Már a pallasi kikötőben vagy. Nagy a nyüzsgés és a kapkodás. Korán reggel már mindenki tele van élettel és készül kihajózni vagy esetleg a friss árut kikészíteni az eladásra. Többszáz éve már hogy hajón ültél és a legszebb emlékeid szerint sem volt a legvidámabb az utad. A különféle szörnyek megjelenése mellett kiderült az is hogy tengeribeteg vagy. Valamiért bátorsággal lettél tele és úgy érzed hogy most más lesz.
A mólón több hajót is ki lehet kölcsönözni, kapitánnyal együtt, viszont azt senki sem vállalja be hogy az Árny szigetek közelébe menjenek... Végülis érthető.
Eközben Thresh:
A férfi fájdalmas nyögések kíséretében forgolódik az ágyon... Egy újabb lázálom gyötri ami évszázadokkal ezelőtt jelent meg nála és azóta sem akar szűnni... Minden akkor kezdődött amikor közel került a lányhoz... Nem... Akkor kezdődött amikor távol voltak egymástól.
A férfi nem bírta elviselni a távolságot amit a túlvilág tett közéjük. Amióta megszerette a lélek pásztort azóta őrjöngeni kezd ha nem lehet mellette. Egy időben még ő is védte és vezette a lelkeket hogy békére lelhessenek a lány mellett a túlvilágon... Viszont lassan kezdte úgy érezni hogy a lelkek miatt vannak elválasztva. Csak magának akarta, csak maga mellé akarta tudni... Örökre...
Felkelve levegőért kapkod. Kezét lassan az aranyló állkapcsához helyezi ezzel emlékeztetve magát hogy nem álom volt... Tényleg elvesztette kedvesét és tényleg el lett átlozva általa.
A szigetet egy hatalmas üvöltés rázza meg amely szívből jövő haraggal van átitatva.
"-Miért tette azt amit?
-Kettőjük érdekében természetesen.
-De ő ellökött magától!
-Erőszakos voltam és elijesztettem!
-Ellenkezőleg... Nem voltál erőszakos...
-Igaz... Én csak kimutattam hogy szeretem!"A férfi belső harcot vívva mégfeszüktebbé válik. Nem bírja elviselni... Háromszáz évig tartott míg elég erőt gyűjtött, de még mindig nem elég... Több lélek kell... És akkor örökké együtt maradhatnak!
"Erről van szó... Ezután majd rájön hogy mennyire szeret téged."
Thresh elindult a sziget közepén lévő nagy torony irányába hogy az ott lévő tudást felhasználva visszaszerezzen téged, aki a jogos tulajdona.
Olvasó:
Tévedtél... Borzasztóan nagyot tévedtél!... Amikor azt hitted hogy ezúttal jobb lesz.
A kis csónak amit jópénzért vettél még jobbra-balra dőlöngél ezzel arra késztetve téged hogy mégnehezebben evezz a gyomrod miatt ami felfordulni készül. Évszázadok sem elegek ahhoz hogy legyőzd ezt a betegséget!
A szemeid felcsillannak, (java részt a könnyektől amik akkor jelentek meg amikor kiadtad gyomrod tartalmát) egy kisebb szigetrész jelenik meg előtted. Gyorsítasz a tempón hogy minél hamarabb partra szállhass és magad mögött hagyhasd a tenger "átkát" ami igazából csak a te gyengeséged.
Ez még nem a cél. Még egy fele ennyi út van hátra a vízen amint eljutsz Bilgewater mások végébe... De...
-Mi legyen a csónakkal...—Sóhajtva húzod ki a partra és lefeded néhány nagyobb levéllel remélve hogy senki nem lopja el... Természetesen te nem gondolnál ilyenre, ez Ahri utasítása volt ha esetleg kíséret nélkül jutnál el idáig.
A róka lány veled akart tartani de visszautasítottad, mondván hogy ezt neked és egykori kedvesednek kell lerendeznie bármilyen kívülálló beleszólása nélkül. A nő még mindig nehezen lép túl a naivitásodon de elfogadja a döntésed és kérésed.
Beljebb sétálva meg is látod a várost... Tele imádnivaló...(Valaki kiugrott egy ablakon)... kedves...(Egy hangos szitkozódás hallatszik)... és szeretettel teli emberekkel...(Egy nő hirtelen felpofoz egy férfit "hímringyónak" nevezve).A "drága" embereket elnézve egy kicsit visszafogottabban mosolyogsz ahogy végig haladsz az utcán a kikötő irányába.
Hirtelen eléd áll egy nagydarab férfi egy "csábos" vigyorral az arcán.-Nem ide valósi vagy kislány~—Feléd nyúl de valaki elkapja a karját... Egy vörös hajú nő... Egy gyönyörű nő.—Eressz Fortune!—Emelné a kezét hogy megüsse őt de a nő akit "Fortun" Névvel illettek az imént, hirtelen hátra csavarja a férfi karját és belerúgva a földre küldi.
-Úgy rémlik megmondtam hogy nincs tivornya a területemen.—Hangja magabiztos, rekedt és csábos. Még te magad is elpirulsz a nő nagyságán... (és a nagyságain amik elég feltűnően vannak kitéve közszemlére.)
-Köszönöm a segítségedet —Hajolsz meg előtte illedelmesen amin meglepődik. Bilgwater nem az udvariasságról és a formalitásról híres.
-Kérlek.—Mosolyog vissza rád kedvesen egy biccentéssel ahogy kicsit megemeli a kalapját.—Jobb ha vigyázol magadra. Az ilyen ártatlan kislányok az emberrablók kedvencei.
Meglepődtél a szavait, főleg ahogy megszólít. Nem sértődtél meg, sőt örültél hogy formalitások nélkül, barátságosan szólítanak meg. Ionia a hagyomány és a tisztelet hazája, ott mindig mindenki tisztelet tudó veled szemben, még akkor is ha nem tudják rögtön hogy ki vagy. Egyetlen jel ami kilétedet bizonyítja az a bal kézfejeden lévő jel mely egy cseresznye virágot ábrázol.
-Kedvességed nem tudom mivel meghálálni sajnálatosan. De egyszer visszatérve ide biztos számíthatsz ajándékomra.
A nő mosolyogva biccentett egy viszlátot majd tovább állt. Te is folytattad az utat és végül megérkeztél megint... Ahritól kapott erszényedben emberek által használt fizető eszköz van, amit a róka szívesen adott át neked. Azt mondta hogy ha szükséges akkor egy egész legénységet bérelj fel az útra, hogy minden rendben menjen. (Tudván hogy van egy kis problémád a hajó utakkal.)
Egy újabb csónakot kölcsönözve, aggályokkal a szívedben elindulsz.
ESTÁS LEYENDO
OPPOSITES Thresh x Reader
Fanfic(Név) a lelkek pásztoraként végzi teendőit. Az Ioniában történő tavaszi virágzás minden évben megidézi az ősi szellemeket, ezzel utat nyitva a lelkeknek hogy ideiglenesen visszatérjenek a halandók világába. (Név) feladata hogy segítse a lelkeket és...