Tanya Işık (semayla ikizler öyle sanıyor )
1.70 boyunda siyah saçlı, esmer güzeli, kahverengi gözlere sahiptir sol gözünün yarısında mavilik vardır gözünün altında ben vardır.
16 yaşında üvey ailesi ile yaşamıyor.
Fıstığa alerjisi vardır.
Sinirli biridir.Devlet okulunda okuyor.Emel ışık (üvey anne)
Açık kumral saçları vardır buğday tenli. 1.65 boyunda mavi gözlü.
Fatih'in eşi.
53 yaşında 1oğlu 2 kızı vardır.
Astım hastısıdır.
Bir hastanede hemşire.Fatih ışık (üvey baba)
1.80 boyunda sarı saçlı mavi gözlüdür. Beyaz tenli
Emel'in eşi.
56 yaşındadır 1 oğlu 2 kızı vardır.Tanyanın üvey olduğunu 3 yıl önce öğrenmiştir kimseye söylememiştir.
Kendi marketinde çalıyor.Emre ışık (üvey abi)
1.87 boyunda kumral saçlı,bir gözü yeşil diğer gözü koyu mavi rengindedir. Buğday tenli
27yaşındadır.
Kendi açtığı tekel'de çalışıyordur
Sevgilisi vardırSema Naz ışık(üvey ikiz)
Sarı saçlı yeşil gözlü 1.60 boyunda.beyaz tenli.
16 yaşındadır özel okulda okuyor.
Gözlük kullanıyor.Ahsen yılmaz (emrenin sevgilisi)
25 yaşında kahverengi saçlara yeşil gözlere sahiptir.
Portakala alerjisi vardır.
Tam bir orospu çocuğu (kesinlikle o yorumdan sonra yazmadım)Biyolojik aile
Pusat Elvanoğlu (öz baba)
1.88 boyunda siyah saçlı koyu kahverengi gözlere sahip esmerdir.47 yaşındadır.
Pelinin eşidir 1
8 çocuğu vardır 5'i erkek 3'ü kızdır.
Alerjisi veya herhangi bir hastalığı yoktur.
Kendi şirketi ve babasından kalan şirketleri vardır ve kendi hastanesi vardır.
Birde okulu vardır. (Lise)Pelin Elvanoğlu (öz anne)
1.60 boylarında sarı saçlı açık kahverengi gözlüdür sol gözünün bir kısmında mavilik vardır. Beyaz tenli.gözünün altında ben vardır. 47 yaşındadır.Şuan ev hanımı.Bora Elvanoğlu (en büyük abi)
27 yaşında sarı saçlı koyu kahverengi gözlere sahiptir .1.94 boyunda beyaz tenlidir. Babasının şirketinde çalışıyor.
Kız arkadaşı yoktur. Kardeşlerini çok sever.
Herhangi bir hastalığı veya alerjisi yoktur.Emir elvanoğlu (2. Abi)
25 yaşında sarı saçlı koyu kahverengi gözlere sahiptir.beyaz tenlidir. 1.93 boyundadır. Doktordur kendi hastenesinde çalışıyordur.
Alerjisi yok.Salih elvanoğlu (3. Abi)
24 yaşındadır sarı saçlara koyu kahverengi gözlere sahiptir.beyaz tenlidir.1.90 boyundadır. Avukattır.Enes Elvanoğlu (4. En küçük abi)
22 yaşındadır sarı saçlara koyu kahverengi gözlere sahiptir.görünüş olarak en çok o annesine benziyordur. 1.88 boyunda.
Üniversite tıp bölümünde okuyor Abisi gibi doktor olmak istiyordur.Çağla elvanoğlu (karıştırılan kız)
1.63 boylarındadır kumral saçlara ve mavi renkte gözlere sahiptir.buğday tenli. 16 yaşında
Özel okulda okuyordur. Fatih ışık'ın kızı olduğunu biliyordur. Kimseye söylememiştir. En yakın arkadaşı Sema'dır
10. Sınıf. İkizi çağrıdan nefret ediyor ama bunu belli etmiyor.Çağrı Elvanoğlu (öz ikiz)
Çağla ile ikizlerdir. Öyle sanıyor.
1.80 boyunda 16 yaşında.
Siyah saçlara kahverengi gözlere sahiptir.
Sağ gözünün yarısı mavidir gözünün altında ben vardır beyaz tenli.
Özel okulda okuyordur. 10. Sınıf
İkizini çok sever.Selin Elvanoğlu (en küçük kardeş ikizi var)
3 yaşındadır sarı saçlı koyu kahverengi gözlere sahiptir beyaz tenli.En sevdiği kişi ikizi Selvidir.Selvi elvanoğlu (selinin ikizi)
3 yaşındadır sarı saçlara koyu kahverengi gözlere sahiptir. Beyaz tenlidir
En sevdiği kişi ilki Selin ikincisi Çağrı abisidir.___________________________________________
Evvett bu kadardı.Hepsi annesine benziyor bir tek babasına benzeyen kişiler Tanyadır. Gözlerini annesinden aldı. Nedense bunu söyleme ihtiyacı hissettimm
Karakterler nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERKEN? (gerçek Ailem)
Teen Fiction16 yaşında gerçek ailesine kavuşan bir kızın hikayesi. Fazla küfür vardır.