12.Bölüm

7.4K 348 149
                                    

MERHABALARRRR.

Olayı anlamayanlar varmış. Bölüme geçmeden kısaca özet geçeyim sizlere.

Aylin Emre'nin annesi. Volkan ise Defne'nin babası.

Aylin ve Volkan önceden birliktelerdi. Daha sonra ortaya Emre'nin babası Erdem çıktı. Erdem sezin.

Erdem sezin ayline takıntılıydı. Elde etmek için ayline tecavüz etmişti. O tecavüzden ise emre sezin oldu.

O sırada ise volkan, aylinin evlendiğini düşünerek o da başkası ile evlendi ve o evlilikten defne hanım oldu.

Volkan asıl olanları duyunca, aylin ve volkan tekrardan beraber oldular.

Erdem ise bunu duyunca, aylin ve volkan kaçmaya karar verdiler ama o sırada isolucaktikisini toprağa diri diri gömerek öldürdü.

İntikam derseniz.

Erdem kendisi hapishaneye girdi ve yıllarca hapishanede kaldı. Defne ve emre büyük tanışıp evlenme kararı alması kadar yıllardan bahsediyoruz.

Erdem bunu duyunca öfkeden delirdi, intikam yemini etti.

Daha sonra ise çocuklarından vurmaya kalktı ama baktı ki beş tane erkek çocuk doğurmuş erkek bebeğin önemi kalmamıştı. Yani ona göre.

Defne'nin kızı olmasını bekledi ve o sırada da Ardahan'a parayı yedirtip baba olmasını sağladı.

Şans üzeri defne ve ardahanın karısı selin aynı anda hamile kaldı aynı anda doğum yaptılar.

Sonrada olanlar oldu işte. Bilmiyorsunuz.

Olayı da özet geçtiğimize göre.

İYİ OKUMALARRR.

.

Bölüm fotoğrafı;

Bölüm fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

05.08.24

.

(Mert'in anlatımı ile;)

Bir ikizin olması, çok ama çok güzel bir duyguydu. İçin içine sığmaz, mutlulukla doğar taşardın.

Bende bir aralar bu duyguyu Buğlem'de yaşıyordum.

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin