20

23 3 1
                                    

Hajime POV

Miałem mętlik w głowie. Nie wiedziałam już do końca co czuję i czy to w co wierzyłem kim jestem od dłuższego czasu nie było pomyłką.
Nigdy nie interesowałem się nikim romantycznie, nikt mnie nigdy nie pociągnął. Na początku czułem się zdezorientowany, każdy wokoło w kimś się zakochiwał, każdemu się ktoś podobał a mi nie. Ostatecznie doszedłem więc do wniosku że to po prostu nie dla mnie, może nie umiem się zakochać ani docenić piękna ludzkiego ciała na tyle żeby go zapragnąć. Zrobiłem odpowiedni reaserch i poczułem się trochę raźniej widząc że przynajmniej nie jestem w tym sam
Mimo ulgi, którą odczułem po przekonaniu się, że nie jestem po prostu wybrykiem natury i wyrzutkiem to czułem również... zawód. Chyba nawet niezbyt świadomie. Mimo mojej znieczulicy wobec pięknych dziewczyn i czarujących chłopaków oraz wszystkich tych przereklamowanych romantycznych bzdetów, gdzieś w głębi siebie chyba chciałem, żeby ktoś mi się spodobał. Pragnąłem kochać i być kochanym ale nie umiałem. Spychałem to pragnienie na moją podświadomość, bo tak było lepiej, bo tak było łatwiej.
Czy jednak może faktycznie po prostu szukałem właściwiej osoby? I czy tą osobą mógł być... Nagito? Poznałem go zaledwie miesiąc temu,a jednak sprawił, że poczułem rzeczy, które myślałem że nigdy nie doświadcze. A nawet jeśli, to czy on czuje to samo? Czy jest możliwe, że po tylu latach czekania wreszcie znalazłem osobę, na którą podświadomie czekałem?
Wstałem z łóżka z westchnieniem. Dziś już chyba nie zasnę. Postanowiłem pójść na nocny spacer, może pomoże mi to oczyścić mój umysł.
Moje nogi poniosły mnie pod dom Nagito. Światła w jego domu były ciągle zapalone. Może zapukam? Czy wypada wpraszać się do kogoś o takiej porze? No nic, raz kozie smierć...

No więc jestem. Dokładnie rok XDD
Skrócę to ff do minimum fr
Czy tylko mi się wydaje czy powietrze zrobiło się trochę słone?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 01 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~Asexual Pride~ KomahinaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz