❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|ڤیۆن:ئێرە زۆر نایابە.
جۆنگکووک:ڕاست دەکەیت.(هەردووکیان چاوە ڕەشەکەیان ئەدرەوشایەوە لە جوانی شوێنەکە ،لە جوانی شانشینی دایگو)
~~:بەخێربێن خاوەنشکۆ من لەلایەن پاشا نامجوونەوە نێردراوم بۆ بەخێرهاتنتان.(خۆی دانەواند بۆ خانەوادەی جیۆنەکان)
(ئێستا نەک باوکی جۆنگکووک دایک و خووشکەکەشی لەسەر ئەسپ بوون و هەر چواریان وەک جیۆنەکان لە تەنیشت یەکترەوە ئەڕۆشتن بەس باوکی جۆنگکووک کەمێک لە پێشەوە تر بوو)
جوویانگ:سووپاس فەرموون پێش بکەون.
~~:بەس پێش ئەمە ببوورن بەڵام ئەمە کلتووری ئێمەیە هەر یەکێک بێتە شانشینەکەمان ئەبێت ئەمەی لابێت.(پەڕۆیەکی گۆڵدی بەرز کردەوە)
جوویانگ:بێگوومان.(بە زەردەخەنەوە لەسەر ئەسپەکەی هاتە خوارەوە)
(ئەو کەسەی کە بە حیساب پاشا نامجوون بۆ پێشوازی ئەمانی دانابوو هاتە نزیکی جوویانگ و پەڕۆیە گۆڵەکەی بە لایەکی جلەکەیەوە نووساند)
(جا لەگەڵ پاسەوانە زۆرەکەشی کە لە دواوەی ئەو وەستا بوون هەموویان هەمان جۆر ئەم پەڕۆیە گۆڵدەیان پێبوو و خۆشیشیان لەسەر جلەکانیان هەبوو)
(جا یەک یەک هەر هەموویان زۆریان پێنەچوو کە جلەکانیان بەم پەڕۆیە نەخشێنرابوو،ئینجا بەڕێ کەوتن بۆ لای پاشا)
(پاش ماوەیەک گەیشتن و دەرگایەکی گۆڵدی و پەمەیەکی کاڵ کرایەوە بە ڕوویاندا،هەموویان لە ناو جوانی شوێنەکە کەوتبوون)
(زۆر زۆر جوان و نایاب بوو ،هەموو شوێنەکان دیاربوو کە بە وردی دیزاین کرابوو ،هەستت بە بۆنێکی خاوێن و فرێشیش ئەکرد)
(جوویانگ و ئەوان دیتیان لە دوورەوە سێ کەس وەستاون ،جوویانگ ئەیتوانی بزانێت کە ئەمە پاشا نامجوون و هاوسەر و کووڕەکەیەتی)
~~:پاشا جوویانگ ئەمە پاشا نامجوون و هاوسەر و کووڕەیەکەیەتی.(جوویانگ سەری بۆی لەقاند)
~~:کارەکەی من تا ئێرە بوو دووبارە بەخێرهاتن بۆ شانشینی دایگوو .(سەری بەڕێزەوە دانەواند و گەڕایەوە دواوە،جوویانگ بە زەردەخەنەوە سەری لەقاند)
(وە ئەیبینی کە نامجوون بە زەردەخەنەوە و بە هەنگاوە هێواشەکانی کە پڕی بوو لە کاریزما و شاهانەیی ،جوویانگیش زەردەخەنەیەکی کرد)
نامجوون:پاشا جوویانگ سووپاس بۆ قبووڵکردنی بانگێشتەکەمان.(تەنها کەمێک سەری نەوی کرد)
YOU ARE READING
For eachother_taekook
Narrativa Storicaجۆنگکووک پاشای داهاتووی شانشینی بووسانە،ئەم کەسە نادیارەی کە لە ناو ئەم بەهەشتەی ناوی ئەبرد دیتی و بە چەند چرکەیەک ئاشقی بوو ،ئەم کەسە نادیارە لە کوێ ئەبینێتەوە؟ جۆنگکووک ئەتوانێت بە کەسە نادیارەکەی بگات؟؟ taekook Starts:27/7/2024 Ends:.... Hope you...