Eve gelmiş işlerimizi yani evi adam etmiş odama çıkıp duşumu aldım. Kalbim her seferki gibi heyecandan ve Demiri göreceğim için yerinde durmayıp duvarlara çarmıyordu. Sesi duyulacak diye ödüm kopuyırdu.
Kız sen şimdi böyleyken bunlar seni istemeye geldiklerinde napacaksın
Geberirim lan
Saçlarımı kurutup dolabıma yöneldim.
Üzerime beyaz gömlek altınada açık krem rengin kumaş pantolon giydim. Takılarımıda takıp hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı dalgalandırıp işimi bitirmiştim.
Can ben eve geldiğimde üzerime atlamamıştı. Sakindi umarım bugünü mahvetmez bide bir şeyler saçmalar rezil eder Allah korusun.
Annem çok pis döver valla kim varmış kim yokmuş farketmez.
Salona geçtiğimde can sırıtıyordu. Üzerine beyaz gömlek altına siyah pantolon ve saçlarını özenle taramıştı.
Şimdi bunun sevgilisi demir'in halasınon kızı mıydı? Sıçtın aşko
"Ne sırıtıyorsun pişmiş kelle gibi"
"Görürsün"
"Rezil falan ediyim deme nede olsa sevgilin eniştenin kuzeni"
"Çok komik"
"Görürsün"diyerek karşılık verdim
Annem ve babamla uyuşan kıyafetler giymişlerdi. Ayyy bunlar çok tatlış.
"Kızım yemeklerin altına baksana kapatmış mıyım"
"Anne heyecan yapma"
"Kız doğru söylüyor hatun benden bile heyecanlısın"
Mutfağa gidip ocak açıkmı diye baktım. Kapıdan Can girmişti.
"Abla sen ciddi misin"
"Sence. Git sor senin böyle tanıdığın varmı diye Elif'e"
Kapı çaldığında sohbeti uzatmadan kapıya yöneldim. Elimi kalbime koyup heyecanımı bastırmaya çakıştım.
"Hadi kızım açsana"
Kapıyı açtığımda hayal kırıklığına uğradım Demiri beklerken çağırdığımı unuttuğum Dilara vardı. Mini toz pembe bir elbise saçlarını dalgalandırmış hafif makyaj da yapmışyı.
"Beni beklemiyormuydunuzun"
"Tabikide hayır" Diyerek karşulık verdi Can.
"Neyse gel içeri" Dilara içeri geçtiğinde herkes kapının önünde dikilmiştik.
"Burada mı bekleyeceğiz" Diyerek konuştum.
"Kız doğru söylüyor" Diyerek hak verdi babam.
Herkes içeri geçtiğinde salondaki koltuklara dizildi.
Bi 5-6 dakika sonra kapı çaldı. Dilara konuştu.
"Acaba kapıyı almamakla tehdit edip para mı koparsam"
"Bu kızıda kendine benzettin" Dedi annem.
Kapıyı derin bir nefes çektikten sonra açtım. Karşımda ilk önce Melih duruyordu.
"Selam yenge"
"Selam" Diyerek karşılık verdim. İlk önce annemle babamın ellerini öptü ardından Dilaranın gösterdiği salona geçti.
"Merhaba kızım"
"Merhaba Feride Teyze" Yanaktan öpüştükten sonra annemle ve babamla selamlaştı.
"Merhaba kızım"
"Merhaba Tarık Amca" Diyerek ilk önce elini öptüm. Herkes içeri girdikten sonra kapıdaki Kocama baktım. Üzerine giydiği siyah takımı fit vücuduna tam oturmuştu.
"Merhaba yavrum"
"Merhaba sevgilim" Elindeki çiçekleri uzattışında karşulın verdim.
"Teşekkürler" Yanağımı öptükten sonra herkesin girdiği salona geçti. Bu adamın kokusu gerçekten çok başka. Sigara ve hafif nane kokusu...
Çiçeği mutfağa bıraktıktan sonra salona geçtim. Gözüm can'a takıldı gözleri halının desenlerin deydi.
"Hepiniz hoşgeldiniz" Gülümseyerek konuştum.
"Hoşbulduk" Hep bir ağızdan karşılık vermişlerdi.
Boş olan tekli koltuğa oturduğumda Demir'in gözlerinin üzerimde olduğunu hissetim. Ve öyleydi de.
Herkes sıhbet etmeye ve tanışmaya başladığında can ve melihe baktığım sohbet ediyorlardı. Annem konuştı.
"Biz bahçeyi hazırlayalım"
Annemle beraber Dilarayada bakış atıp mutfağa geçtik. Bahçeye hem mutfağın hemde salonun kapısı açılıyordu.
Bahçeye kurulu lambayı açtım. Ardından annemin elime sarı bezi vermesiyle masayı silmeye gittim. Dilara da arkamdan gelip konuştu.
"Evlen sen nikahı baş kız ben arkandayım" Dediğiyle kahkaha attım.
"Acaba istemede ne giysem"
"Dilara sus elim ayağın titriyor zaten bide sen gelmiş burda ne giyeceğinin derdindesin"
Öyle böyle derken annem ben diloş masayı hazırlamıştık. Herkesi bahçeye davet ettiğimde Demir kimsenin göremeyeceği şekilde belimden tutup kendine çekti.
"Bu akşam çok güzel olmuşsun gözlerimi alsmadım"
"Sizde öylesiniz beyfendi şıklığınız beni benden aldı"
"Sende bugün yatağımda altımdayken ve şuan beni benden alıyorsun"
"Geç sofraya çok konuşuyorsun"
"Sende çok kızarıyorsun" Belli oluyor mu ya
Demirle beraber masaya yol aldık. Demir oturduğunda kim ne isterse yemeklerini tabaklarına koydum.
"Kızımız çok güzel ve kibar maşallah" Canım kaynanam yaa
"Teşekkür ederim" Gülümsiyerek cevap verdim.
Herkes yemek yerken babamla Tarık amca spor hakkında annem ve Feride teyze ise normal muhabbet ediyordu. Kafamı kaldırıp yanımda otura Dilaraya baktım. Bakış o bakış. Bana bir gülme gelmesi normal mi?
Sakın Aleyna sakın gülme
Sakın Dilaraya bakma
Sakın nefesini bırakma
Kafamı yukarıya baktığımda derin bir nefes aldım. Galiba biraz sesli oldu.
"Noldu kızım" Babamın sorusuyla donup kaldım. Ben şimdi adama 'Bab ben dilarayla gözgöze gelince şey yaptım mı' ayyyy sıçış
"Dilara çok konuşuyor o yüzden"
Ne alaka
"Bilseydim söylemezdim" Diyerek yalanıma ortak oldu canım arkadaşım. Salak ama seviyorum.
Herkes tekrar sohbete daldığında zilin çaldığını duydum.
"Ben bakarım"
Ayağa kalkıp mutfaktan girdim. Kapıyı açtığımda kanım dondu. Gözleri kızarmış ayakta zor duruyordu. Pislik.
Konuştu
"Elbisede çok yakışmış" Sarhoş olduğu sesinden belliydi. Piç herif.
Sizce kim???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan mı? /Yarı Texting
RomanceBÖLÜMLER KISA KISA OLDUĞU İÇİN FAZLA BÖLÜM VAR! Genç kızın arkadaşının verdiği yeni numarayı yanlış yazan kızın gelecekteki kocasına tesadüfen yazması. İlk başta kız engel yesede engel bir şekilde kalkar. Ardından sıkıldıkça birbirine yazan çift so...