Merhabaaaa.
Diğer bölüm için bir kaç şey söyleyeceğim.
Cenk'in bir anda ortalığı kaldırması hakkında ne alaka denilmiş. Bunu yazan kişiye gıcık kaptığım için ya da yorumuna sinir olduğum için açıklamıyorum. Düşüncesini direkt söylemesi benim için çok iyi ve toplu açıklama yapayım dedim.
Kendisine karşı bir sinrim yok yani aksine düşüncelerinizi özgürce paylaşın. Kırıcı olmuş falan bakmayın, kırılmam.
Yani bir yere kadar.
Ne de olsa ben bir kitap yazıyorum ve eleştiriye açık olmam gerekiyor.
Cenk'in sinir hastası olduğundan bahsetniştim. Ortalığı bir anda ayağa kaldırması, o iğrenç lafları söylemesi hep bundan kaynaklanıyor. Abiler anne ve baba tutmaya çalışmıştı ama Cenk'in öfkesi ağır bastığı için gücü otomatik gibi arttı. Bu yüzden dolayı hiç kimse Cenk'in önüne geçemedi.
Kaya Lavin'i arabaya bindirdiğinde Kaya kendisi binecekti ama Cenk engel oldu ve arabayı sürdüğü gibi Lavinin eski evine gitti.
Evdekiler ise arkadan araba ile geliyordu ki o bölümde yaşanan olayı birde abinin gözünden okuyup anlayacağız.
Aklınızda dolanan her soruyu bu bölümde abinin gözünde okuyup anlayacağız.
Anne baba abiler eli armut mu topluyor derseniz eğer de, orada Lavin'in acısından bahsettim hep. Bu yüzden onları pek yazmadım. Lavin ne hissediyor onu okuyun istedim.
Bu bölüm zaten elleri elma armut toplayan Sezin ailesinin o olay gözünden okunması için yazıldı.
Neyse çok konuştum.
Başlamadan önce voltelerseniz sevinirim.
İYİ OKUMALARRRR.
.
Karan'ın anlatımı ile;
(Dördüncü abi.)Hayatımızda illa ki hep bir enkaz oluyordu.
Bizler ne yapsak o enkazdan kurtulamadık.
Bir enkaz da şimdi yaşanmıştı.
Neler olduğunu hiç anlayamadık ki, o kadar hızlı geçmişti.
Lavin. Kardeşimiz.
Ben kardeşim olarak görmüyordum. Benim tek kız kardeşim vardı o da Buğlem.
Lavin hep yabancı geldi bana. Asla ısınamadım. Isınamadım değil de ona yaklaşamadım.
Gözümün önündeki ön yargı yüzünden.
Pişman değildim ama.
Pişman olur muyum bilmiyorum.
Zaman neyin ne göstereceği belli olmuyordu.
İhaneti de herkesten beklerdim ama Lavin'den beklemezdim.
Evet, kendisini sevmiyordum ama kısa bir sürede de nasıl bir karaktere sahip olduğunu görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Ficción Generalİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...