SEXYNESS KAMEN RIDER SERIES (+18):
KAMEN RIDER VROK SPIN-OFF THE SEXYNESS STORYEPISODE 4: MASA LALU SEHEE MENJADI SECRETARIS & PACAR RAHSIA LYU SOOHYUN...
(( 🔞🔞🔞Novel ini memiliki unsur dewasa yaitu +18 & vulgar jadi anak anak dibawah umur dicegah dari membaca novel yang mengganggu pemikiran anak anak...🔞🔞🔞 ))
(( Jangan Lupa Vote & Komen pendapat kalian mengenai novel Kamen Rider bergenre dewasa fantasi guys ))
.
.
.Pada suatu malam di bangunan Bikini Enterprise, Lyu Soohyun sedang mengocok dildo yang melekat pada celana dalamnya ke dalam rahim Sehee yang terbaring di atas sofa sehingga membuat Sehee menjerit kenyamanan dan Soohyun mula mencium Sehee di bibir dan menyuapkan perasaan terhadapnya...
" Sehee: Aaahhh... Aaahh... Aaahh... Aaahh...
Soohyun: Aaahh... Kamu menyukainya...?
Sehee: Iya... Aaahh... Aaahh... "
Soohyun terus mengocoknya ke dalam rahim Sehee tanpa henti sehingga membuat Sehee menjerit kenyamanan lalu menggoncang di atas sofa sehingga membuat dildo mula memuncratkan cairan ke dalam rahim Sehee...
" Sehee: Aaahh... Aaahh... Aaahh... Aaahh... Aaaaahhh...
Soohyun: Aaahh... Uhm... Uhm.... Aaahh... "
Setelah keduanya melakukan hubungan seks, mereka mengenakan pakaian dalam mereka lalu duduk di atas sofa dan berbicara mengenai masa lalu dimana mereka pertama kali saling menyukai satu sama lain...
" Soohyun: Aaahhh, kamu ingat waktu pertama kali kamu sertai perusahaan ini...
Sehee: Sudah tentulah, aku enggak mungkin lupakan malam kita berdua... "
.
.
.(( Flashback bermula 5 Bulan Lalu ))
5 bulan yang lalu di perusahaan Bikini Enterprise, Sehee mula datang ke Bikini Enterprise untuk bekerja sebagai Secretaris dari Lyu Soohyun yang merupakan CEO Bikini Enterprise...
Sebaik saja Sehee memasuki bangunan Bikini Enterprise, dirinya mula gembira kerana berjaya bekerja di Bikini Enterprise sebagai sekretaris dan seseorang menghampirinya untuk membawanya menuju ke kantor Lyu Soohyun..." Wanita: Hai, kamu Sehee kan...
Sehee: Iya...
Wanita: Puan Soohyun ingin menemui kamu... Sila ikut aku... "
Wanita itu yang merupakan pekerja bangunan Bikini Enterprise membawa Sehee menuju ke kantor Lyu Soohyun lalu sampai di hadapan pintu dan membuka pintu...
Keduanya mula menghampiri meja Lyu Soohyun lalu Lyu Soohyun mula menoleh ke arah mereka dan Soohyun mula terpesona melihat kecantikan Secretaris baru yaitu Sehee...
KAMU SEDANG MEMBACA
Sexyness Kamen Rider Series (+18): Kamen Rider Vrok ((Tamat))
Fantasi🔞🔞🔞WARNING...🔞🔞🔞 DI MINTA ANAK ANAK BAWAH USIA TIDAK MEMBACA NOVEL INI & DIBACANYA WAKTU MALAM DALAM RUANGAN TANPA SESIAPA BIAR SEMAKIN NIKMAT MEMBACANYA... Novel ini menceritakan mengenai sosok Kamen Rider misterius bertubuh seksi sedang ber...