2. Časť

200 20 1
                                    

Sedela som na svojej prvej hodine tohto druhu spolu s ostatnými prvákmi približne môjho veku a s kufrom pri nohách. Profesor nám rozprával, prečo sa musíme mať na pozore pred ľuďmi. Písala som si poznámky a počúvala.

„Čo myslíte, prečo je naša škola v podzemí?" opýtal sa.

„Lebo sme iní?" ozval sa niekto.

„Lebo o nás ľudia nesmú vedieť?" prehovorila som.

„Presne, Flame!" ukázal na mňa. „Keby nás objavili, tak by nás zhrabli a robili s nami testy. To ale neznamená, že sa náš talent má ututlať. Treba ho rozvíjať! Čo keby ste sa nám každý predstavili, povedali svoju schopnosť a oboznámili nás s tým, ako ste zistili, že ju máte," navrhol. Waterfall, začni!" ukázal na dievča v rohu triedy. Postavila sa pred triedu a spustila: „Eh, ahoj. Som Izabela. Teda... bola som. Tu ma volajú Waterfall. Ako vodopád. Dokážem manipulovať vodou. Zistila som to, keď sme boli s rodičmi na výlete pri vodopádoch a ja som vodu obrátila k nebu, teda... vodopády padali dohora. Pripadalo mi to strašidelné a vtipné zároveň. Rodičia ma chceli darovať laboratóriám, tak som ušla. Zabývala som sa u babky, ktorá mala tento dar tiež. A teraz som tu," dokončila. Nasledoval chlapec, ktorý mal obrovskú silu, lietajúce dievča, chlapec, ktorý čítal myšlienky, súrodenci (chlapec a dievča), ktorí vedeli hýbať vecami bez použitia rúk, či nástrojov, dievča, ktoré mohlo myšlienkami spôsobiť iným radosť, bolesť, smútok, no aj smrť a ja: „Volala som sa Alica. Teraz som Flame. Ako plameň. Viem vytvoriť a manipulovať s ohňom. Prišla som na to, keď som omylom v siedmych podpálila svoj dom aj so svojou rodinou. Je mi to hrozne ľúto a v noci sa budím zo zlých snov. Videla som... videla som ako horiaca mama vybehla z domu a zrútila sa tesne predo mnou," povedala som so slzami v očiach. Trieda ostala udivená a ja som si pomaly sadla naspäť. Po mne šlo ešte dievča, ktoré vedelo vydať tón, ktorý je pre ľudské ucho nepočuteľný, no dokáže zničiť čokoľvek v jej blízkosti, chlapec, ktorý sa vedel zmenšovať a zväčšovať, ďalší chlapec, ktorý sa vedel zneviditeľniť a dievča, ktoré ovládalo energiu. Jediná z nás mala tetovanie. Ako starší. Bol ním blesk, ktorý sa jej tiahol od ľavého oka, cez líce až po rovinu úst. Vlasy mala žlté a správala sa tak... vyspelo. Profesor vedel oživovať mŕtvych. Nakoniec hodinu ukončil a povedal, že sa máme ísť ubytovať. Vzala som si veci a pomaly vyšla z miestnosti.

„Flame," počula som za sebou. Otočila som sa. Za mnou stála Idea. Dievča, ktoré malo všemožné myšlienky. Prišla na to, keď zabila svojho mladšieho brata, keď jej liezol na nervy.

„Idea," opätovala som jej.

„Máme spoločnú izbu," oznámila mi.

„A podobný príbeh," odvetila som jej. Prikývla.

„Aha! Vrahyne rodín sa spolčili!" zvolala Waterfall.

„Nevšímajte si ju," postavila sa medzi nás Fly, dievča, ktoré lietalo.

„Fly! Nezapodievaj sa nimi!" zhučala Sound, tá s tým ničivým tónom. Postavila sa k Waterfall.

„Radšej s nimi, ako s vami," odvrkla.

„Fly! Toto je šanca pre teba. Si pekná, a pekné berieme!" namietla Waterfall.

„Aby si sa neposrala," oborila sa na ňu Energy. „Fly, sme v jednej izbe. Ideš?" Prikývla a odišli.

„Sound, odnes mi kufor do izby. Ja idem omrknúť starších chalanov," zamávala a odišla Waterfall. Aj my s Ideou sme odpochodovali. Naša izba bola špeciálne prispôsobená našim schopnostiam. Boli v nej hasiace prístroje každého druhu pre mňa a čiapka/prilba, ktorá kontroluje myseľ pre Ideu. Potom tam ešte bola kuchynka a kúpeľňa. Zhodila som kufor a šla si prezrieť budovu. Prechádzala som chodbami, až som sa dostala do obchodného centra, kde som si povedala, že je čas na zmenu. Prefarbila som sa načerveno, pokupovala si nové oblečenie, nechala si dať gélové nechty, kúpila si kozmetiku a nakoniec zašla do tetovacieho salónu. Tam som si nechala vytetovať dozadu na krk: Fire is my weapon. a na zápästia: Don't forget. – myslené na rodinu a zhorený dom. Nakoniec som si dala oranžovo-čierno-červeno-žlté plamene pod nápis na krku, ako náramok na nohu, a po celej pravej ruke až po slovo forget, ktoré bolo obídené. Plamene som mala ako rukáv. Našťastie sa všade platilo normálnymi peniazmi, ktorých som mala po rodine veľa.

Nová časť nového príbehu :)

FLAMEWhere stories live. Discover now