FİNAL

2.1K 154 54
                                    

İnstagram: benbilmemkiasknedir

.

Başımda yine Eda'nın sesleriyle uyandım. Kendisi 6 yaşında bir cimcime ydi.

"Ama annemiz kalkmamış ki" Dedi aşık olduğum adamın sesi.

"Acaba şu mu döksek" Dedi minik kızımız.

"Şu dökerseniz ikinizide döverim" Edanın kıkırdama sesi geldiğinde kucaklayıp yanaklarını öpmeye başladım. Demirin sesi geldiğinde ona döndüm.

"Hep kızını sev sen ben kimim ki" Edayı yanıma oturtup kollarımı iki yana açtım.

"Tamam gel hadi" Demir sırıtan ifadesiyle gögsüme kafasını koyup dudaklarıma küçük bir buse kondurdu.

"İğrençsiniz" Diyerek konuştu Eda.

"Sensin iğrenç kız sen nasıl oldun acaba" Dedi Demir.

"Sen ne biçim konuşuyorsun acaba"

"Anlatalım mı"

"Demir"

"Efendim yavrum"

"Ben gidiyorum" Diyerek isyan etti eda.

"Git annen benim zaten" Diyerek dahada sokuldu.

"Al senin olsun benimde sinanım var" Dediğinde Demir üzerinden bir hışımla doğrulup kapıdaki Edaya baktı.

"Ne sinanı!"

"Kocam yapıcam"

"Lan!" Demir üzerimden kalkacakkrn omuzlarından tutup tekrar üzerime yasladım.

"Birak kızı"

"Damat diyo bu yaşta yavrum" Kapıya baktığımda eda gitmişti. Büyük ihtimalle odasındaydı.

"Hmm" Dedim ellerimi yanaklarına koyup bir elimle kulak ucuyla oynayarak.

"Güzelim"

"Hmm"

"Seni yesem olur mu özledim hem" Diyerek sırıttı. Dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. Öpüşmeye devam ederken erkekliğini kadınlığıma bastırdı. Dudaklarından ayrıldım.

"Sabah sabah nolmuş sana sertsin"

"Karım böyle bir beyaz gecelikleyken durduramıyorum hayvanı" Güldüğümde yüzüme bakıyordu.

"Hayvanmı? Başını bağlasan iyi edersin"

"Başı sana bağlı bebğim"

"Hmm" Dudaklaeımız birleştiğinde elimi giydiği eşofmanın içinden erkekliğini avcuma alıp okşamaya başladım. Sertti. İzleyin konuştu.

"Seni istiyorum ama evde sinir bozucu cimcime var"

"Akşama artık" Diyerek elimi çektim ayağa kalkıp dolabımı açtım. Demir yatakta uzanmış bana baktığında konuştu.

"Akşam benimle misin yani"

"İstersen seninleyim kocam"

"O zaman karımı bu gece çok güzel seveceğim"

Sonunda kahvaltı masasına oturmuştuk.

"Anne"

"Efendim bebeğim"

"Bugün parka gidelim mi?" Dedi heyecanla çıkan sesiyle. Gülümseyip karşılık verdim.

"Gideriz" Demir'e baktığımda üzerinde üniforması vardı.

"Anneni yorma tamam mı prensesim"

"Annemi yormuyorum ki ben"

"Sen yinede fazla ısrarcı olma"

"Tamam baba" Kahvaltıyı bitirip sofrayı kaldırdım. Demirde zaten askeriyeye gitmişti. Bulaşıkları yıkarken yanıma Eda geldi.

"Anne"

"Efendim-" İnanmaz gözlerle kızıma bakıyordum.

"Eda sen ne yaptın"

"Güzel olmamış mı" Dudakları kıpkırmızı çocuğumun kendisi bana ait olan rujumu her tarafına sürmüştü. Birde onu daha yeni almıştım. Kendimi gülmemek için zor tutuyordum. Şimdi hayvan gibi anırsam çocuk üzülecek.

"Çok güzel olmuş bebeğim ama ilk başta bana sorman gerekirdi"

Bide bu ruj çıkmıyor. Ben bu çocuğu çamaşır suyuna mı yatırsam? Mantıklı. İlk önce telefonu elime alıp bir kaç fotoğraf çekip kocama gönderdim.

Ben: fotoğraf*

Ben: kızımız çok güzel olmamış mı

Kocam: Hahahahhahahaha

Kocam: çok güzel olmuş

Ben: komik mi

Ben: O RUJ ÇIKMIYAYANINDAN BEN NASIL SİLECEM

Kocam: komik değil şaka yaptım yavrum

Kocam: sen silersin inanıyorum ben sana karım

Kocam: arkandayım yavrum yaparsın

Ben: sağol kocam

Telefonu kapatıp elime ıslak mendili alıp silmeye çalıştım. Ama malesef durum vahim. Edayı kanepeye oturtup vazelini aramaya başladım. Ancak bu işi halletse halletse vazelin halleder. Allah'a şükürler olsunki sonunda çıkarabilmiştim.

Üstümüzü giyinmiş piknik malzemelerini de almış arabaya bindik. Aslında Eda parka gitmek istemişti ama sonra böyle bir plan yapmıştık. Arabada şarkı açmış deli gibi hem söyleyip hem de dans ediyorduk.

"Asaletim fakir ruhunla kıyaslanamaz" İkimizde aynı anda söylüyorduk.

"Seninle yan yana mı asla kıyaslanamaz" Şarkıyı öyle böyle söylüyorduk. En sonunda piknik alanına geldiğimizde arabadan eşyaları alıp kilitledim ardından piknik alanına götürdük. Elimdeki yer örtüsünü çimenlere serip elimizdeki eşyaları üstüne koydum.

Daha yeni kahvaltı yaptığımız için şuan koymayacaktım. Eda parkta oyun oynamaya gittiğinde bende onu izliyordum. Sonra düşünmeye başladım.

Demirle yani evli olduğum adamla yıllar önce yanlışlıkla mesaj atmıştım. Bir kaç sayıya yanlış bastığım içindi. Eğer sonunun böyle olacağını bilseydim tekrar yapardım. Seviyordum onu hayatımın aşkıydı. Ve şuanda 6 yaşında bir kızımız vardı. Kendisi bir kaç tane daha çocuk istemsine rağmen benim istemediğimi bildiği için çok fazla ısrar etmiyordu.

Umarım evliliğimiz ve sevgimiz hiçbir zaman son bulmaz. Onu ve kızımızı çok seviyorum. Eğer kızımızında sevdiği biri varsa onu kısıtlamak ve ona kızmak istemiyorum kötü bir durum olmadığı sürece... Ve geri kalan hayatımda böyle güzel ve sevgi dolu geçer...

Nasıl son getireceğini bulamadım. Düşüncelerinizi belirtin lütfen. :))

Aslında final yapmak istemiyordum ama aklıma fikir gelmiyordu.

Komutan mı? /Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin