Ege'den (4 ay öncesi)
Buz gibi odada oturmuş onların gelmesini bekliyordum. Niye mi?
Gelip beni dövecekler ve bunu videoya kaydedeceklermiş. Arkadaşlar oç her zaman oçtur. Zorlamaya gerek yok valla dövsün, videoya çeksin siktirip gitsin yeterli benim için.
Karanlıkta gözlerimi gezdirirken demir kapı açıldı ve içeriye 2 kişi girdi kapıyı arkalarından kapattıktan sonra yandaki düğmeye basıp ışıkları açtılar. Ani ışık yüzünden gözlerimi kısıp yavaş yavaş açmıştım siyah saçlı adam üzerime yürüyordu bu sırada.
"Ooo ege bey günaydın. Gerçi sen sabah mıdır akşam mıdır bilmiyosundur o yüzden sana söyleyeyim saat sabahın 6:30'u" diyip önümde eğildi. Diğeri ise " şov yapmayı keste işimizi halledip çıkalım" siyah saçlı adam başını aşağı yukarı sallayıp onu onayladı benden uzaklaştı ve diğer adamın elinde daha yeni gördüğüm beyzbol sopasını aldı. Diğer adamda kamerayı hazırlıyordu.
"Kayıtı başlatıyorum" diyip birşeylere bastı önümdeki adam ise gülerek kafasını yana doğru eğdi.
"Merhaba tanyacım nasılsın? Özledin mi beni? Ben seni çok özledim tekrar görüşücez neyse konumuz bu değil bak elimde kim var-diyip beyzbol sopasının başıyla karnıma sertçe bastırdı ve devam etti- çok sevgili kardeşin ege gerçi sen tanımıyorsundur bile ama ben sana anlatayım sen ışıkların kızı değilsin. O yüzden bu velette kardeşin oluyor. Gıcık falan kapıyorum kardeşine amma iyi iş yapıyor bir lokma ekmek vermemize rağmen 4 saat boyunca aralıksız malları kamyona yüklüyor bizimle" diyip önüme geçti " neyse çok konuştum şimdi izle" diyip beyzbol sopasıyla sağ elmacık kemiğime vurdu.
Kırıldığını hissediyorum.
Tabii bu ona yetersiz gelmiş olacak ki karnıma ,kollarıma,bacaklarıma ve sırtıma sayısız kez vurdu sopayı elinden atıp
" Sıkıldım sopadan" diyip belindeki kemeri çıkarttı bu sırada canım çok yandığı için eğile bildiğim kadar öne eğilmiştim yani sırtım açıktaydı. Tam geriye gidicekken eliyle ensemde tutup daha da eğilmemi sağlayıp sırtıma kemerle vurmaya başladı bu sırada konuştuklarını zar zor algılıyordum " tanıdık geldimi Tanya? " Diyip bir kere daha vurdu. Daha fazla dayanamayıp bayılmıştım.Ege gördüğü rüyayla olduğu yerden sıçradı. Şimdiye kadar hiç böyle rüya görmemişti ama bir anda 4 ay öncesini görmesiyle hem korkmuş hemde şaşırmıştı. Yanında yatan annesine baktı. Uyanmamıştı iyiki. Yavaşça yataktan kalkıp lavaboya girdi elini yüzünü yıkayıp odadan çıktı ve salona indi tek başına tekli koltuğa oturmuş,bacak bacak üstüne atıp bir elini şakağına yaslayıp gözlerini kapatmış bir Tanya beklemiyordu.
Tanyadan devam
Salona giren kişiyle gözlerimi açmadım neden mi? Çok ağrıyorlardı sebebini ise bilmiyordum. Olduğum yerde hâlâ dururken salona giren kişinin bana doğru yürüdüğünü hissedip gözlerimi açtım o ise durmuştu saat sabahın 6'sıydı niye uyanmıştı ki.
"Kargalar daha bokunu yemeden niye uyandın ege?" Diye sormamla etrafa bakmayı kesip şaşkınca suratıma baktı. Onunla konuşmama şaşırmıştı.
"Bana diyorsun ama sen de erken kalkmışsın. Hem benim evim değil mi istediğim zaman uyanırım"demesiyle sinirlerim bozulmuştu evet onları hatta bu evi önemsemiyordum ama böyle sinir bozucu bir şekilde konuşmasına da gerek yoktu. Tek kaşımı kaldırıp alayla
" kaldığım yerdeki insanlarla yabancıysam erken kalkarım" dedim dediğim şeye bozulmuşa benziyordu ama başını iki yana sallayıp yanımdaki tekli koltuğa oturup tip tip bana bakmaya başladı.
" Ne bakıyorsun oğlum? Tamam güzel gördünde bu kadar bakma nazar değicek" böyle dememe şaşırmıştı çünkü benden böyle alaylı bir tepki beklemiyordu. Hele kendime güzel dememi asla. Gerçi bende beklemiyordum ama neyse.
Kesin bi bok olucak Tanya
Valla benelli
"Bakmıyorum sana ben" diyip önüne döndü . Bu sessizliğe dayanamayarak
" Ne soracaksan sor sonra dışarıya çıkıcam sorma fırsatın olmaz" dedim. O yavaşça bana dönüp " o gün niye beni kurtarmaya geldiğini söylemedin?" Dedi.
Sanane dersem ne yapabilir?
"Sanane" diyip ayağa kalktım o da benimle aynı anda kalkıp karşıma geçti yürürken zorlanıyordu bunu anlamak zor değildi. Bakışlarım kollarına kaydı. İncecikti kolu hatta benim kolumda biraz daha inceydi ve yaralar vardı. Orospu çocukları artık ne yaptılarsa çocuk baya zayıftı.
"Ama orda kurtardığın kişi benim bilmeye hakkım var" diyip kaşlarını çattı. Bunu yapıyormuş arkadaşlar.
"Evet bilmeye hakkın var ama ben konuşmazsam bilemezsin ve istediğim zaman konuşurum" diyip kaldığım odaya çıktım.
Sen çok fenasın
Ne sandın yapram
'içses kişisi sustu'
Oha lan yapram dedim diye tripmi atıyon
...
İçsesinden de trip yemeyen ne bileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERKEN? (gerçek Ailem)
Teen Fiction16 yaşında gerçek ailesine kavuşan bir kızın hikayesi. Fazla küfür vardır.