واتاری رفت و ال در کنار لایت نشست و دیوانه وار لبخند زد. لایت بازوهایش را بلند کرد و آنها را بررسی کرد و تصمیم گرفت انعطاف پذیری آنها را آزمایش کند. جلو رفت و صورت ال را به آرامی نگه داشت. او را به جلو کشید و ل روی زانوهایش غلتید و پشت موهای لایت را گرفت و او را به دیوار هل داد. تمام درد مچ دست لایت از بین رفت، بنابراین او پیراهن L را گرفت و او را به داخل کشید. آنها با قدرت به سمت یکدیگر حرکت کردند و دست لایت شروع به نوازش روی ران L را بالا و پایین کرد. ال بی اختیار در دهان لایت ناله کرد و لایت لبخند زد. بعد از اینکه L این قول را داد، او نمی توانست صبر کند تا از این سلول خارج شود.
لایت در حالی که گردنش را نیش می زد، آرام صحبت می کرد.
"از این قول پشیمان خواهی شد، L. وقتی من از اینجا بروم..." L نفس نفس زد و از لایت دور شد.
"باید بهت بگم! باید بهت بگم!"
"بهم بگو چیه؟" هنوز سعی می کرد نفسش را بگیرد.
"خب من تمام شب گذشته روی چیزی کار می کردم و راه حلی دارم، اما نکات منفی هم وجود دارد."
"راه حل چی؟"
"بسیار خوب،" L تمام نقشه خود را با دستبندهای 2 متری توضیح داد و لایت با هیجان گوش داد. اما، نکات منفی این است که ما باید میسا را نیز رها کنیم و از آنجایی که نمیتوانیم عمومی شویم، شما از نظر فنی هنوز با میسا در ارتباط هستید. صورت لایت افتاد.
"نه تو دوست پسر من هستی. دوستت دارم." ال شروع به پوزخند زدن کرد و دوست پسرش را بوسید.
"اما هنوز هم برخی از نکات منفی مانند اینکه چگونه در فاصله دو متری از یکدیگر قرار خواهیم گرفت."
"شوخی میکنی، این اصلا بد نیست."
"پس نقشه را دوست داری؟"
"بله! ما در حال انجام آن هستیم." هر دو با هیجان از روی تخت پریدند و ال واتاری را صدا کرد. آنها ایستادند و یکدیگر را در آغوش گرفتند تا اینکه واتاری با زنجیر جدیدشان وارد شد. آن را به هر دوی آنها وصل کرد و به هم لبخند زدند.
واتاری آنها را به بیرون از ساختمان هدایت کرد و لایت نتوانست جلوی لبخندش را بگیرد که اتاق تاریکی را که 50 روز در آن بود ترک کرد. او همچنین با پسری بود که او را تحسین می کرد. آنها سوار هلیکوپتر شدند و لایت دست ال را گرفت و به او لبخند زد. او فکر نمی کرد که هرگز به بیرون برگردد و بهترین قسمت این بود که قرار بود با L باشد. در همین حال، L دست لایت را محکم تر گرفت و به شانه اش تکیه داد.
واتاری به عقب در آینه نگاه کرد و دو پسر را دید که چشمانشان بسته بود و در حالی که در آغوش گرفته بودند لبخند می زدند.
لبخندی زد و هلیکوپتر را به راه انداخت.
آنها وارد ساختمانی شدند که L دستور داده بود به طور خاص ساخته شود. سویچیرو در حالی که پسرش را برای اولین بار پس از چند هفته دید، لبخند زد. به سمت او دوید و آن دو محکم در آغوش گرفتند.
"لایت، دلم برات تنگ شده بود."
"منم دلم برات تنگ شده بود بابا. اما الان برگشتم و همه می تونیم روی پرونده kira اینجا کار کنیم!" به اتاق بزرگ و خیرهکنندهای که در آن بودند به اطرافش اشاره کرد. اما وقتی دستهایش را بالا برد و زنجیر حرکت کرد، توجه سوچیرو را به خود جلب کرد.
"این چیه؟" زنجیری را که دو پسر را به هم وصل می کرد برداشت و ال کمی عصبی به نظر می رسید اما طبق معمول آن را پنهان کرد. فقط لایت متوجه این احساس شد که قبلاً به او نزدیک بود.
سوئیچیرو آهی کشید و گفت: "شرط آزادی لایت از زندان است. من 24 ساعته با او خواهم بود." او فقط امیدوار بود که پسرش صاف بماند و در نهایت از سوء ظن رهایی یابد.
آرامش به زودی شکسته شد زیرا میسا از درها عبور کرد و سرانجام آزاد شد.
"زنده!!" جیغی کشید و به سمت او دوید و او را در آغوش گرفت. نور در این نمایش از میسا منحرف و سفت شد و L از نظر ذهنی او را در حال سوختن تصویر کرد اما سعی کرد آرام بماند. وقتی میسا نورش را نگه داشت قلبش سوخت. «میسا خیلی دلتنگ لایت شد!
اما حالا بالاخره میتوانند دوباره با هم باشند و قرار ملاقات بگذارند!» لایت از او جدا شد و به L نزدیکتر شد.
"آره حدس میزنم، اما ریوزاکی هم خواهد آمد." زنجیر را تکان داد و میسا به آن خیره شد و سپس ال.
"چی؟ نه! او لایت من است! من نمی خواهم او را به اشتراک بگذارم! تو نمی توانی همیشه با او باشی، چه جور منحرفی هستی!"
"من به لایت به این ترتیب علاقه مند نیستم میسا، همانطور که 1 به کسی علاقه مند نیست." سخنان او در قلب لایت نیش زد. "به علاوه من یک منحرف نیستم. این به این دلیل است که بتوانم او را زیر نظر بگیرم زیرا شما دو نفر هنوز مظنون من هستید.
به همین دلیل شما هم باید اینجا بمانید.»
"هی منصفانه نیست، تو هنوز به من شک داری!"
"لطف لطفا کاری کن میسا حرف نزنه."
"میسا بس کن، خوش شانسی تو که اونا میدونن تو بودی که اون نوارها رو فرستادی پس فقط حرف نزن!" میسا شروع به گریه و شکایت کرد بنابراین لایت به سرعت به پدرش و سایر اعضای گروه ضربت برگشت. "من عذرخواهی می کنم، اما من خسته هستم، بنابراین اگر مشکلی ندارید، می خواهم بروم و استراحت کنم."
"البته نور." پدرش لبخندی زد و لایت یک کارآگاه بی علاقه را پشت سرش کشید. حداقل این چیزی بود که همه فکر می کردند. آنها سوار آسانسور شدند و تا بسته شدن درها فاصله خود را حفظ کردند.
دومی که این کار را کردند، لایت طناب را کشید و باعث شد L به سمت او بیفتد. وقتی لایت او را گرفت و به او کمک کرد تا بلند شود، ل خندید. L به سینه لایت تکیه داد و دست هایش را روی شانه های لایت گذاشت و لایت دست هایش را دور پشت L حلقه کرد
درها باز شد و L لایت را به اتاق جدیدشان هدایت کرد. آنها یک تخت کینگ و کامپیوترهای زیادی داشتند. لایت رفت و در حالی که خسته بود روی تخت افتاد. ال در قفسه سینهاش فرو رفت و لایت او را محکمتر و نزدیکتر به داخل کشید.
"چرا یه میسا رو اینطوری زدی؟"
"او مرا دیوانه می کند و درباره من و او حرف می زد. به علاوه تو به من گفتی که او را ساکت کنم."
"درست است، واقعی." خم شد و لایت را به آرامی بوسید. لایت موهای ال را نوازش کرد در حالی که سینه لایت را می بوسید. هر دو به خواب خوشی فرو رفتند.
L طبق معمول از خواب بیدار شد و خود را محکم در آغوش لایت گرفت. سعی کرد حرکت کند اما لایت را بیدار کرد. هوا هنوز تاریک بود و ساعت 04:03 را نشان می داد.
"صبح بخیر."
لایت صاف شده سپس L را آزاد کنید. L نشست و از بالای لایت بالا رفت. هر پا را کنار لایت گذاشت و زنجیر را پشت سرش گذاشت.
لایت دست هایش را روی صورت ال گذاشت و موهای چشمانش را بیرون زد. سپس صورتش را پایین کشید و کمی خم شد. تل لبخندی زد و چشمانش را بست. آنها به آرامی بوسیدند زیرا لایت هنوز از بیداری اولیه خود خسته شده بود.
اما از آنجایی که L تشنه چیزهای بیشتری بود و بیشتر به او فشار آورد، لایت از او کپی کرد و با زبانش جنگید. دست ال زیر پیراهن لایت رفت و لایت آن را روی سرش کشید. روی قابیل کنار آنها ماند و آنها به راه خود ادامه دادند. هنگامی که دست لایت به پشت L زیر پیراهنش رفت، قبل از اینکه L بتواند واکنش نشان دهد، لایت نیز پیراهن خود را از تنش درآورد.
لایت به باسن L چنگ زد و به خودش فضا داد تا بلند شود. خودش را در حالی که L هنوز به او چسبیده بود بالا برد. لایت برگشت و ال را پشت به تخت دراز کشید و از لب هایش تا گردنش را بوسید. او شروع به گاز گرفتن و مکیدن گردن و استخوان ترقوهاش کرد و گهگاه نقطهای پیدا میکرد که ال ناله میکرد.
"ال،هیس!بقیه اعضا!"
ما از هر طرف دو طبقه از هم جدا هستیم. من این کار را به یک دلیل انجام دادم.
لایت خندید و مدام گردنش را می بوسید. او نیم تنه L را نوازش کرد و به تدریج پایین و پایین تر شد تا اینکه دوباره شلوار جین خود را باز کرد. L این بار قرار نبود جلوی او را بگیرد.