هنگامی که لایت به حال سابق خود بازگشت، آنها پشت میز نشستند، زیرا واتاری همه آنها را یک وعده غذایی درست کرد.
لایت من با پدرت صحبت کردم.
"اوه بله، چطور شد؟"
"خب او تمایلات جنسی شما و من را می پذیرد. من با کیرا توضیح دادم و او بیش از هر چیز دیگری نگران سلامتی شما بود."
"خب این خوب است."
"لایت این تجربه با شما چگونه بوده است؟"
ملو چشمانش را گرد کرد زیرا از چیزهای خفن متنفر بود: «خب، قبل از اینکه زمین بخورم، عملاً در سرم عشقم به تو را فریاد می زدم. "و فریاد بلندی شنیده شد که حدس میزنم از کیرا باشد. در طول بیماری من، کیرا هم بیمار به نظر میرسید و چیزهایی را با من زمزمه میکرد. او گفت که در حال مرگ است و برای بهبودی نیاز به مرگ دارد. من فقط اگر میتوانم حرکت کنم. به او اجازه دادم کنترلت را به دست بگیرد و تو را بکشد، حتی نمی دانستم که تو در خانه نیستی اما نپذیرفتم و در همان حالت ماندم، مدتی ادامه یافت تا اینکه چیزی، نمی دانم چه شد، احساس میکردم دارم میسوزم و کیرا داره جیغ میزنه و بعد معلومه که همانطور که دیدی نشست و اون خط رو گفت.بعد وقتی عقب افتادم کیرا رفته بود و از اون موقع دیگه نه شنیدم و نه پیداش کردم. خواب منظم و استفاده از زمان برای استراحت."
بقیه حیرت زده و پر از امید دور میز نشستند.
"کیرا رفته؟" بنابراین بسیاری از آنها گفتند که لایت نمی تواند بفهمد که چه کسی منبع بوده است.
"تا جایی که من می توانم بگویم، بله." شادی همه مشهود بود و لایت هم همینطور. "اما چه اتفاقی افتاد؟"
ما کتاب را سوزاندیم. ملو با افتخار گفت و لایت مات و مبهوت شد.
"این خیلی واضح است! چرا ما هرگز آن را امتحان نکردیم؟" او از L پرسید که به همان اندازه از حماقت آنها عصبانی به نظر می رسید. در نیمهی غذا، L به برخی مسائل مهم پرداخت.
"پسر من مدتی است که می خواهم با شما صحبت کنم." صورت مت و ملو رنگ پریده شد. "نه هنوز در مورد این موضوع نیست. اما من می خواستم به شما بگویم زیرا مطمئنم که لایت مشکلی ندارد، اما از آنجایی که ما اکنون یک خانه مناسب داریم، من فکر می کردم که آیا شما پسرها می خواهید به خانه بروید." بقیه سر میز غذایشان را انداختند و مت در غذایش خفه شد.
"چه دوست داشتنی ما را به فرزندخواندگی؟"
"بله، حدس میزنم که ما نگهبان شما باشیم، اما فکر نمیکردم بخواهید از این اصطلاح استفاده نکنید، نه در رابطه با ملو." این بار لایت از خنده غذایش را خفه کرد. مت قرمز شد، اما ملو گیج نشد، او از اتفاقی که میتوانست بیفتد بسیار متحیر شده بود.
"پس اینجا خانه ما خواهد بود و شما مسئول ما هستید؟"
"آره." L به لایت نگاه کرد که با کل ایده خوب بود. ممکن است کمی سریع پیش برود، اما آنها آنها را به عنوان والدین قبول نمی کردند، بنابراین لایت هیچ مشکلی نمی دید.
به محض اینکه وعده غذایی آنها تمام شد، ملو مت را به سمت در کشاند و آماده رفتن و بسته بندی ASAP بود. اما L آنها را جلوی در متوقف کرد.
"من فردا به دنبال شما خواهم آمد. نگران نباشید که به آنها بگویید زیرا واتاری آن را حل می کند.
تا جایی که می توانید به خودتان توجه کنید، زیرا من نمی خواهم دیگران بیش از حد حسادت کنند." به طور معمول ملو
دوست دارد دیگران را پایین بیاورد اما همیشه هر کاری که ال می گوید انجام می دهد. لایت نزدیک ماشین رفت و از او برای مراقبت از او تشکر کرد. درست قبل از اینکه مت و ملو از در بیرون بروند، ال دستهایش را دور آنها گرفت و آرام زمزمه کرد. "شما دو نفر، ایمن باشید و عاقل باشید." آنها می دانستند منظور او چیست و در حالی که به سمت ماشین می رفتند سرشان را تکان دادند. L و لایت ایستاده بودند و با دست آنها را دور می کردند و وقتی ماشین به پیچ برگشت، L در آغوش لایت افتاد.
"خیلی خوشحالم که حالت خوبه لایت." یک قطره اشک روی گونه اش غلتید و لایت صورتش را بلند کرد و آن را پاک کرد. لبخندی زد و لب هایشان را به هم نزدیک کرد.
"الان فقط ما هستیم، نه کیرا." هر دو لبخند زدند و لایت ال را داخل و به اتاقشان رساند. از آنجایی که لایت مریض شده بود، آنها وقت با هم بودنشان را از دست داده بودند، فقط بوسیدن و بغل کردن با هم وجود نداشت.
بعد از مدتی بالاخره اسباببازیهای نیر را در جعبهای که در اتاق آیندهاش گذاشته بودند، مرتب کردند. در حالی که جعبه ها را به داخل اتاق می بردند، صحبت می کردند.
"پس چقدر برنامه ریزی کردی که پسرها بیایند و با ما زندگی کنند؟"
"من نمی توانم به یاد بیاورم که اولین بار کی این ایده را داشتم. شما با آن کاملاً خوب هستید، نه؟"
"بیشتر از اینکه خوب باشد، فکر می کنم عالی است! منظورم این است که ما به سه پسر یتیم خانه ای می دهیم که در آن احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند. اینطور نیست که ما برای آنها پدر و مادر شویم، شما قبلاً با آنها ارتباط دارید. آنها پس عالی است."
"این کاملا عالی خواهد بود. علاوه بر این، وضعیت مت و ملو برای تماشا جالب خواهد بود."
"آره با آنها چه بود؟"
من کاملاً مطمئن نیستم اما آنها قطعاً با هم رابطه جنسی دارند. من تقریباً مطمئن هستم که مت عاشق شده است.
"آیا او این قیافه را دارد؟"
"بله. اما ملو خواندن سخت تر است."
"می بینم."
آنها به طبقه پایین رفتند تا فیلم تحقیق قتل را تماشا کنند و از آن ایراد بگیرند. واتاری در حالی که ماراتن فیلم خود را پشت سر می گذاشتند برای آنها پاپ کورن آورد. اما آنها قرار نبودند همه آنها را تماشا کنند ...
"پس لایت، آیا این بار سقوط می کنی؟" لایت لبخند زد.
"نه، قول می دهم. اما به هر حال توافق اولیه زمانی بود که کیرا رفت و اوم، این اتفاق افتاد." ال هم لبخند زد.
"درست است، واقعی." لایت را از یقه پیراهنش گرفت و در حالی که آنها می بوسیدند او را از روی مبل بلند کرد. لایت به اتاق خوابی که اکنون مرتب شده بود هدایت کرد و او را بلند کرد. در حالی که لایت به سمت جلو رفت، به دیوار افتاد. L از چنگ او خارج شد و رهبری را به دست گرفت. زمان زیادی نگذشته بود که آنها در حال رابطه جنسی بودند.
صبح تا ساعت 11 صبح دور و بر می گشتند وقتی آن دو به سرعت لباس پوشیدند و به سمت خانه وامی رفتند تا پسرها را ببرند. ملو پشت پنجره ماند. در حالی که به شیشه سرد تکیه داده بود، آرنج هایش سرش را بالا می برد. با توجه به اینکه نزدیک به کریسمس بود، با وجود سرما هنوز برفی نباریده بود. مت آنقدر هیجان زده بود که نمیتوانست روی انجام بازیهای ویدیوییاش تمرکز کند، بنابراین فقط در اتاق قدم میزد و انگشتان شستش را میچرخاند. نِر از تمام پنجره های خانه می دوید چون نمی توانست ساکن بماند. وقتی ملو ماشین را دید که در حال حرکت در خیابان بود، باورش سخت بود که واقعاً این اتفاق افتاده است. کیفهایش را گرفت و از پلهها پایین رفت و مت را به زمین زد. اما خیلی زود بلند شد و قدم هایش را دنبال کرد. همه با چمدانهایشان دم در ایستاده بودند. ملو وسط ایستاد و بازویش را دور نیئر گرفت، سپس گونه مت را بوسید و او را سرخ کرد. بچه های دیگر با کنجکاوی آنها را تماشا می کردند و به آرامی شروع به ازدحام در اطراف آنها می کردند.
L و لایت، دست در دست هم تا زمانی که L نیاز داشت قفل در را باز کند، به سمت در رفتند. دومی که در باز شد، سه پسر دور در ایستادند و کیف هایشان را احاطه کرده بودند و بچه های دیگر که همه گیج به آنها نگاه می کردند. نار در لایت دوید و در حالی که به گردنش چسبیده روی او پرید. نور جلوی سقوط خود را گرفت و سپس نیر را بلند کرد تا راحت روی لگنش نشست. ملو نزدیک بود اشک در بیاید که خیلی خوشحال بود پس رفت و L را محکم بغل کرد.
"خیلی ممنونم." ال او را در آغوش گرفت.
"تو لیاقتش را داری ملو." ملو شروع کرد به گریه کردن و همینطور مت آمد و به آغوش پیوست.
"ال، چه اتفاقی می افتد؟" یکی از بچه های کوچکتر آمد و پرسید. این چیزی بود که L از آن می ترسید. او همه این بچهها را دوست داشت و میدانست که اگر فکر کنند او برخی از آنها را ترجیح میدهد برایشان دلخراش خواهد بود.
"اگر کل داستان را درست بفهمی، من به تو یک توت فرنگی می دهم." بیشتر بچهها در آن نقطه پراکنده شدند تا گزارشهای خود را شروع کنند، اما تعداد کمی ماندند تا آنها را مشاهده کنند زیرا فکر میکردند این کار به آنها مزیتی میدهد. در حالی که نیئر هنوز به او چسبیده بود، لایت کیفهای نیر را برداشت و برگشت تا از در بیرون برود اما منتظر L بود. "بچهها بیایید، بریم." L به آنها کمک کرد تا کیف هایشان را تهیه کنند و همه با هم سوار ماشین شدند. نیئر از ترک لایت امتناع کرد، بنابراین کمربند ایمنی روی آن دو بود.