Alessia's POV:
Α- Και του επιτέθηκε έτσι απλά;
V- Ναι σου λέω. Καθόμασταν στον καναπέ και μπήκε μέσα την ώρα που με φίλησε.
Α- Μα καλά κι εσείς αφού ξέρατε ότι θα μπορούσε να μπει ο οποιοσδήποτε εφόσον είσαστε σε δημόσιο χώρο, τι το θέλατε..
V- Τι να έκανα; Εκείνη την στιγμή δεν σκέφτηκα αν θα μας δει κάποιος ή όχι...
Ξεφυσισε έντονα πρώτου πέσει στο κρεβάτι.
V- Ειναι πολύ θυμωμένος μαζί μου;
A- Είναι.. αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα τον δολοφονήσει προς το παρόν.
V- Κάτι ειναι και αυτό ετσι;
Α- Φυσικά. Για τον Matteo μιλάμε.
Επικρατησε ησυχία για λίγο.
V- Alessia?..
Α- Ναι;
V- Δεν το ξέρεις, λογικά το έχεις καταλάβει, αλλά ο Leonardo ήταν ο πρώτος μου..σε όλα. Δεν θα ήθελα να τον χάσω λόγω του Matteo.
A- Περίμενε, δηλαδή έχετε προχωρήσει;
Εγνεψε θετικά.
Άνοιξα διάπλατα τα μάτια μου.
Α- Ναι, πρώτον αυτό σίγουρα μην το πεις στον Matteo.
V- Δεν είχα σκοπό.
Α- Και δεύτερον, πως σου φάνηκε;
V- Ήταν υπέροχα. Ήταν τόσο τρυφερός και προσεκτικός. Ο γλυκούλης φοβόταν μήπως με πονέσει αλλά του ξεκαθαριζα συνέχεια ότι είμαι εντάξει. Νιώθω ότι κάθε μέρα που περνάει, τον ερωτεύομαι όλο και περισσότερο.
Α- Χαίρομαι πολύ για εσένα Vittoria. Αλήθεια χαίρομαι που βρήκες τον άνθρωπο σου.
Χαμογέλασε και σηκώθηκε να με αγκαλιάσει.
V- Ευχαριστώ πολύ. Δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς εσένα. Χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνώρισα.
Α- Και εγώ.
Σπάσαμε την αγκαλιά.
V- Αντε, ώρα να βρεις κι εσύ τον άνθρωπο σου τώρα.
Γέλασα ελαφρά ασυναίσθητα.
Α- Μπα..δεν νομίζω να έχω χρόνο για να βρω τον άνθρωπο μου αυτη τη στιγμή.
V- Που ξέρεις μπορεί να τον έχεις ήδη βρει..
Α- Δεν νομίζω. Μιας και μιλάμε για χρόνο, τι ώρα είναι;
Ρώτησα, αποφεύγοντας να συνεχίσω την συζήτηση ενώ εκείνη άνοιξε την οθόνη του κινητού της.
YOU ARE READING
𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒎𝒆𝒔𝒔 𝒖𝒑 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂
Genç KurguΈνας Ιταλός αρχιμαφιόζος...... Μια Ισπανίδα..... Μια συνάντηση μεταξύ τους δεν θα βγει όπως την σχεδίαζαν.... Αλλά τα πράγματα δεν τελειώνουν εκεί.... . . . . ❗η ιστορία περιέχει υβριστικό και σεξουαλικό περιεχόμενο❗ #1 Spain 15/02/2024