7. Časť

139 13 0
                                    

Ďalší deň na hodine nás profesor nevedel utíšiť, takí sme boli všetci rozčarovaný. Nakoniec to vzdal a pustil nás skôr o pol hodinu. Najedla som sa v jedálni spoločne s Energy, Fly a Ideou, ktoré sa ma stále vypytovali na tretiakov. Poobede som zašla za Ghostom a Spacom do ich izby. Otvoril Space a pustil ma dnu.

„Idem za Fantasy. Majte sa," rozlúčil sa. Izbu mali pooblepovanú plagátmi žien a áut. Mali ceeelkom poriadok, ak nepočítam to okolo koša, to na stole a to, čo vytŕčalo spod postele.

„Tak, čo by si chcela robiť?" opýtal sa.

„Nespomínal si včera, že máš zbierku komiksov?" usmiala som sa. Rozjasnila sa mu tvár a spod svojej postele vytiahol škatuľu. Sadli sme si na posteľ a postavili medzi nás komiksy, v ktorých sme sa prehrabávali a komentovali ich a čítali nahlas svoje obľúbené pasáže. Čas letel ako Dážďovník obyčajný (najrýchlejší vták na svete).

„Flame, za posledných desať minút si si aspoň desaťkrát zívla. Je jedenásť hodín v noci. Nechceš si pospať?" opýtal sa.

„To už?! Asi by som mala ísť," odložila som komiks do nádoby.

„Alebo... By si tu mohla prespať," navrhol. Zodvihla som prudko hlavu k nemu. „Len spať! Nemyslel som to inak! Ja ťa nechcem do ničoho nútiť! Mal som na mysli normálne spanie so snami!" rýchlo to vysvetľoval so zdvihnutými rukami, akoby sa vzdával. Zasmiala som sa.

„Ja som to pochopila," povedala som. „Ale v rifliach a tomto tričku by sa spalo zle," zvážnela som. Spustil ramená a prikývol. „Ale keby si mi požičal niečo iné, nemusela by som dnes vôbec opustiť túto miestnosť," usmiala som sa. Zaškeril sa a postavil k skrini. Zatiaľ som upratovala komiksy. Na hlave mi pristála nejaká čierna látka. Bolo to tričko s obrázkom filmového Wolverina. Otočil sa chrbtom a ja som sa vyzliekla a navliekla si to tričko. Siahalo mi po kolená.

„Môžeš," oznámila som mu a on sa otočil. Stála som pred ním len v nohavičkách, podprsenke a jeho tričku. Usmial sa.

„Ak chceš, kúpeľňa je tam," ukázal na biele dvere.

„Ja viem. Máme rovnaké izby," zasmiala som sa a odskackala na záchod.

Keď som bola naspäť, Ghost bol prezlečený do teplákov a jednoduchého bieleho trička. Práve odpratával škatuľu pod posteľ. A tým odpratával myslím kopal, kým to, čo ju nepustilo dovnútra nepovolilo. Zaliezli sme do postele. Otočila som sa mu chrbtom a držala sa na svojej polovičke postele, no on ma zozadu objal a pritiahol k svojmu studenému telu. Všimla som si, aká je posteľ tvrdá a perina ťažká. Určite pre to, aby sa v noci náhodou neprepadol do suterénu. Zaspala som.

Ráno som sa zobudila ako prvá. Vyliezla som z postele a pobozkala Ghosta na vlasy. Vo vedľajšej posteli spal Space. Usmiala som sa, pretože bol odkopaný a len v boxerkách rozčapený s vystretými rukami a nohami. Potichu som si navliekla rifle, chytila fialové obtiahnuté tričko, v ktorom som prišla, a vykĺzla som z dvier. Vošla som do svojej izby. Idea spala s prilbou na hlave. Bolo šesť hodín ráno. Napadlo mi, či ešte niekedy uvidím východ slnka. Vyzliekla som si tričko a rýchlo ho vyprala v kúpeľni. Potom som ho usušila svojím ohňom a znova si ho obliekla na červené tielko. Tričko som na boku zaviazala, aby bolo kratšie. K tomu som schmatla šedé rifle a nalíčila sa. Po nanesení krvavočerveného rúžu som sa odtiahla od veľkého zrkadla a prezrela sa. Vošla som do izby. Idea sedela rozospatá na posteli.

Viem, Flame ide na ten vzťah veľmi rýchlo, ale tak nie každé zblíženie trvá 8 mesiacov :D ;)

FLAMEWhere stories live. Discover now