𝓉𝒽𝒾𝓇𝓉𝓎 ℴ𝓃ℯ

415 33 13
                                    

Alessia's POV:

Μέχρι το επόμενο πρωί, η ώρα είχε περάσει γρήγορα και τραγικά αργά την ίδια στιγμή.

Όλο το βράδυ στριφογύρισα στο κρεβάτι στην προσπάθεια μου να κοιμηθώ.

Όλες αυτές οι καινούριες πληροφορίες που έμαθα από τον Matteo με έβαλαν σε σκέψεις.

Αν ο Armando έχει δίδυμο αδερφό, πώς θα μπορούσε να μην τον είχε αναφέρει όλον αυτόν τον καιρό;

Για ποιον λόγο έπρεπε να πάρει εκδίκηση μετά από δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια;

Πώς συνδέεται ο Sam με όσα μου είπε ο Matteo;

Έβγαλα έναν μορφασμό απόγνωσης σηκώνοντας τον εαυτό μου απο το κρεβάτι.

Υποθέτω θα το μάθουμε σήμερα.

Πρωτού προλάβω να βγω από το δωμάτιο, ο ήχος κλήσης του κινητού μου ακούστηκε.

Απάντησα γρήγορα βλέποντας αναγραφόμενο τον αριθμό κινητού του Matteo.

A- Ναι;

M- Είμαι στην κουζίνα, πέρασε από εδώ πρώτα.

Α- Εντάξει, έρχομαι τώρα.

Έκλεισα το τηλέφωνο ανοίγοντας την πόρτα και κατέβηκα κάτω.

Μόλις μπήκα στην κουζίνα το θέαμα με άφησε έκπληκτη.

Στην εστία της κουζίνας, ήταν ο Matteo μαγειρεύοντας κάτι όπου μύριζε υπέροχα.

Χωρίς μπλούζα.

Με την είσοδο μου στον χώρο έκανα αισθητή την παρουσία μου στον Matteo όπου γύρισε και με είδε.

Μ- Καλημέρα.

Ψέλλισε με χαμόγελο στο πρόσωπο του γυρίζοντας πάλι την προσοχή του στο τηγάνι.

Δεν μπορούσα να συνειδητοποίησω ότι έβλεπα αυτό το θέαμα, οπότε δεν πρόλαβα να απαντήσω πρωτού μιλήσει ξανά.

Μ- Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά.

Α- Αμφιλεγόμενο θέμα θα έλεγα...

Συνέχισε την δουλειά του χωρίς να απαντήσει.

Δεν θα φανταζόμουν ποτέ τον Matteo να μαγειρεύει..

Α- Τι φτιάχνεις;

Είπα στηρίζοντας το βάρος του σώματος μου στον πάγκο.

Μ- Κάτι που πιστεύω ότι θα σου αρέσει.

Γύρισε το τηγάνι προς το μέρος μου με αποτέλεσμα να δω το περιεχόμενο του.

𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒆𝒔𝒔 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂Where stories live. Discover now