3. Kapitola - Deň s Jeremym

10.2K 626 46
                                    

,, Choď s Donom! "

,, Okej, Don poď sem! " pribehol ku mne, zobrala som vodítko, mobil a Penny board, pripla ho a odišla z domu.

Pôjdem do parku a ak tam stretnem Jeremyho budem ho provokovať, predsa len Don je vycvičený obranár! Toto si ešte užijem! Položila som Penny board na chodník, nastúpila naň a nechala sa ťahať Donom. Reaguje na ťahanie vodítka, ak potiahnem doprava pôjde doprava, aké nečakané! Toho psa využijem! V zime budem voziť deti na sánkach ťahané Donom, z toho bude pekný balík!

,, Don spomaľ! " hučala som po ňom, ale nepomohlo to, ako inak. ,, Klobáska! " toto už zabralo! Rýchlo zastavil a ako inak, ja som sa strepala z Penny boardu a narazila na držku. ,, Don, ja ťa! Argh...! "

,, Kto nám tu padol? " tento tu ešte chýbal!

,, Asi ty, ten otras mozgu nebol len tak. Alebo tá demencia bola od narodenia? " zdvihla som sa na nohy a zobrala pod ruku Penny a vodítko do ruky.

,, Veľmi vtipné! "

,, Ja viem, " uškrnula som sa a odišla.

,, Nemysli si, že sa ma tak ľahko zbavíš! "

,, Znova ti ruplo v tej tvojej gebuli? " išiel vedľa mňa a Don ho stále oňuchával.

,, Vytočila si ma! A ja nikdy za seba neručím! "

,, To si mi mal povedať skorej! A nie teraz keď si ma skoro v škole zabil! "

,, Malá nevinná facka! "

,, Však ty si taký degeš, že si to ani nespravil! "

,, Forestová, ako ti to povedať? Potrebujem ťa, " čo?!!!!?!?!?!?!?!?!?!!??!??? ,, na párty! " dodal.

,, Jeremy, " videla som ako mu prešli zimomriavky po tele. ,, Neviem, čo máš za plánom robiť so mnou, ale tie útoky, baví ma pozerať na teba ako peníš od zlosti! Tie útoky by mali prestať! Načo ti to je dobré? Akurát tak ja mám novú prezývku triangel! " pretočila som očami.

,, Aspoň niečo z toho máš! "

,, Aj boľavý krk! "

,, No, kto po tom netúži?! "

,, Ja! " vzdychla som si a zapozerala sa na jazero. Odraz v ňom, aj keď bol malý mi pripomínal Pettysona. Carl Pettyson, spolužiak na základke a skoro najlepší priateľ. Náhle sa odsťahoval a nikto nevie kam. To znie ako vo filme! Juuuu som vo filme! Pri ňom sa zjavila... Denisa?! ,, Poď sem! " zatiahla som Jeremyho aj Dona do kríkov, sme ako špióni! Jupí!

,, Čo zas vyvádzaš?! " položila som mu dlaň na ústa. Ako keby sa zastavil čas a mnou prešiel zvláštny a nepoznaný pocit.

,, Tam je Denisa, henten mi pripomína starého spolužiaka, ktorý náhle odišiel a nikto nevie kam! "

,, Toto si si práve vymyslela, že? " dal mi preč ruku z jeho úst.

,, Fuuuj, ja ju mám oslintanú od teba! " utrela som ju o jeho tričko a pokračovala. ,, Nie, to je Denisa na milión percent! "

,, Ideme tam! " rozhodol a vytiahol ma z kríku, na čo som zapišťala. Všimli si nás! Ďakujem ti Jeremy, teraz vyzerám super! Hlavne po tom, čo si mi spravil!

,, Forestová?! " zakričal, to je on. Pettyson, ako to?!

,, Pettyson? " prehltla som na sucho.

,, Melissa?! " poďme si zahrať, že každý povie niekoho meno!

,, Jeremy?! " povedal si sám pre seba Jeremy, pochopil moju hru!

,, Počkaj! " zakričal na mňa Pettyson a spoločne s Denisou prišli k nám.

Zachránená tmou [DOKONČENÉ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora