27. Kapitola - Sťahovanie

5.7K 446 25
                                    

Smejem sa o dušu na jeho ksichte.

,,Nová pleťová maska?" Snažím sa udržať smiech, ale nejako mi to nevychádza.

,,Hahah. Veľmi smiešne, Melissa!" Ufrflane odpovie a ide si po obrúsok.

,,Čo sa ti to stalo?" Opýtam sa ho uplakaným hlasom -kvôli smiechu-, keď si znova sadne ku mne.

,,George bol veľmi šikovný."

,,Tak to bol," zasmejem sa. Zozadu sa mu prihovorí George.

,,Brácho, prepáč," Parker sa zľakne a nadskočí.

,,Nevolaj. Ma. Brácho." Hovoril každé slovo pomaly a zreteľne.

Pod vrstvou kaše, ak to teda bola kaša, sa skrývala červená tvár. Kúsala som si do jazyka, aby som sa nezačala smiať na celú jedáleň alebo niečo nepovedala. Po chvíli som sa usmievala ako debil a tentoraz si kúsala aj pery.

,,Čo tak pozeráš?" Opýtal sa ma Parker. Išla som mu odpovedať, ale to už som si nekúsala pery a tak som vypustila smiech na celú jedáleň. Nie jedny oči na mňa upriamili zrak. ,,Mám zavolať na psychiatriu? Nevyzeráš mozgovo najlepšie," zasmial sa.

,,Ani ty nevyzeráš najlepšie z vonku," vrátila som mu úder a víťazoslávne sa usmiala, keď už nič nenamietal.

*********

Sedíme v obývačke a pozeráme znova Divergenciu. Vedľa mňa sedí Parker, ktorý všetko komentuje, vedľa neho sedí Sebastián a ešte vedľa neho Amanda, ktorá sa rozhodla, že bude bývať u nás a nie u Glórii. Prepáčte, u hrošici. Veľmi rýchlo sa skamarátila so Sebastiánom, ktorý ju úplne žerie. Má ju za bohyňu krásy a vznešenosti.

,,Teraz každý povedzte, aká je vaša obľúbená frakcia!" Prikázala som im, keď sme dopozerali Divergenciu.

,,Neohrozenosť," odpovedal okamžite Sebastián.

,,Mierumilovnosť," za nim odpovedala Amanda. Čakám, čo odpovie Parker po minulom incidente.

,,Nemením svoj výber! Neohrozenosť, informovanosť a otvorenosť."

,,Muhahah." Skočila som po ňom a začala doň búchať päsťami ako minule. Sebastián a Amanda len nechápavo pozerali. ,,Zabiť! Je to Divergent!" Kričala som na celý dom. Prestala som ho búchať a pozrela na Sebastiána a Amandu. ,,Vy ste to nepochopili?" Zdvihla som obočie a oni len pokrútili hlavami. ,,Jaj," posadila som sa vedľa neho. Nastalo trápne ticho, ktoré neznášam.

,,No," prerušil ticho Parker, ale znova nastalo. Na obrazovke behali titulky.

,,Idem si ľahnúť, dobrú noc," odišla Amanda.

,,Ja pôjdem, nech ma doma nehľadajú," ozval sa hneď Sebastián a išiel sa obuť. ,,Ahojte," pozdravil nás, odzdravili sme ho a už bolo počuť, len buchnutie dverí.

,,To sme tak nudní?" Opýta sa Parker a pozrie na mňa smutnou tvárou.

,,Sme moc Divergentní," mykla som plecami. (Milovníci Divergencie, určite pochopia :D)

,,Asi. Pozrieme aj Rezistenciu?" Zdvihne obočie.

,,Môžeme," usmiala som sa naňho a dodala. ,,Ale nebudeme!"

,,To už prečo?" Zamrnčal a pozrel na mňa prosebným výrazom.

,,No lebo," nahodil psie oči, ktoré vie asi najlepšie. ,,Nie! Nepozeraj na mňa tak!"

,,Ako? Takto?" Znova nahodil psie oči. Sakra!

Nakoniec ma prehovoril a pozreli sme si aj Rezistenciu. Zasa ju komentoval svojimi narážkami. O polnoci odišiel domov a ja som sa ponorila do snov. Celý školský deň prebehol rýchlo, bez úloh na doma, takže sme mali voľno. Prišla som s Amandou domov a čakalo ma prekvapenie.

,,Ahoj!" Zakričal z kuchyne otec.

,,Ahoj?" Vyzula som sa a išla sa pozrieť do kuchyne. ,,Čo si tu tak skoro?" Opýtala som sa ho, keďže mal prísť až za dva dni.

,,Prišiel som ti niečo povedať," povedal vážne a naznačil mi, aby som si sadla. ,,Ahoj Amanda! Čo tu robíš?" Opýtal sa prekvapene, keď ju uvidel stáť medzi dverami. Všetko mu vysvetlila. ,,Nechala by si nás o samote?" Prikývla a odišla do hosťovskej izby.

,,O čom si chcel rozprávať?" Sadol si oproti mne k stolu a sťažka prehovoril.

,,Sarah a jej syn Dereck sa budú sťahovať a my s nimi," hahah. Teraz mi povedzte, že je to sen a budem najšťastnejší človek na svete. ,,Neboj, budeme sa sťahovať na Highstreet 35," čo? Prepáčte, môže ma niekto štipnúť do ruky?

,,Kam to?" Opýtala som sa neveriacky.

,,Je to na rýchlo, ale.... Budeme sa brať," ehm, ehm. Kto sakra tam hore mi toto robí?!

,,Aha," viac som nemala, čo povedať.

O pár dni neskôr....
Sobota - 14:00

Naposledy som sa pozrela na svoju izbu. Zdala sa byť taká prázdna. Namiesto obrazov boli len bledé obdĺžniky na stenách. Pochytila ma eufória. Vyšla som naposledy z mojej starej izby a zišla po schodoch do obývačky, kde tiež nebolo vôbec nič, len parkety. Zhlboka som sa nadýchla a pred očami sa mi zjavila spomienka.

,,Nechytíš ma!" Vyplazila som jazyk na mamu a schovala sa za sedačku.

,,Chytím!" Utiekla som rýchlo do kuchyne za kuchynskú linku, kde som si myslela, že ma nenájde. ,,Kde je tá Melissa?" Pýtala sa sama samej. Uchechtla som sa a v tom na mňa vykúkla jej hlava spoza rohu. ,,Mám ťa!" Vzala ma do náručia a začala sa so mnou točiť. Smiali sme sa, točili a zabávali celkovo.

Slzy sa mi tlačili do očí a ja som ich nevedela zastaviť v priechode. Tiekli prúdom ako vodopád po mojich líciach. Končekmi prstov som si ich utrela a presunula sa cez kuchyňu na záhradu.

,,Nemôžeme si kúpiť bazén? Vždy je horko a ja sa potím. Aspoň by som sa mohla lepšie naučiť plávať," nariekala som na záhrade.

,,Nemáme na to dostatok peňazí, Melissa," povzdychla si a sadla do obrovského kresla.

,,Tak, poďme sa kúpať na kúpalisko."

,,Uvidíme, ale máme pre teba prekvapko na narodeniny.

Osudné narodeniny. Nikdy som sa nedozvedela, aké bolo to prekvapko. Pre mňa bolo prekvapko, že mama.... Sa stratila z povrchu, navždy. Nemohla som zostať na tom mieste. Všetko mi pripomínalo ženu, silnú ženu, ktorá sa o mňa starala štrnásť rokov. Presne štrnásť. Prešla som cez kuchyňu na chodbu. Pred očami som mala Parkera v zástere a s tĺčikom v ruke. Nad touto spomienkou, som sa musela zasmiať. Naposledy som opustila náš dom a zabúchla dvere. Pozrela som sa na dom, ktorý som opúšťala a išla za novým. Nastúpila som do auta a zavrela oči. Nechcela som vidieť ako sa mi stráca z dohľadu.

----------------

Po dlhej dobe (pre mňa dlhá doba) dávam ďalšiu kapitolu :D mala som päť kapitol navyše, ale keďže sa mi nepáčil môj nápad, tak som všetky vymazala a začala bez kapitol navyše. Takže tak, no. A prišli ste o to, že sa sťahovala do Miami, ale bez Parkera, takže teraz ma zbožňujte! :D (joke)

Ďakujem vám za tak super umiestnenie v TeenFiction :3 budem rada ak dáte vote alebo koment s názorom, veľmi to poteší a povzbudí ďalej.

S lalalalááááskou miminnie305 ❤️

Zachránená tmou [DOKONČENÉ]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن