7.bölüm

208 13 0
                                    

Uyandığımda ensemdeki sızı hâlâ kendini belli ediyordu. Gözlerimi ise açmak istemiyordum çünkü açtığım an lanet bir ışık yüzünden hemen geri kapatacağıma eminim.
Millet yorgunluktan açamaz bizimki ışık vurucak diye açamıyor vay arkadaş.
Ben millet değilim benelli.
Benelli mi?
Evet adın benelli.
Yok Yamaha iyicene delirdin sen
Yooo başlangıç motoru olarak benelliyi seçtim o yüzden ismin benelli.
Sanki alacan.
Aldığımda görüşürüz benelli.
Görüşelim.

Gözlerimi ışığa alıştıra alıştıra açıp etrafıma baktım geçen gün kaldığım odadaydım. Odada kimse yoktu hatta odayı geçin içeriden çıt sesi dahi çıkmıyordu üstümdeki ince pikeyi açıp yataktan kalktım eklemlerim ağrıdığı için bir kaç esneme hareketi yapıp aşağıya indim.
Salon kapısının önünde durunca herkes bana baktı herkesten kastım ise çağla,elif,Salih, emir,Enes ve çağrı.

La tanya bu sikin ne işi var burda
Valla ben de bilmem de inşallah düşündüğüm gibi değildir.
İnşallah
Yavaşça tekli koltuğa gidip oturdum -her zamandaki gibi-
Herkese tek tek bakınca çağrı hayal kırıklığı ile bakarken diğerleri kızgın boğa gibi bakıyordu
Benzetmene sıçim
Ok.
Ağzın dolsun BOK
Pislik herif.

Onlara göz kırpınca çağla ayağa kalkıp karşıma geçti ve" yüzsüz gibi bu insanların evinde mi kalıyorsun?" Dedi.
İçses düşündüğümüz gibiymiş yani bokuga yemişişko
Vahko
Koltuktan kalkıp "ne diyorsun lan sen!?" Diyip onu iteledim bacağı koltuğun kenarına çarpınca kendini yere attı
Evet evet attı.

"Hasbinallah" diyip kalktığım yere sinirle geri otururken elif ve Salih yerdeki çağlayı kaldırıyordu. He birde sanki kırmızı bayrak sallıyomda o yüzden üstüme doğru kızgınca yürüyen bir Enes kızgın boğası vardı.
Enes kızgın boğası
Yeah
Yeni takma adın bu mu
Evet

Yakalarımdan tutup beni ayağa kaldırdı ve suratıma doğru bağırıp " siktir git lan bu evden" dedi. Ellerimi ellerinin üzerine koyup" ilk önce şu iğrenç ellerini Çek ve gitmiyorum öğrenmem gereken şeyler var değil mi ?" Dedim ellerini iğrenç bir şeye dokunmuş gibi üzerimden çekip toz varmış gibi birbirine vurdu ve ceplerine koydu.
" Hayırdır bu tavrınız ne kardeşinizi kurtardım böyle mi teşekkür ediyorsunuz?" Şuan salonda ben, çağrı ve Çağla hariç hepsi kahkaha atıyor biz ise onları izliyorduk elif gülmelerinin arasından" sen mi kurtardın.. bi siktir git sen değil ben kurtardım kardeşimi " diyip bu sefer o üstüme yürüdü
Ya gadeş herkes üstümüze niye yürüyor
Ne biliyim çok seviyolar beni
Aklıma bişe geldi
Ne geldi
Hayat üstüne üstüne geliyo gadeş
'içses kişisi susturuldu'

Yakalarımdan tutup beni kendine doğru çektiğinde ona baktım benden 2-3 cm uzundu.
"Sen hangi hakla benim kardeşimi kaçırırsın lan" demesiyle yüzüme yumruk yemem bir oldu.
Yumruğun şiddetiyle yüzüm buruşurken onu iteleyip " neyden bahsediyorsun amk" derken kaşlarımı çatmıştım.
" Bilmemezlikten gelme çağla bize herşeyi anlattı" dedi.
Bazen Elvanoğullarının akıllarını sorgulamıyor değilim açıkcası.
Bu sefer üstüne yürüyen taraf bendim. Tek elimle onu kendime doğru çekip.
" Eğer o kıza inandıysan büyük bir hata yaparsın. Bu tek senin için değil o diğer sikik kardeşlerin içinde geçerli" tek elimle onu iteleyip hepsine iğrenir bir şekilde bakmaya başladım . " Eğer bu kıza inanan varsa şimdi söylesin. Sizin ailenize o kadar şey yapan kıza inanırken bana inanmamanız  çok komik geliyor" dedim.
"Daha tanışalı 1 hafta olmamış. İdi kopuğu belli olmayan kıza neden inanalım" dedi tahmin edin kim
Tabikide Enes! Hızla enese dönüp " bana bak senin ağzının yayını bir sikerim adam akıllı konuş lan benimle! Sizden nefret ediyorum evet ama bu size ne zarar vereceğimi ne de kardeşinizi kaçıracağım anlamamına gelmiyor şimdi beni iyi dinleyin bu saatten sonra hiçbir sikimsonik olayın açıklamasını bile yapmicam.
Sabah çağla yazdı bana kardeşinin yanına gidiceksin falan filan diye zırvaladı bende evden çıktıktan sonra onunla buluştum beni Ege'nin olduğu bir yere götürdü depo desen depo değil ev desen ev değil çok garip bir yerdi. İşte ilk önce iplerden kurtuldum sonra koridoru kontrol edip egeyide alıp çıktık merdivenlerden indikten sonra bu ablanızla karşılaştık bide ne göreyim elinde silah! Geldi iteledi beni merdivenlerden düştüm. Sonra kardeşini gördü falandı filandı Ali abimde beni alıp buraya getirmiş başka bir bok bilmiyorum ve kardeşinizi de bırakın kaçırmayı ordan kurtarırken canını yakacak bir şey bile yapmadım!" Diyip salondan ayrıldım yukarıya çıkıp çantamı aldım geri salona indiğimde ise ikilemde kalmış gibiydiler bu hallerine karşı kahkaha attıp konuşmaya başladım " annenizi merdivenden yuvarlayan kolyesini çalan, kardeşinizin kahvesine madde katan, abinizin işlerini engelleyen kardeşinize araba çarptıran bir kıza inanmak istiyorsanız siz bilirsiniz" diyip evden çıkıp gittim.

DERKEN? (gerçek Ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin