Aradan 5 ay geçmiş ve bugün düğünüm vardı. Mutluydum ama mutlu olduğum kadarda endişeliydim. Sabahın 7si ve biz Dilara ile oturup kahve içiyorduk. Evet sabahın 7si. Ben uyuyamamış soğukta üzerime palto almış balkondaydım. Ardından Dilara da yanıma gelmişti ve şuan kahve içiyorduk.
Nişanım ve kınam olmuştu. Bugünde en güzel şey yani düğünüm olacaktı. Demir uyuyormuydu acaba yada onuda mı uyku tutmamıştı yazsamıydım?
"Lan"
"Noldu" Dedim göz ucuyla Dilaraya bakarak.
"Sen şimdi evleniyo musun?"
"Evet" Yanımda oturduğu için sarıldı bana. Bende sarılışına karşılık verdim.
"Seni seviyorum arkadaşım"
"Bende seni seviyorum diloşum"
"Her zaman yanındayım bunu unutma tamam mı?"
"Duyhulandırma ağlayacağım şimdi'
Duygulanmayan başlamıştım. Zaten dün gerektiği kadar ağlamıştım. İçerden tıkırtı geldiğinde o tarafa döndük. Can gelmişti. Sarılmayı bitirmiştik.
"Abla"
"Efendim Can" Diğer yanıma gelip bana sarıldı. Bende kollarımı ona sardım. Sessiz kalıp sarılmaya devam etti. Geri çekildiğinde gözlerine baktım. Gözleri dolmuştu.
"Lan sen ağlıyo musun" Dedi Dilara
"Ablam evleniyor duyguşandım Allâh Allâh" Bir elimi yamağına koydum.
"Ne kadar uyuz olsanda seni seviyorum tamam mı?" Gülümsedi. Ve kafadını aşağı yukarı salladı. Elimi saçlarının arasına geçirerek onu kendime çektim kafasını göğüsüne koyarak sarıldm.
"Siz çok güzel gözüküyorsunuz" Diğer elimi ona açtım Dilara yada sarıldım. İkisinde göğüsümde sarılıyorduk. Telefonuma bildirim gelmesiyle elime aldım.
Evleneceğim Men: uyandın mı meleğim
Ben: günaydın kocam
Evleneceğim Men: sanada günaydın yavrum
Evleneceğim Men: heyecan fazla var sende vatmı
Ben: bendede fazladıyla var
Ben: seni seviyorum Demirim
Evleneceğim Men: bende seviyorum seni karım
Evleneceğim Men: Biz bugün evleniyoruz
Evleneceğim Men: ALLAH'IM BEN BUGÜN SEVDİĞİMLE EVLENİYORUM
Evleneceğim Men: AKŞAMA DÜĞÜNÜMÜZ VAR YARABBİM
Evleneceğim Men: VE EVE DÖNDÜĞÜ MİZDE CANINI ACITMAYACAĞIM AMA SÖZ VEREMEM
Ben: Demir bi sakın ol
Ben: SONUÇTA BİZ EVLENİYORUZ DEĞİL Mİ
Ben: Ay dahada heyecan bastı
Evleneceğim Men: akşam için planların neler karım
Ben: ne için
Evleneceğim Men: pozisyon olarak
Evleneceğim Men: yatak? Kanepe? Banyo?
Evleneceğim Men: gerçi benim için fark etmez de
Görüldü atıp çıktım. Heyecanlıydım şimdi daha heyecanlı ve utanmıştım. Bu adam beni delirtecekti.
"Bu kadar duygusallaşma yeter kalkın üzerinden yoksa ağlayacağım"
İkiside üzerimden kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan mı? /Yarı Texting
RomanceBÖLÜMLER KISA KISA OLDUĞU İÇİN FAZLA BÖLÜM VAR! Genç kızın arkadaşının verdiği yeni numarayı yanlış yazan kızın gelecekteki kocasına tesadüfen yazması. İlk başta kız engel yesede engel bir şekilde kalkar. Ardından sıkıldıkça birbirine yazan çift so...