ESİR Mİ DÜŞTÜM YANİ VAY HALİME

237 12 0
                                    

Gözümü açtığımda hastane odasındaydım ve kızlarla beraber tim de buradaydı. Ve evet biliyorum yine kriz geçirdim. Alışkındım zaten ama son duyduklarım hayatım heba oldu 17 yaşıma gelesiye kadar çektiklerim hayır hayır eskileri açmıcam. Uyandığımı gören kızlar koşarak yanıma geldiler ve başlıyor bizim azar of of işin yoksa bunları dinle şimdi. Yok artık bunlar aynı anda konuştular.
-& Allah belanı vermesin GECEE!

"Siz artık iyice çığır aştınız. Ne sizden çektiğim be ayrıca tim sizin burda ne işiniz var ve ben hala neden hastanede tüm." Adeta kükredim. Timin yerlerine sindiğini gördüm. Yüzbaşı konuşmaya karar verdi." Komutanım telefonda ne duydunuz da ölüme kadar büyük bir kriz geçirdiniz." Kızlar yine aynı anda
-& Evet. Ne dedi!

Hadi ama onlara mal mal bakıyordum araştırdıklarını biliyorum niye böyle yapıp uğraştırıyolar ki.

" Araştırdığınızı biliyorum rol yapmayı kesin açıklamaya gelirsek" time dönerek konuşmaya başladım.

" Benim doğduğum günde bebekler karışmıs ve karışan bebeklerden biri de benim Şırnak'a gittiğimde DNA testi olucak sonrası Allah Kerim". Ay bunlar ne çok yoruyor insanı be valla hayattan bezdiriyorlar o sırada doktor geldi. "Gece hanım geçirdiğiniz çok büyük bir kriz ölümden döndünüz." Hep aynı şeyler. "Bu yüzden müdahale altında olmalısınız bir hafta sizi misafir edicem." Ne dedi o ne dedi bir hafta hastanede mi kalcakmışım yok devenin örekesi sikseler burda kalmam o sırada kızlar doktaru odadan çıkarmaya çalışıyordular.

Nur;Ah doktor bey hayattaki son gününüz olmasını istemiyorsanız şuanda hemen terk edin burayı.

Doktor; Ne son günü?

Sema;En olmicak şeyi söylediniz şuanda çıkmak için işlemleri halledin hemde hemen

Doktor;Ta-tamam hallediyorum

Oh be helal olsun kızlarıma beni ne kadarda iyi tanıyorlar nasıl yetiştirmişim ama

Bakıyorum da yine egon tavan yapmış

Yani iç ses demeyim demeyim diyorum ama senin bana garazin mi var ya

Malesef var cano ya valla bıktım senden hep burnunun dikine gidiyorsun

Terk et burayı süslü hemde hemen şimdi çabuk

Oldu o zaman sinirlendiğine göre gidebilirim hadi kaçtım ben
Sea youuuuu

Eee şimdi napıcam tim gitti. Kızlarda kafede tıkınıyolar o sıra telefon çaldı.
"KARA GÖLGE görev var 10 dakika içerisinde karargahta ol" albaydı ve ikinci lakabımı söyledi yani tek başıma gidicem hadi hayırlısı "Emredersiniz komutanım" şak yüzüme kapattı neyse kalktım direk karargaha sürdüm o sırada hastaneyi aradım.

Kadın;Alo
Me;Ben karışan bebek görevim çıktı gelemeyebilirim ben size salı sabahına kadar mesaj yazmassam hala görevdeyimdir iyi günler

Şak bende onun suratıne heheh
Piçlik olsun canım olsun ve hahayt .

4 Gün sonra:

Of of aklıma sokim esir düştük iyimi hayır sen bok mu varda iti eziyet çektirmek için  çok bekledin al işte enseyi yakalattım şuan baygın sanıyorlar beni sessizce etrafı dinliyorum bende başka bir tane daha esir var galiba çünkü işkence sesleri geliyordu . O değilde yüzüm dağılcak ya canım yüzüm neyse uyanayım bari sanki hiç esir düşmemişim gibi hayvan gibi esnedim. Cahit iti konuştu.
"Oooo güzelim uyanmış yazık ettin kendine ya"

"Of of her yerim tutulmuş valla ya"onu takmayarak sinirlendirme çalışıyordum ve sinirlendi de .

"Kes be şimdi seni buraya kim yolladı hemen anlat yoksa sonun bu asker gibi olur"dedi ağzıda kokuyo lan bunun öggghh kusucam.

KARA GÖLGE(Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin