Heyaa peeps!👋🏻
How are you all?😃
Sorry, I didn't update cuz I was not getting the proper time to write yet I wrote this chapter bit by bit.
Don't forget to vote🌟 and comment guys! Pleasee🥺
HAPPY READING💖
_________________________________________
Continuing from KARAN'S POV:
"Tum Rona band karo. Phir batata hon Kahan jaiengy." He kissed my cheek. "Rona band karo sweetheart."
I wiped my tears.
"Hum Ankara jaiengy." I said.
"Ankara? Mahir Bella ky Ghar? Unky Ghar kyun jaiengy hum?" She asked confusingly.
"Han unky Ghar jaiengy lekn 1-2 din ky liye."
"Karan Mai poch Rahi hon hum Kahan rahiengy? Ankara kyu jaien hum?" She whined.
"Hum Ankara Mai pehly Mahir Bels ky pas jaiengy phir hum humary Ghar jaiengy. Mera Ghar hai wahan!" I cleared her confusion but not fully.
"Apka Ghar? Ankara Mai? Karan pleasee pori bat bolien." She whined.
"Acha acha. Suno ab aram sy." I sat properly in bed. "Hum jab choty thy tab mery dada ny mery aur Manik ky liye plots liye Ankara mai jo humary nam py legally transfer hogaye jab hum 18yr ky huay thy. Mai jab 21yr ka hua tha to wo plot sale kar ky Ankara Mai hi chota sa apartment liya tha aur rent py dy diya tha. Kuch time bad Meri savings bhi achi hogaie thien to wo apartment sale kar ky aur apni savings dal ky ek banglow liya tha aur usko bhi rent py dy diya tha. Shadi sy pehly wo Ghar Khali karwa diya Mai ny ye soch kar ky Ankara sy wo Ghar sale kar ky Istanbul Mai Ghar ly lunga lekn....Dekho ab halat hi aisy hogaye Hain ky Ankara jana par Raha hai." I explained her everything.
"Lekn.. tumhari job Karan?"
"Humary office ki main branch Ankara Mai hai, boss sy bat kar ky wahan transfer karwa lunga. Hum subha yehan sy checkout kar ky Ankara ja rahy Hain."
"Abhi sy?"
"Ghar Mai dekhna hai na Kuch Kam hai Ghar Mai karwany Wala to weekend py karwa lunga."
"Transfer isi week Mai hojayega tumhara?"
"Hopefully. Abhi jo Saman Almirah mai rakha hai pack karlety Hain, subha 7 bajy tak Nikal jaiengy."
She nodded.
PREETA:
We are on our way to Ankara. Just 10 mins away.
We will straight head to Mahir's home, rest for a while there and Karan will go to our house to check if there's any renovation needed.
And...here we are! At Bels home. It's almost 12.30 pm.
Karan and I rang the bell.
Bella opened the door.
"Prettuuu!!!!" She screamed happily and hugged me. I laughed. Bella being Bella!
I didn't inform her that we are coming today."Karannnn....Mera bhaiiiii!!" She screamed again at Karan and Karan.
"Bellaaaaa....Meri behnnn!!" He too screamed but not like bels.
"Meri biwwwiiii!!" We turned and found Mahir staring the three of us. "Pagl hogaye ho sary?!" He shook his head making a weird face.
We came inside. And explained everything.
"Tum log aram karo pehly, fresh ho jao, Khana ready hony Wala hai." Bels said. "Guest room bhi set kardiya hai aram sy raho."
YOU ARE READING
ÅRRĀNGĒ WÃLÁ LÕVË 💌💞
FanfictionKARAN LUTHRA: a 27 year old handsome, jolly & extrovert is going to tie the knot with Preeta Arora, for whom he fell in first sight. PREETA ARORA: a 26 year old pretty, shy and introvert girl is going to be the wife of Karan Luthra. They are going...