19 évvel (Név) a Roshi halála óta.
-Állj meg! Valaki kapja el!—A várost hangos kiabálások rázzák fel ahogy két őr próbál elkapni egy lányt aki szélsebesen szalad keresztül mindenen, egyenesen a városon kívülre. Az őrök mérgesen néznek a lány után de már nem látják sokáig. Betért az erdőbe hogy meghúzza magát és kiélvezze zsákmányát.
Egy fa tövébe ülve maga elé húzza szakadt erszényét és elő vesz belőle egy frissen gőzölgő kenyeret. Az étel nem rég lett megsütve, édes illata mámorba ejti az éhes lányt aki nem vár sokat és elkezdi habzsloni. Két falat után felfigyel egy apró nyüszítésre maga mellett. Pár lépésre tőle egy bokorban egy fehér farkas fekszik erőtlenül, őt és a friss kenyeret nézve. Úgy csinál mintha meg se látta volna és elfordulva egy újabb harapásra irányítja száját amit megállít egy ismételt és hangosabb nyüszítéstől. A lány bosszankodva sóhajt és felállva közelebb megy a farkashoz. Az állat ártatlan és könyörgő szemekkel néz fel mégegy nyüszítést hallatva, remélve hogy meglágyítja a lány szívét.
-Awww... Biztos éhes lehetsz...—A lány leguggolva simogatni kezdi.—Habár elég jól tápláltnak tűnsz...—Mondja kicsit gúnyosan mire a farkas vakkant egy kicsit jelezve hogy nem tetszett a beszólás. A lány megbökdösi az állatot mintha felmérni hogy milyen állapotban van a teste.—Hmmm... Talán még jól is laknék veled.—Jegyzi meg teljesen komoly hangzással mire az állat szemei pánikolva néznek rá.
-HOGY MICSINÁLSZ!?—A hang a farkas felől jött.
-Mi a pi--!—Hátra esik a meglepettségtől és ijedten próbálja távolabb tolni magát a farkastól.
-NE IJEDJ MEG!—Szólal meg ismét a farkas.
-Aaaaa!—Kiált fel rémülten és kapálózva próbál felállni.
-Ééés megijedt...—mondta elhúzva ahogy kicsit lehajtott fejjel nézte a lányt aki megcsúszva visszaesett a földre.
-EZ BESZÉL EZ BESZÉL EZ BE----
-Nyugodj meg kérlek...
-AAAA DÉMON KUTYA! MARADJ TÁVOL!—Pánikolva felemel egy vékony ágat ami attól is eltörne ha a szél megfújná azt.—T.... Tudok szellemeket űzni csa.... csak hogy tudd!—Hazudta ijedten.
-Fi... Figyelj! Először is nem 'kutya' vagyok hanem egy gyönyörűséges büszke farkas! Másodszor---
Szavát egy darab meleg kenyér szakította félbe ami a fejéhez repült. A lányra nézett egy "most komolyan?" tekintettel majd sóhajtva átalakult egy nagy és izmos férfivá.
-Mi a---
-Figyelj! Látod? Hozzád hasonló vagyok! Nem bántalak csak halga--- —Egy újabb kenyér.—Befejeznéd!?
-Mi a franc vagy te és és és...—Hangja elhallkul ahogy a férfi közelebb sétálva felétornyosul és egy nagy árnyékot vetít rá.—Oh wow...—Hangja elégedett meglepettséggel hangzott ahogy a férfi izmait bámulja. A férfi észre vette a tekintetet és zavartan próbálja eltakarni mellkasát ami többé-kevésbé sikerül.
-He... Hey! Az előbb még sikítozva menekültél volna!—Háborodottan pirul el.—Perverz...—motyogja nagyon hallkan az orra alatt, oldalra pillantva.
YOU ARE READING
OPPOSITES Thresh x Reader
Fanfiction(Név) a lelkek pásztoraként végzi teendőit. Az Ioniában történő tavaszi virágzás minden évben megidézi az ősi szellemeket, ezzel utat nyitva a lelkeknek hogy ideiglenesen visszatérjenek a halandók világába. (Név) feladata hogy segítse a lelkeket és...