Tabi ki de Bilge hanımın bağırmasıyla bütün gözler bana döndü. Hayır benim suçum ne . Halla halla gel beni döv dedi.
Murat : Noluyor burda
"Valla muratcım bu gıcık şey gel beni kaşı dedi ben dedim hay hay "
Murat bi sırıttı . Kesin bu kızda bir şey var he . Çözecem ben bunu bekle sen cadoloz şey.
Gıcık şey: Murat bey buraya öyle kafanıza göre giremezsiniz dedim o da bana vurdu.
Lan ilk okul çocukları gibi konuşuyor bu . Jdjdjdjjs hiç güleceğim yoktu.
Bilge hanım : Ne demek buraya kafanıza göre giremezsiniz Banu . Kendi evine girerken izin mi alıcak birde .
"Yürü be kim tutar seni tam bir mom karısınız hanımefendi." Diyip göz kırptım.
Utandımı o valla utandı. Yanacıkları kızardı. Yanına gidip yanaklarını sıktım."Oy çen utandın mı çen oy oy yerim kız ben seni"dedim
Bilge hanım : Dur deli kız rahat dur aaa kim utanmış . Neyse içeri geçelim dedenler geldi seni tanımak istiyorlar . Banu seninle de sonra görüşücez.
Hay hay diyip içeri yöneldim. Oha çüş çüş yuh yuh ebesinin nikahını tersden kıymışlar . Bune böyle lannnn .
Çok kalabalık maşallah maşal-"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM"
Kesin sıçtım net bu sefer Cafer cefer git bez getir AA Cafer.
"Binbaşı Gece Sert emret komutanım"
Şuanda karşımda tümgeneral Mehmet Kara vardı. Ben hiç istifimi bozmadan hazırolda bekliyordum.
Efe : Oha senin rütben binbaşı mı?
Çağlar : Yok daha neler
Taner : Biri beni çimdiklesinBunlar kendi aralarında konuşurken Mehmet komutanım ağır adımlarla karşımda durdu ve "Rahat asker"dedi.
Demesiyle rahata geçtim. E tabi rahat deyince benim çenemde açılıyordu.
"Ayyy şimdi benim dedoşum tümgeneral miymiş "dedim.
Herkes kahkaha attı. Hayır yani ne var . Kırk yılın başı bı dedoşumuz olmuş çok mu. Tıck tıck tıck
Dedoşum : Deli kızım benim gel bakayım dedene.
Der demez koşup üstüne atladım . Evet atladım . Şuan beni kucağında tutmuş sarılıyoduk .
Y: Yav baba bir şey olacak bir yerine . Kız öyle atlanırmı .
Bilmediğim ama beni dedoşa benzetim biri demişti bunu. Bende inip cevap verdim.
" Bir şey olmaz yaşlı kurta o karargahta neler yapıyor bir bil-- AUVVVV ya dedoş napıyosun "
Evet sözümü bitirmeden beni çimdirmişti.Kulağıma yaklaşıp "Kız sus ninen burda vallah canımı okur " dedi. Eheheh bittin sen dede . Ona sinsi bir sırıtış attım. Oda yazık yapma der gibi bakıyordu. Ama yapacammmm.
"Nerde benim ninoşum. E bir dedoşum varsa ninoşum da olmalı dimi" dedim ve etrafta ninemi aramaya başladım ama yoktu. Takı mutfaktan ses gelesiye kadar .
"Ula zafer nerde benim torunum doğru söyleyin bir şey oldu da benden mi saklıyorsunuz " diye söylene söylene içeri saçı tamamen beyaz olmuş boyu anca göğsüme gelen elinde bastonla bir ninoş girdi. Beni gördü. Ve dediki
"Kız sen misin benim torunum yoksam yok" dedi.ay ben bunu yorum yir yir
"Kız benim senin torunum yoksa sen benim ninemsin yoksam yok " diye karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖLGE(Gerçek Aile)
HumorBen gece GECE SERT hayatı çöp gibi olan insanların iğrenç bakışlarına mahrum kalan bı insanım . Ama kendime yemin ettim bir daha beni küçük görmelerine izin vermicem. Küçük ya küçücük bir yanlış yüzünden hayatım berbat geçti tek dayanağım ise TÜRK B...