بیاورم."
"چی رفتی؟" قبل از اینکه لایت سوالش را تمام کند، ال روی او خزیده و زبانش را در گلوی لایت پایین انداخته بود. لایت تا زمانی که کارآگاه را نگه داشت و با زبانش مبارزه کرد، مدت زیادی شوکه نشد. نور دستش را لای موهای ال رد کرد و ل بازوهایش را دور پشتش حلقه کرد. آنها جای خود را عوض کردند و L خود را بیشتر از آنچه بود به بدن لایتز رساند.
وقتی صدای قفل و باز کردن درها نزدیک شد، سخت تلاش کردند تا خود را از دیگری دور کنند. اما آنها به اندازه کافی سریع نبودند که موهای لایت را اصلاح کنند یا دوباره دستبند بزنند. واتاری وارد شد و گیج به ال نگاه کرد.
"تو هنوز اینجایی؟" به چهره های برافروخته و بدون دستبندشان نگاه کرد. او برای فهمیدن این موضوع نیازی به L نداشت. "من تو را دارم-"
واتاری من نمی‌خواهم برای من سخنرانی کنند. می‌دانم چقدر مسخره است اما فکر می‌کنم ما عاشق هم هستیم. واتاری آهی کشید و وارد شد.
"من قرار نیست برای شما سخنرانی کنم، اما برای شما اهمیت قائل هستم. و در مورد تحقیق شما چطور؟"
"تاثیری بر آن نخواهد داشت."
"و اگر او کیرا باشد چه؟"
"سپس برای خودمان خانه ای با امنیت شدید می سازیم تا جلوی او را بگیریم. اما او در بازداشت من خواهد بود." واتاری برای آن دو نفر صبحانه آماده کرد.
"آیا می خواهید از فعالیت های امروز معاف شوید؟"
‏L سری تکان داد و به لایت نگاه کرد که لبخند زد.
"خیلی خوب. من غذای شما را عادی می آورم و برای نبودنت بهانه ای پیدا می کنم." واتاری رفت و لایت از تخت بلند شد و ال را در آغوش گرفت.
"من فکر می کردم که شجاعت شما بود."
"متشکرم لایت." لایت ال را بوسید و ال پشت سرش را نگه داشت.

تغییر وقایعWhere stories live. Discover now