Kendimi yatağımda uzanırken buldum. En son Demire sarılmış uyumaya çalışıyordum. Ve uyandığımda Demir yoktu. Telefonda geleceğini söylemiş bende itiraz mesajları atmıştım fakat o hiç oralı olmamıştı.
Yatakta uzanmış onu bekliyordum. Dediği gibi penceremi açmıştım. Üzerimi değiştirecek halim yoktu. Bende değiştiememiştim. Beş on dakika sonra pencerenin kıpırdaması dikkatimi çekti.
"Naber bebeğim" Oda karanlık olduğu için Demirin sülietini gördüm.
"İyiyim" Diyerek yanıtladım. Yatakta yanıma oturup elini saçıma götürdü.
"Gelmene gerek yoktu-" Sözümü bölen dudakları oldu. Geri çekildiğinde konuştu.
"Gelmeme gerek vardı sen 'sana ihtiyacım var' dedin ve bende geldim"
Elimi saçlarına götürdüm. Islaktı. Belliki banyo yapmıştı.
"Sen saçlarını kurutmamışsın!"
"Senden önemli değil" Diyerek yanıma uzanıp bana sarıldı. Kolları belime sarılı bir elide saçlarımda göğüsünde yaslanıyordum.
"Seni seviyorum komutanım"
"Bende seni seviyorum öğretmen hanım"
Saçlarımın arasına küçük bir öpücük kondurdu. Sadece sarılıyorduk. Konuşmuyorduk. Onun yanımda olması bile bana huzur veriyordu. Kokusu bile beni sakinleştiriyordu.
"Yarın işin yokmu senin niye geldin ki"
"Aleyna yavrum giderim ben işime sen sadece uyumana bak"
"Hem sen neden üzerini değiştirmedin"
"Halim yok boşver"
"Ben değiştireyim mi hem böyle rahat edemezsin"
"Gerek yok ben sabah-"
"Rahat edemezsin"
"Tamam değiştir" Demir yanımdan kalkıp ışığı açtı sonra dolaba yöneldi. İçinden pijama takımını çokartıp yanıma geldi.
"Hadi kalk bakalım" Yatakta oturan pozisyona getirdi. Üstümdeki gömleğin düğmelerini çözmeye başladı. Gözlerine bakıyordum.
"Yavrum bana öyle bakarsan ben rahat duramam"
"Sana rahat dur diyen yok"
"Bebeğim güzelim yapma"
Birazcık yaramaz olsak birşey olmaz
Bencede
Ellerimi boynuna dolayıp kendime çektim. Bir eli hala gömleğim deyken diğer eli belime gitti.
"Güzelim evde anneler var olmaz"
"Kapıyı kitleriz" Yatağa çekip üzerine çıktım. Elleri belimi buldu. Eğilip dudaklarımı dudaklarına sürttüm.
"Yavrum yapma" Sert ve kısık sesiyle cevap vermişti.
"Neden"
"Olmaz-" Üstünden kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı kitleyip Demir'imin üzerine tekrardan çıktım.
"Bebeğim yapma"
Elimi göğüsüne koyup okşadım.
"Lütfen" Yavru köpek bakışı atmaya çalıştım.
"Ama güzelim" Diyip bu sefer beni altına aldı.
"Dayanamazsın" Diyerek devamını getirdi. Bedenini bedenime yasladı. Görüsü göğüsümle birleşti. İki elide kafamın yanlarınd yataktan güç alıyordu. Bende ellerimi Demir'in belinin kenarladından tişörtün içine sokup tırnaklarımı sürttüm.
"Ben mi dayanamayacağım"
"Kaşınıyorsun" Diyerek yanıt verdi.
Dudaklarıma eğilip yaladı. Ardından dudağımın kenarına küçük bir buse kondurdu.
"Kaşı o zaman Demir" Tırnaklarımı bulunduğu yere bastırdım. Demirin hırıltılı sesini duyduğumda konuştum.
"Sen sigara mı içtin"
"Evet"
Dudaklarımı dudaklarına tekrardan sürttüm. Ardından dudaklaeına ard arda küçük öpücükler bıraktım. Bir elini enseme koyup dudaklarıyla birleştirdi. Alt dudağımı iki dudağının arasına aldığında emmeye başladı. Bir elim çıplak teninden karın kaslarına gitti. Ben karnını okşarken oda ensemi sıkmaya başladı. Dudaklarımızı ayırdığında gözlerini gözlerimle birleştirdi.
Üstümden geri çekilip tişörtünü çıkarttı.
"Böyle daha iyi olur" Diyerek sırıttı. Tekrar üzerime yaslandığında bu sefer boynuma yöneldi. İlk önce boydan boya diliyle yol çizdi. Onu yapmasıya ağzımdan inleme döküldü.
"Sikeyim"
Öpüçükler bırakırken bende tırnaklarımı sırtında gezindirdim. Boynumu ısırmasıyla ağzımdan tekrar hafif bir inleme döküldü.
"Beni delirtiyorsun güzelim"
"Çok konuşuyorsun sevgilim"
Ona kendimi bastırdığımda giydiği siyah eşofmanın içindeki erkekliği kabarmıştı. Kendimi tekrar ona basrırdığımda ensemde olan eli belimi tutarak yatağa bastırdı. Sırıttım. Boynumdan geri çekildi.
"Emin olmadığın işlere bulaşma yavrum"
"Emin olmadığım işler ne Demirciğim"
"O deliğine girip seni becermemi istemiyorsun"
"Banane ben ne istiyorsam onu yapacağım"
"Peki" Belimde olan eli ilk önce kasıklarımla buluştu. Kasıklarımın basılmasıyla kendimi yatağa bastırdım. Ardından pantolonumun düğmesini ardından fermuarını açıp iç çamaşırımın üzerinden kadınlığıma parmağıyla yol çizdi.
Kalçam istemsizce havalandı. Demir'e baktığımda sırıtıulrdu. Parmağını iç çamaşırımın üzerinden kadınlığıma sürtüyordu. Buda benim dahada yanmamı sağladı.
"Demir"
"Hmm"
"O parmağını" Dediğim şeyler üzerine kılırdadı ardından konuştu.
"Ben sana demiştim" Diyip dudaklarıma kapandı. Hala kadınlığımda olan eli zevk noktamı bularak okşadı. Demirin ağzına inledim
Demir geri çekildi elini kadınlığımdan çekerek yüzünü kadınlığımla aynı hizaya getirdi. Öptü ardından kalçam havalandı. İki eliyle kalçalarımı kavrarken bende Demirin saçlarını çekiştiriyordum.
Fenerin maçı vardı kusura bakmayın. :)) Bölümü geç attım.
Bölümü nasıl buldunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan mı? /Yarı Texting
RomanceBÖLÜMLER KISA KISA OLDUĞU İÇİN FAZLA BÖLÜM VAR! Genç kızın arkadaşının verdiği yeni numarayı yanlış yazan kızın gelecekteki kocasına tesadüfen yazması. İlk başta kız engel yesede engel bir şekilde kalkar. Ardından sıkıldıkça birbirine yazan çift so...