Dün eve geldikten sonra Nur ile Neriman bende kalmıştı. Telefonuma ise çok arama geldiği için sessize almıştım.
Sabahta elime alıp bakınca ufak bi çaplı bi şok geçirmiş olabilirim çünkü
Tanımadığım bi numara 22 kez aramıştı.
Pusat pey ise 9 kere aramıştı.
Son olarak ise tanımadığım. Bir numara daha vardı o da 3 kez aramıştı.Tabii bunları takmayarak mutfağa inip kahvaltı hazırlamıştım. Okula gitmem gerekiyordu ama gitmemiştim.
Okul biyolojiğin değil miydi??
Babamın demiyor da.
Yo bi-yo-lo-jik
TmKızları uyandırmaya gittiğimde Nur'un Neriman'ın bacağına sarılıp kafasını bacağını üstüne koyup uyuduğunu gördüm. Neriman ise sağ eliyle nur'un ayak bileğin tutuyordu.
Fotoğraflarını çeksene tehdit edersin
Harbi lannBenellicim şuan çok haklı konuştuğu için 2 tane fotoğraf çekmiştim birini gizli kasaya yüklemiştim çünki teşefonumu alıp silebilirler ve bunu cidden yaparlar.
Fotoğraflarını çektikten sonra tekrar mutfağa inip buzdolabından limon aldım.
Suyunu sıktıktan sonra bir elime yemek kaşığı diğer elimede limon suyunu koyduğum bardağı alıp tekrar odaya girdim. Hâlâ aynı şekilde yatıyorlardı. Ağızları da uyudukları için azıcık aralıktı. Yemek kaşığına limon suyunu döküp ilk neriman'ın ağzına dökecektim çünki nur ayı gibi uyuyordu ve aniden yerinden sıçrarsa nerimana limon içiremicektim.
Elimdeki kaşıkla nerimana yaklaşıp bir anda ağızının içine limon suyunu döküp ve geri çekildim 2-3 saniye sonra gözlerini gererek açmış, ve yerinden sıçramıştı tam "ananı sikim" dedikten sonrada yere düşmüştü. Dudaklarımı birbirine bastırmış onu izliyordum ama suratını yere yapıştırmış gibi kaldırmıyordu en son ona seslenip " Neriman ağızında hafif bir eŞkilik varmı kardeşim" dedim.
Eşkilik dememin sebebi ise bir gün yemek yerken ekşiye eşki demesiydi."Kaç" boğuk sesi yüzünden dediği şeyi ilk başta anlamayıp " ne" demiştim sonra yerden kalkıp üstüme yürüyüp "kaç!" Diyip üstüme koşmaya başladı ben yerimden kıpırdamayıp elimi kaldırıp
" dur" demiştim o da hemen durup
" noldu" demişti normalde asla durmazdı ama üstünde hâlâ uyku sersemliği vardı " nura da yapalım mı" diye sorduğum da elimden bardağı alıp nurun dudakları arasına yerleştirdi.
Başını ağır ağır bana döndürerek " şimdi 3'ten geriye sayıcam kaçıcaz tamam mı" onu başımla onayladığımda eliyle üçten geriye saydı ve bir anda tüm limon suyunu nura içirdi.
Hemen yanıma geldiğinde nurda yerinden sıçrayıp üstüne serdiğim pikeyle yüz üstü yere düşmüştü. tabi bu sırada
" Bana limon içirenin yolunu yordamını ,yedi sülalesini, soyunu sopunu sikiyim! Kim yaptıysa kaçsın! LAN AMINA KODUKLARIM BOĞAZIMA KAÇTI" diyip üstümüze yürümeye başladı tabi bizde bu kadar daha doğrusu ilk defa bu kadar ağır küfür etmesine şaşırıyorduk. Çünkü normalde küfür etsek kızardı, evet kendide küfür ediyordu ama çok nadir ediyordu. Nerimanın konuşmasıyla ona döndüm sesini inceltip " lan amınakoduklarım yapmayın lan bunu" diyip kahkaha atmaya başlamıştı nur ise ona " sen gül gül ben senin yemeğine tuz yerine şeker katmazsam en adi şerefsizim" diyip elini sallıyordu.
" Çok sıkıcısınız ben daha komik tepkiler vermenizi beklerdim" diyip yerden bardağı alıp arkamı dönüp odadan çıktım mutfağa indiğimde " lan davetiye mi bekliyonuz kahvaltıya gelin!" Diye bağırmayıda ihmal etmemiştim.Onlarda kahvaltıya inmişti. İkisi sandalyeye oturduklarında önlerine vişne suyu koydum. Sabahları pek çay tüketmezdik akşamları sarıyordu.
Kahvaltıdan kalktıktan son kızlar eve gitmişti bende öğlene kadar ev işlerini halletmiştim. Yorgunlukla koltuğa oturacağım sırada kapı çaldı üstüme baktım. Kirlenmemesi için tişörtümü ve eşofmanımı çıkartmış altıma geniş şortlardan üstüme ise sadece sporcu yarım atleti vardı. Kapıya gidip delikten baktım pusat bey ve çağrı gelmişti. Odama çıkıp üstüme eşofman ve siyah tişört giyip geri inip kapıyı açtım.
" Niye geldiniz?" Diye sordum pusat beye.
"Konuşmamız lazım."
"Dün herşey konuşuldu" diyip kapıyı kapatacakken bir el tuttu tekrar açıp baktığımda karşımda polis vardı.
"Reşit değilsin ailen seni kolaylıkla yanına alabilir.Şimdi onlarla git ve zorluk çıkartma." Diyip elini çekti.
Dediği şeyleri haklı bulduğum için salondan telefonumu ve ev anahtarını alıp yanlarına gittim.
" Peki. Zorluk çıkartmayacağım." Diyip arabaya doğru ilerledim bu sırada pusat beylerde gelmişti arabaya binip yola çıktık tabi ben onlara " eğer tek bir hatanız daha olursa çekip giderim. Ve istediğim zaman evime gelirim buna da karışamazsınız zaten karıştığınız anda beni bir daha göremeyebilirsiniz o yüzden ona göre davranın ve bana karışmayın. Şuan sizinle geliyorum çünkü reşit değilim anladınız mı?" Diyordum.
O ise derin bir nefes alıp " ege gelmeni çok istedi. Tabi tek ege değil hepimiz istiyoruz" diyip yola odaklandı.
Alayla gülüp ona " ne? Oğullarında mı çok istiyordu? Böyle gitmem için kırk takla atanlar? Veya para teklif edenler?" Diyip tek kaşını kaldırıp ona baktım. Derin bir nefes aldı bundan sonrada kimse konuşmamıştı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERKEN? (gerçek Ailem)
Teen Fiction16 yaşında gerçek ailesine kavuşan bir kızın hikayesi. Fazla küfür vardır.