„Už som ti vravela o Weaponovi?" opýtala sa. Zodvihla som sa na lakti a pozrela jej do očí.
„O kom?"
„Ja mám chlapca!" zvolala a posadila sa.
„S menom Weapon?"
„Hej. Dokáže svoje ruky zmeniť na zbrane. Od noža až po bazuku!" rozplývala sa. „Je to druhák. Hnedé vlasy, zelené oči. A je úžasný!" volala. Smiala som sa na nej. „A keby si vedela, ako dobre bozkáva. No ty to nikdy nezistíš, lebo ti ho nepožičiam," vyplazila jazyk.
„Netreba. Ja mám svojho," smiala som sa.
„No veď hej. Niečo nové?"
„Povedal, že ma miluje," prehodila som.
„To je úžasné!" hvízdla. Prikývla som. „Počuj, dnes dávajú v kine super film. S Weaponom máme už rezervované miesta. Čo by si povedala na dvojité rande?" navrhla.
„Oh, mne sa dnes strááášne nechce. Užite si to samy," usmiala som sa.
„Fajn. Tak mi pomôžeš s prípravami," teatrálne roztvorila skriňu s oblečením. Ja som mala jasno a hneď som ju navliekla do niečoho, čo má hádam každé dievča na svete v skrini. Do bieleho tielka a čiernych legín.
„Nie je to obyčajné?" pýtala sa.
„V jednoduchosti je krása, zlato," pobozkala som ju na líce a navliekla jej dlhý strieborný náhrdelník, ktorý som našla v jej šuplíkoch. Prečesávala som jej dlhé žlté vlasy a nechala ich rozpustené a vyžehlené. Potom som ju namaľovala a obula do bielych látkových tenisiek. Polhodinu pred začiatkom filmu niekto zaklopal. Otvorila som vysokému chlapcovi. Držal v ruke narcis. Vykopla som Energy na chodbu a zavrela dvere. Sadla som si na posteľ a začítala sa do starého komiksu. Potom som si uvarila kakao a zapla film, pri ktorom som zaspala. Zobudila som sa až okolo obeda. Bola nedeľa, takže škola už druhý deň nebola. Vo vedľajšej posteli ležala Energy s divnými čiernymi rukavicami. Asi prevencia proti jej schopnosti. Niekedy som zabúdala, že nie sme ľudia. Urobila som nám kávu a zobudila to žltovlasé dievča. Poslušne vstala a kopla do seba horkú tekutinu. Narcis ležal na zemi, tak som ho vložila do vázy. Energy potichu sedela za stolom v tom istom oblečení a sledovala ma.
„Flame, ja som sa s ním vyspala," povedala nakoniec. Pozrela som na ňu rozšírenými očami.
„Čože si to spravila?"
„Mali sme sex," zopakovala.
„A kde? Dúfam... Dúfam že nie v tejto..." po prvotnom šoku som začala rozmýšľať.
„Nie. Uňho. Nejak sa to zvrhlo," hľadela na stôl.
„A ty to teraz ľutuješ?" sadla som si oproti nej. Zavrtela hlavou. Stisla som jej ruku.
„Neľutujem," prehovorila.
„Tak vidíš! Máš to za sebou, tak čo tu sedíš tak smutne?" postavila som sa.
„Stále som trochu roztasená," usmiala sa. „Bolelo to," zasmiala sa. „A bolo to úžasné!" zaškerila sa. Prešla som za ňu a objala ju.
„Dobre vedieť."
V tento deňprepustili Fantasy aj Ideu. Celé poobedie som strávila u Fantasyv izbe. Takto pokojne prechádzali dni, týždne, mesiace. Randila soms Ghostom, trávila čas s Fantasy, Illness a Energy a gánilana Ideu a Waterfall. Prešli štyri mesiace, keď nám to Fantasy oznámila. )
YOU ARE READING
FLAME
Teen FictionPríbeh o dievčati ktorej katastrofa odhalila to, čo sa v nej ukrýva.