Simay ve Deniz, "Sesimi Duy" vakfının kuruluşunu kutladıktan sonra, hayatlarının en özel günlerinden birine hazırlandılar. Uzun zamandır bekledikleri düğün günü gelmişti ve ikisi de hem heyecanlı hem de mutluydu.Düğün töreni, sahil kenarında, sıcak bir yaz akşamında düzenlendi. Sahildeki hafif esinti, denizin dalgalarının sesiyle birleşerek huzurlu bir atmosfer yaratıyordu. Simay, bembeyaz gelinliği içinde zarif ve asil bir şekilde ortaya çıktığında, herkes hayranlıkla onu izledi. Deniz, damatlık içinde, gözlerini Simay’dan ayıramıyordu. Kalbi, onunla evlenmenin heyecanıyla çarpıyordu.
Tören başladı ve Simay, babasının kolunda yavaşça yürüyerek Deniz’e doğru ilerledi. Babası, Simay’ın elini tutarak Deniz’e teslim ettiğinde, gözlerindeki mutluluk gözyaşlarına karıştı. Deniz, Simay’ın elini sıkıca tuttu ve gözlerinin içine bakarak, "Seni seviyorum," diye fısıldadı. Simay da gözyaşlarını tutamayarak gülümsedi.
Nikah memuru, törene başlamadan önce çiftin birbirine olan sevgisini ve bağlılığını anlatan kısa bir konuşma yaptı. Ardından, en heyecanlı an geldi; Simay ve Deniz, birbirlerine evet diyerek hayatlarını birleştirdiler. Şahitler, Güneş ve Mert, çiftin bu mutlu anına tanıklık etmekten dolayı gururluydular. Tören, alkışlar ve sevinç çığlıkları eşliğinde sona erdiğinde, çift birbirine sarılarak hayatlarının en mutlu anlarından birini paylaştı.
Düğün sonrası yapılan küçük kutlama, sahil kenarındaki bir restoranın açık alanında gerçekleştirildi. Yemekler yenildi, danslar edildi ve herkes neşe içinde bu özel anı kutladı. Simay ve Deniz, dostları ve aileleriyle birlikte olmanın mutluluğunu yaşarken, vakıf arkadaşları da yanlarındaydı. Esra, Simay ve Deniz’in hayatındaki önemli anıları anlatan bir konuşma yaparak, onların arasındaki sevgiyi ve bağlılığı vurguladı.
Gece ilerlerken, Simay ve Deniz, sahilde yalnız başlarına yürümeye karar verdiler. El ele, denizin sesleri eşliğinde yürürken, Deniz durdu ve Simay’a baktı. “Bu gece, hayatımın en güzel gecesi,” dedi Deniz, Simay’a sarılarak. “Seninle birlikte bir ömür geçirmek istiyorum.”
Simay, gülümseyerek Deniz’in yüzüne dokundu. “Ben de öyle. Seninle her şey mümkün gibi hissediyorum.”
İkisi de birbirine sarıldı ve denize doğru bakarak, hayatlarının bu yeni döneminde neler yaşayacaklarını hayal ettiler. Onlar için bu gece, sadece bir düğün değil, yeni bir hayatın başlangıcıydı. Ve bu hayat, birbirlerine olan sevgileriyle her geçen gün daha da güzelleşecekti.
### Yeni Yolculuk
Düğün sonrası balayı için küçük bir kasabaya gitmeye karar verdiler. Kasabanın sakinliği ve doğası, şehir hayatının telaşından uzaklaşmalarını sağladı. Burada, doğanın içinde huzur buldular ve birbirlerine daha da yakınlaştılar. Balayında geçirdikleri bu güzel günler, ilişkilerini daha da güçlendirdi ve geleceğe dair umutlarını pekiştirdi.
Balayından döndükten sonra, "Sesimi Duy" vakfının çalışmalarıyla yeniden ilgilenmeye başladılar. Elif ve Meryem’in kasabalarındaki eğitim hakkı mücadelesine daha fazla odaklanmaya karar verdiler. Gazeteci Güneş’in de desteğiyle, bu mücadelenin sesini duyurmak için medya aracılığıyla büyük bir kampanya başlattılar. Mert ise organizasyonel desteğiyle, sürecin düzenli ve etkili bir şekilde ilerlemesini sağladı.
Bu süreçte, Mehmet’in de vakıfla işbirliği yaparak Elif ve Meryem’e destek vermesi, büyük bir etki yarattı. Mehmet’in, Elif’e gönderdiği anonim mesaj ve Elif’in buna verdiği yanıt, aralarındaki iletişimin başlangıcı oldu. Mehmet, Elif’in inancına olan bağlılığını takdir etti ve onunla birlikte çalışarak kasabada büyük değişiklikler yapmayı hedefledi.
Mehmet, Elif ve Meryem’in mücadelesine destek verirken, kendi içsel çatışmalarını da çözmeye başladı. Görev bilinci ile vicdanı arasında sıkışıp kalmaktan kurtulmak ve adalet için doğru olanı yapmak istiyordu. Bu mücadele, sadece Elif ve Meryem için değil, Mehmet için de bir aydınlanma süreciydi.
Kasabada düzenlenen büyük bir etkinlikte, Elif ve arkadaşlarının sesleri meydanda yankılandı. Simay ve Deniz, Elif ve Meryem’in hikayesini tüm katılımcılara anlatarak, onların mücadelesine destek vermenin önemini vurguladılar. Etkinlik, kasabanın ve çevredeki insanların büyük ilgisini çekti ve büyük bir etki yarattı.
Elif’in kararlılığı, Meryem’in cesareti ve Mehmet’in desteği, kasabada eğitim hakkı için verilen mücadelede büyük bir değişim başlattı. Bu mücadele, sadece bir grup insanın değil, tüm ülkenin kaderini değiştirecek bir hareketin başlangıcı oldu.
Simay ve Deniz, bu süreçte birbirlerine olan sevgilerini ve bağlılıklarını daha da güçlendirdiler. Onlar için bu mücadele, sadece bir görev değil, aynı zamanda bir aşk hikayesinin parçasıydı. Birlikte, hayatın zorluklarına karşı durarak, birbirlerine olan inançlarını ve sevgilerini her geçen gün daha da büyüttüler. Bu yeni yolculuk, onların hayatında unutulmaz bir dönemin başlangıcı oldu.
**Mehmet (Anonim):**
"Merhaba Elif,
Mesajına çok teşekkür ederim. Belki de ben erkek değilimdir, kim bilebilir? :)
Önemli olan, sizin gibi cesur ve inançlı kızların mücadelesine destek olmak. Sizin cesaretiniz, birçok insana ilham veriyor."**Elif:**
"Merhaba,
Eğer bir kadınsan, o zaman bu desteği daha da takdir ediyorum. Ama itiraf etmeliyim ki, içimde hala bir şüphe var. Bizim gibi kapalı kızları kimse sevmez. Ama bir arkadaşım vardı, o da erkekti ve hep yanımdaydı. Seni o sandım başta, ama o zamanlar onu kaybettim."**Mehmet (Anonim):**
"Elif,
İnsanların ne düşündüğünü çok fazla dert etmemek gerektiğini düşünüyorum. Kimseyi sevmek ya da desteklemek için bir yüz görmek gerekmez. Gerçek sevgi ve destek, kalpten gelir. Arkadaşını kaybettiğine üzüldüm. Belki ben de bir gün onun gibi olabilirim, kim bilir?"**Elif:**
"Bu doğru, ama bazen insan destek almadığını düşündüğünde yalnız hissediyor. Belki de o yüzden bu mesajlar benim için bu kadar önemli. Senin kim olduğunu bilmiyorum, ama yazdıkların bana güç veriyor. Arkadaşım da bana hep güç verirdi. Onu hatırlattığın için teşekkür ederim."**Mehmet (Anonim):**
"Ben sadece bir dostum, Elif. Seni ve arkadaşlarını desteklemek istiyorum, bu yüzden buradayım. Bir isim ya da yüz önemli değil. Önemli olan, birlikte güçlü olabileceğimiz. Eğer sen de bu şekilde düşünüyorsan, bence bu yeterli."**Elif:**
"Evet, önemli olan bu sanırım. Birlikte güçlü olabilmek... Bu mesajlar bana yalnız olmadığımı hissettiriyor. Umarım bir gün gerçek bir dost gibi yüz yüze konuşabiliriz. Şimdilik, bu anonim dostluğun tadını çıkartalım."**Mehmet (Anonim):**
"Elif, seninle konuşmak gerçekten güzel. Senin gibi güçlü ve cesur biriyle dost olmak gurur verici. Belki bir gün yüz yüze de konuşuruz, kim bilir? Ama şimdilik bu anonim dostluk yeterli. Kendine iyi bak ve mücadelenizde başarılar dilerim."**Elif:**
"Teşekkür ederim, dostum. Sen de kendine iyi bak. Bu mesajlar gerçekten benim için çok değerli. Mücadelemizde bize rehberlik ettiğin için minnettarım. Kendini sakın unutma ve dikkat et. Görüşürüz."Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sesimi Duy
ChickLitKapalı kızların okula alınmadığı, adaletsizliğin ve baskının kol gezdiği bir kasabada geçen çarpıcı bir hikaye...