𝟎𝟎𝟐

81 3 6
                                    

𝟐. 𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦
𝐑𝐨𝐧𝐚𝐥𝐝 𝐁𝐢𝐥𝐢𝐮𝐬 𝐖𝐞𝐚𝐬𝐥𝐞𝐲

 𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐑𝐨𝐧𝐚𝐥𝐝 𝐁𝐢𝐥𝐢𝐮𝐬 𝐖𝐞𝐚𝐬𝐥𝐞𝐲

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


. • * • . ❀ . • * • .

Bugün Quidditch Dünya Kupası'na gidecektik. Bu yüzden babam abimi de beni de henüz anka kuşları bile uyanmadan kaldırmıştı.

Üzerimde kot şortum ve kırmızı tişörtüm vardı. Yürüyeceğimizi bildiğim için de sarı saçlarımı topuz yapmıştım. Yine de birkaç tutam kendini bırakmış, yüzüme geliyordu.

"Amos!" diye bir ses duyduğumda bakışlarım etrafta gezindi.

Bir topluluk bize doğru geliyordu.

Turuncu saçlı bir adam babamla el sıkışıyordu. Bu Mr. Weasley olmalıydı.

"Çocuklar bu Amos Diggory." diye babamı tanıttı yanındaki topluluğa. "Sihirli Yaratıkların Düzenlenmesi ve Denetimi Dairesi'nde çalışıyor." Bu sefer bakışları kolu benim omzumda olan abimi ve beni buldu. "Oğlu Cedric ve kızı Y/N'yi tanıyorsunuzdur."

Tanımıyorlardı.

Okulda abime kıyasla ön planda olmayı sevmezdim.

Abim sıcakkanlı bir tavırla "Merhaba!" derken ben sadece samimi bir gülümsemeyi yeterli buldum.

Babam ve Mr. Weasley konuşurken ben karşımdaki topluluğa bakıyordum.

İlginç derecede kalabalıklardı.

Çocuklar arasından en büyük görünenler ikizlerdi. Bunlar Fred ve George'du, onları tanımamak epey imkansızdı. Yaptıkları şakalar tüm okulda duyuluyordu.

Daha sonra gözlerim okulun altın üçlüsüne kaydı. Elbette onları da tanıyordum. Onları tanımayan yoktu!

İsminin Ron olduğunu bildiğim kızıl kafa bana bakıyordu.

Göz göze geldiğimizde kabalık olmaması için gülümsedim.

Gülümsememe karşılık verdiğinde içim garip bir hisle doldu.

Bakışlarım bu sefer de en küçük kardeşleri Ginny'e kaydı. Onunla aynı yaştaydık, bazı derslerimiz ortaktı ve daha önce sohbet etmiştik. İkinci sınıfta başına gelenlerden dolayı o da okulda popüler hale gelmişti.

Weasley ailesi oldukça ismini duyuran bir aileydi!

Ben herkesi tek tek inceleyip değerlendirmemi yaparken babam biricik oğlunu övmekle meşguldü.

Harry Potter Imagine🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin