Ἀγάπης δὲ οὐδὲν μεῖζον οὔτε ἴσον ἐστί.

198 13 3
                                    


Ένας Χρόνος Αργότερα

Ermioni's POV

«Χρόνια μας πολλά μωρό μου!» τρέχω στην αγκαλιά του Άλεξ μόλις μπαίνω σπίτι.

Σήμερα γιορτάζουμε την δεύτερή μας επέτειο. Πριν από δύο χρόνια οι ματιές μας ενώθηκαν σε ένα τυχαίο πάρτι και ποιος να περίμενε πως θα φτάναμε ως εδώ. Οι ζωές μας μπλέχτηκαν και από τότε έγιναν ένα. Γίναμε ένα. Ερωτευτήκαμε σφόδρα ο ένας τον άλλον, αφήνοντας την αγάπη μας πολλές φορές να γίνει καταστροφική, μα στο τέλος καταλήγουμε πάντα ενωμένοι ενάντια σε ό,τι μας χωρίζει.

«Δύο χρόνια που με ανέχεσαι. Είσαι σίγουρη πως αυτό πρέπει να το γιορτάζουμε;» κάνει πειραχτικά και τον κοιτάζω δήθεν αυστηρά. «Χαρούμενα δύο χρόνια, Ερμιόνη μου. Τα δύο πιο όμορφα χρόνια», λέει σιγανά με μάτια που λάμπουν πριν ενώσει τα χείλη μας σε ένα μακρόσυρτο φιλί.

«Σε λατρεύω, μωρό μου» ψιθυρίζω πάνω στα χείλη του.

Ποιος να μου έλεγε πως τα κεχριμπαρένια μάτια που ερωτεύτηκα στα δεκαεφτά, θα ήταν εκείνα που θα κοιτούσα με απέραντη αγάπη λίγο πριν κλείσω τα είκοσι.

«Σε αγαπάω πολύ ρε Ερμιόνη. Θέλω να είμαι εδώ να στο πω και του χρόνου. Και κάθε χρόνο που θα έρθει», ανταποδίδει τρυφερά καθώς χαϊδεύει τα μαλλιά μου, κάνοντας την καρδιά μου να βουλιάξει από αγάπη. «Πώς είναι η πιο σέξι μελλοντική φιλόλογος;» ρωτάει ενώ παίρνει την τσάντα από τον ώμο μου, αλλάζοντας τον τόνο του σε έντονο και ευδιάθετο.

«Υπερβολικά κουρασμένη» απαντάω στον ίδιο τόνο.

«Να την ξεκουράσω εγώ τότε. Κρίμα να είναι κουρασμένη τέτοια μέρα» κάνει όλο νόημα και με αιφνιδιάζει γλιστρώντας το χέρι του μέσα από το παντελόνι μου.

«Ρε Άλεξ!» τραβάω απότομα το χέρι του. «Σοβαρέψου, θα έρθουν τα παιδιά όπου να 'ναι!» του υπενθυμίζω.

«Δεν μπορώ. Όταν σε βλέπω έτσι καυλώνω» ομολογεί ωμά.

«Καυλώνεις να με βλέπεις εξαντλημένη απ'τη σχολή; Περίεργα φετίχ έχεις!» ειρωνεύομαι και αφήνει ένα γελάκι.

«Με αυτό το παντελόνι εννοώ. Όταν φοράς στενά ρούχα τρελαίνομαι» παραδέχεται περιπαιχτικά με αυτή τη βραχνάδα που λατρεύω στη φωνή του, την ώρα που χτυπάει το κουδούνι. «Γαμώ!», βρίζει μέσα από τα δόντια του και γελάω.

In Another LifeWhere stories live. Discover now