SEXYNESS KAMEN RIDER SERIES (+18):
KAMEN RIDER VROKSPIN-OFF THE SEXYNESS STORY
EPISODE 1: SERANGAN BESAR DI MARKAS BIKINI ENTERPRISE...
(( 🔞🔞🔞Novel ini memiliki unsur dewasa yaitu +18 & vulgar jadi anak anak dibawah umur dicegah dari membaca novel yang mengganggu pemikiran anak anak...🔞🔞🔞 ))
(( Jangan Lupa Vote & Komen pendapat kalian mengenai novel Kamen Rider bergenre dewasa fantasi guys ))
.
.
.2 Tahun yang lalu sebelum terakhirnya Kamen Rider Vrok, menceritakan CEO Lyu Soohyun & Secretaris Sehee sedang mengendarai mobil menuju ke markas utama Bikini Enterprise... Sementara mereka belum sampai ke lokasi tersebut, Lyu Soohyun mula mempertanyakan tentang projek besar mereka yang meningkatkan revolusi perusahaan...
" Soohyun: Sehee, bagaimana dengan perkembangan projek kita...?
Sehee: Menurut Professor Berry, ianya dah hampir siap sepenuhnya...
Soohyun: Bagus... Kita kena pastikan projek ini tidak diketahui oleh siapa siapa...
Sehee: Baiklah Puan... "
Sehee mula memandang dada Lyu Soohyun yang ada di hadapannya lalu Lyu Soohyun mendapati bahawa Secretaris mulai naksir dengan tubuhnya dan menggodanya...
" Soohyun: Sehee, mau enggak kamu bermain dengan aku...?
Sehee: Apa... "
Beberapa minit kemudian di mobil, Sehee mula duduk di paha Soohyun sambil keduanya saling bercumbu cumbuan dengan pakaian mereka yang terbuka lalu Soohyun bercumbu cumbuan dengan Sehee sambil meremas pantat Sehee yang besar...
" Soohyun: Uhm... Uhm... Uhm...
Sehee: Uhm... Uhm... Uhm... "
Mereka berdua terus berasmara bersama selama perjalanan menuju ke markas utama dan sebaik saja mereka sampai ke markas utama, mereka pun keluarkan dari mobil mewah dan mengenakan semula pakaian mereka setelah mereka bercinta... Mereka berdua terus masuk ke dalam markas utama lalu berjalan menuju ke arah makmal utama rahsia dimana Professor Berry sedang meneliti bikini super yang luar biasa...
Di ruang makmal Professor Berry, Professor Berry sedang duduk di hadapan monitor sambil meneliti kekuatan makhluk mitologi di monitor miliknya lalu Lyu Soohyun & Secretaris Sehee masuk ke dalam makmal Professor Berry dan Professor Berry melihat Lyu Soohyun datang bersama Secretaris Sehee..." Berry: Selamat petang Puan...
Soohyun: Selamat petang Berry, bagaimana perkembangan projek kita...?
Berry: Terdapat dua Bikini super yang aku cipta dan baru ada satu yang siap sepenuhnya yaitu Phoenix Bikini...
Soohyun: Bagus...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sexyness Kamen Rider Series (+18): Kamen Rider Vrok ((Tamat))
Fantasía🔞🔞🔞WARNING...🔞🔞🔞 DI MINTA ANAK ANAK BAWAH USIA TIDAK MEMBACA NOVEL INI & DIBACANYA WAKTU MALAM DALAM RUANGAN TANPA SESIAPA BIAR SEMAKIN NIKMAT MEMBACANYA... Novel ini menceritakan mengenai sosok Kamen Rider misterius bertubuh seksi sedang ber...