(yıl 2020)
"derslerimi kasıtlı olarak astığını duydum."
tae sessiz kaldı. Tarih profesörünün tam karşısında duruyordu. Bir gün öğretmeninin dersleri bilerek astığını öğreneceğini biliyordu. Ama bugün olacağını düşünmemişti.
"Bana ödevini ver."
Tae yutkundu. Lanet olsun... Bugün dersi asmasının sebebi ödevinin olmamasıydı.
"Ü-üzgünüm efendim ama ödevimi evde bıraktım..."
"Ödevini bıraktın mı yoksa yapmadın mı?"
Yere, ayaklarına baktı ve parmaklarıyla oynadı. Çok gergin hissediyordu.
Bayan min'in iç çektiğini duydu. "Gayretli bir öğrencisin bay kim. ama senin böyle olduğunu bilmiyordum."
Odayı sessizlik sarmıştı.Taehyung donakalmıştı çünkü birazdan ne yaşanacağını bilmiyordu.
"Bu yüzden, sana özel bir görev vereceğim."
Tae içinden lanet etti. Bu kadar ceza arasından neden bir görev?
"Senden kaptan jeon'a tam olarak ne olduğunu ve neden ulusal kahramanımız ilan edildiğini araştırmanı istiyorum. Cevabını vermen için sana bir ay veriyorum."
Tae'nin ağzı açık kaldı.
"Kaptan jeon? a-ama tarihçiler bile ne olduğunu.."
"Senden bu konu hakkında araştırma yapmanı istememin sebebi bu."
Cidden mi? Böyle bi cezayı alamazdı ,bu haksızlık olurdu."ama efendim.."
"Eğer ödevini yapsaydın bunu yapmayacaktın. Şimdi çıkabilirsin."
--
Tae'nin artık yapmaktan başka seçeneği yoktu. Odadan çıkmadan önce başıyla selam verdi.Odadan çıkar çıkmaz jiminin yandaki duvara yaslandığını gördü. Muhtemelen dinlemişti.
"Tae..."
"Bunu sen yaptın, değil mi?"
Jimin sessiz kaldı." Tae sana bunu görmezden gelmeyeceğimi söyledim."Tae alaycıl bi kahkaha attı."senin yüzünden başka boktan bi ödev aldım!" diye bağırdı. Şimdi diğer öğrencilerden bazıları da onlara bakıyordu.
"Gerçekten en iyi arkadaşım mısın?" Jimin çok kırgın hissetti. Kalbi kırıldı. "Afedersin? Şuan arkadaşlığımızı mı sorguluyorsun? Sadece bu yüzden? Tae ben senin en iyi arkadaşınım ama yanlış şeyler yapmana izin vermeyeceğim. Senin için en iyisini istiyorum...!"
"Benim için en iyisi? Sadece arkadaşımsın jimin, ebeveyenim değil. Benim adıma karar veremezsin."
Ve Tae gitti. Jimin yanağından süzülen göz yaşını hissetti.
O kötü bir arkadaş mıydı?
---------------------------------------
Eveeettt ilk bölüm geldi(vpnle) hahhaah. Bu arada bu mesajlaşmalar falan orjinal hikâyede böyle olduğu için böyle attım zaten açıklama bölümünde de orjinalde nasılsa tamamen aynı şekilde çevirip paylaşacağımı söylemiştim bölüm uzunluğu falan da aynı şekilde.
Bu yüzdeeenn bölüm niye kısa falan diye beni fırçalamayın tamammıııı???
Haydi görüşüyoruz sonra bay baayyy❤️❤️❤️İg: naberselamiabi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAPTAİN JEON "SİNCE 1894" ÇEVİRİ
RomantizmSavaş bittiği zaman evleneceğiz, bende senin gibi çiçekler yetiştireceğim ve bizim hikayemiz evrendeki en güzel aşk hikayelerinden biri olacak. ölü bir askerin cebinde bulunan mektup: kaptan jeon jungkook, 1894 ...