5.Časť

152 15 0
                                    

„Tak fajn. Prvé sa nám predstaví dievča menom Waterfall," ukázal na ňu a publikum zatlieskalo.

„Ahoj! Volám sa Waterfall a ovládam vodu. Verím, že sa za chvíľu spriatelíme," zachichotala sa a poklonila. Ozval sa neurčitý potlesk. Nasledoval ju Muscle, Fly, Read, Súrodenci Telekinesis, Idea a ja: Po vyslovení môjho mena bolo počuť Fantasy a Ghosta, ako kričali a tlieskali. Prevrátila som oči a vyšla z radu.

„Som Flame. Dokážem vytvárať a hýbať ohňom," usmiala som sa a vrátila. Vystúpili ešte Sound, Change, Invisible a Energy. Nakoniec sa predstavil profesor a odišli sme z pódia. Konečne! V zákulisí som sa rozprávala s Energy, keď sa ku nám dovalili Read (ten, čo číta myšlienky) a Invisible (ten neviditeľný). Read začal afektovaným hlasom: „Verím, že sa za chvíľu spriatelíme!!!" a začal sa smiať. Waterfall sa na nich zamračila a ohrnula peru. Celá trieda, okrem nej, sa rehotala. Dokonca aj Sound mykalo kútikmi. Spolu s Waterfall vypochodovali z miestnosti. Pomaly sme sa presúvali pod pódium. Starší žiaci posúvali stoličky, aby sa dalo tancovať. A keď vravím posúvali, nemyslím ťahali, či tlačili po zemi. Používali svoju moc. Bol to úžasný pohľad. Potom sa stlmili svetlá a na pódium vystúpila kapela, ktorú sme privítali potleskom. Začala hrať veselá hudba a otvoril sa bar. Presunuli sme sa teda s Energy tam. Fly a Idea šli tancovať. Objednali sme si pitie a bavili sa o svete nad nami. K baru sa dorútila aj Waterfall a Sound.

„Ach! Všade kam idem, si ty!" zamračila sa na mňa Waterfall. „Nekaz mi večer, Flame! Táto noc patrí mne!" sadla si na druhý koniec baru. Pokrčila som plecami a vrátila sa k téme o lesoch. Začala hrať sladká hudba a po Energy si prišiel nejaký druhák. Sedela som teda sama a popíjala sladké pitie, keď ma niekto poklepal po ramene. Otočila som sa. Stál za mnou vyškerený Ghost.

„Krásne šaty," usmial sa. „Smiem prosiť?" uklonil sa a nastavil ruku. Zasmiala som sa a chytila ho za ňu. Jedným okom som zazrela zelenú tvár svojej sokyne. Usmiala som sa a nechala sa ťahať pomedzi tancujúce páry k Fantasy, ktorá tancovala so Spacom. Postavila som sa oproti Ghostovi.

„Ja... Neviem tancovať. Nikdy som netancovala," priznala som sa Ghostovi. Ten sa zaškeril, objal ma rukami okolo bokov a prisunul k sebe. Bol asi o hlavu vyšší, takže som sa pri ňom cítila, ako decko. Nemotorne som ho objala okolo krku a začali sme sa pomaly hýbať v rytme. Položila som čelo na jeho hruď.

„No vidíš, že ti to ide," cítila som jeho dych na svojom temene.

„To vieš komu hovor. Som drevo. A malá," zasmiala som sa. Nadvihol ma a mne padli topánky z nôh. Potom postavil moje špičky chodidiel na jeho tenisky. Chytila som sa ho pevnejšie. Môj prvý tanec s chlapcom. Môj prvý tanec vôbec! A ja sa tu strápňujem! Pieseň sa pomaly končila. zišla som z jeho nôh. Zohol sa a podal mi topánky poďakovala som ako za ne, tak i za tanec. Spoločne sme šli k baru. Naboso som kráčala vedľa neho. Podlaha bola teplá.

„Majú tu podlahové kúrenie," skonštatovala som. Ghost sa zasmial. Odsunul mi barovú stoličku a ja som si sadla. Objednal dve nealkoholické mojitá a sadol si vedľa mňa.

„Ako si sa volal pred tým?" opýtala som sa ho.

„Pred čím?"

„Pred touto školou," odvetila som.

„Aha. No... Denis," zaškeril sa.

„Máš rád X-mena?" opýtala sa.

„Že váhaš! Hore v izbe mám všetky komiksy!" rozjasnila sa mu tvár.

„Nepripomína ti ho táto škola?"

„Hm. A vieš, že hej?" zasmial sa. Ďalej sme sa len tak bavili o komiksoch a filmoch.

„Flame, je s tebou celkom zábava!" usmial sa na mňa.

„Jasné. Ak za zábavného člena považuješ zdeptanú smutnú pätnástku, tak áno," smutne som sa naňho pozrela. Donútil ma vyrozprávať príbeh o mojom živote. Na konci som mala znova slzy na krajíčku. Odvrátila som sa od neho. Nechcela som, aby ma videl plakať. Nie vtedy!

„Je mi to ľúto," povedal nakoniec.

„Aj mne," odvetila som.

„To ti verím. Počuj, Flame, chcel by som ti niečo povedať," otočila som k nemu tvár.

„Čo také?" opýtala som sa.

„Ja..." začal, no niečo ho prerušilo. Dobehla k nám Waterfall. Do riti!

„Ahojte! Flame, užívaš si večer? Ty musíš byť Ghost!" tvárila sa, ako moja najlepšia priateľka. Skoro mi vypadli oči. Ghost prikývol. Začali znova hrať slaďák.

„Och! Moja obľúbená pieseň! Poď si zatancovať!" schmatla ho za ruku a zaviedla na parket. Tá štetka! Dala si záležať, aby som ich videla. Ona, na rozdiel odo mňa, tancovať vedela. To mi nevadilo. Skôr mi vadilo, že sa naňho lepí. Ale prečo mi to vadilo? Určite len pre to, že je to môj nový kamarát, nie jej. Nič viac v tom nebolo. Dúfala som. Šanca, že by sa ON zameral práve na MŇA bola jedna ku... miliarde! Nie... Jedna k biliónu! Na parket ma vzal len z ľútosti. Alebo ako kamarát. Slaďák sa skončil a Ghost sa ku mne vrátil.

„Tvoja kamarátka je milá," povedal. Odfrkla som si a otočila sa k baru. „Čo sa deje?"

„To bola tá baba, ktorú som chcela flambovať," povedala som, akoby mimochodom.

„Počkať, naozaj? To si mi mala povedať! Netancoval by som s ňou!" zatváril sa previnilo.

„To je v poriadku. Nemal si to ako vedieť. To už je jedno... Chcel si niečo povedať," pripomenula som mu.

„Aha. No. Jak to povedať? Zapáčila si sa mi," usmial sa. Prestala som piť mojito cez slamku a otočila sa telom k nemu.

„Fakt?" neverila som mu.

„Hej," prikývol. Znova sa k nám blížila Waterfall.

„Tak ma teraz pobozkaj a nečervenaj sa ako školáčka!" prikázala som, schmatla ho za rameno a pritiahla si ho na svoj prvý bozk v živote. Zavrela som oči. Najprv sme mali zavreté pery, potom sme ich pootvorili a nakoniec mi strčil jazyk do úst. Postavili sme sa zo stoličiek. Objala som ho okolo krku a on si spojil ruky za mojim chrbtom. Potom sme sa od seba odlepili a objal ma do pevného, voňavého objatia. Položila som líce na jeho mohutnú hruď. Pobozkal ma na temeno. Otvorila som oči. Waterfall sa na mňa mračila, tak, že jej určite ostala na čele vráska. Žmurkla som na ňu a zavrela oči. Kamoška moja najdrahšia...

Trošku romantická časť...

FLAMEWhere stories live. Discover now