Koray'ın üstüne atlamamla silah ateş etti. Kolumu sıyırdı önemli bişey deyil hemen koraya döndüm. "İyi misin cevap ver hemen" Koray sadece başını salladı . Acayip gözüm döndü şuan hemen kalkıp yağızın üstüne yürüdüm. Beni görmesiyle yutkunup kaçmaya başladı ama tam arkasında kızlar vardı . Sema konuştu
"Ah tatlım çok yazık oldu . Şimdiden senin için çok üzüldüm ama yaptığın en büyük hata geceyi öldürmemekti hatta ve hatta onun karşısına geçmekti." Valla ne yalan söyleyeyim etkilendim . Seviyom lan bu kızları. Neyse ciddi olayım şunu paketleyeyim hemen. Yağızın omzunu dürttüm . Bana dönmesiyle direk bayılttı. Bana merakla bakam aile üyelerine döndüm ve konuştum.
"Çok özür dilerim olanlardan dolayı benim buraya gelmem hataydı zaten merak etmeyin sizi bir daha rahatsız etmem." Cümlemi bitirmemle arkamı dönüp yürüdüm . Ama biri kolumu tuttu hatta bana sarıldı .
"Kızım o nasıl söz senin ne suçun var hem bak biz iyiyiz hepimiz senin gitmeni istemiyorum lütfen kal bizle yalvarırım kızıma daha yeni kavuştum hemen kaybedemem."
Zafer beyin konuşmasıyla ban bı kal geldi . Resmen şuan biri gitmemek için yalvarıyodu . Hata biri değil birileri diğer aile üyeleri de dahil gerçekten mutlu olmuştum onları kırmak istemiyorum.
"Peki zafer bey gitmicem ama şunun işini halletmem lazım Koray sen nasılsın kafanı vurmuştun." Koray boş boş gözlerle bana bakıyordu bişey demedim . O sırada Murat konuştu " bende sizle geleyim içim rahat eder " kızlara döndüm nur konuştu
"Bizim için sıkıntı yok ama görmek istemediğin şeyler olabilir "
Murat omuz silkip bize katıldı. Bende yerdeki puştu sürükleye sürükleye arabanın bagajına tıktım.
Yazardan
Kara ailesi gecenin arkasından kala kaldı. İlk kendine gelen Bilge oldu hemen korayın yanına gitti. "Oğlum iyi misin bir yerine bişey oldu mu cevap ver " Koray baktı. Sadece baktı dili tutulmuştu. İstemediği kız kardeşi canını kurtarmıştı. Ama niye yapmıştı ona o kadar şey söylemişti . Neden?
Annesini daha fazla meraklandırmamak için konuştu. "Ben iyiyim anne siz iyi misiniz siz de bir şey var mı?" Herkes korayın sorusunu yanıtladı .
Gece yaptığı bu hareketle kendini kanıtlamıştı aslında . O kız gibi olmadığını ama kendilerine yediremiyolardı. Efe ise çok pişmandı . Yaptıklarından dolayı hoş zaten bişey yapmamıştı ama ya onu affetmezse . "Herkes dinlensin kimseyi böyle görmicem . Oldu bişey ve geçti . Hadi herkes yataklarına." Zaferin konuşmasıyla dağıldılar.
GECEDEN
Elim titriyor ya son anda atlamasaydım . Kurşun koraya gelseydi napardım ben düşünemeden duramıyorum.
"Abla hangi depoya süreyim ." Nurun konuşmasıyla kendime geldim.
"Mercanın yanına sür çok özledim kendisini" yüzünde bariz bı sırıtma vardı."Niye abla diyorsunuz aynı yaşta değil misiniz?" Dedi murat .
Sema konuştu " Her ne kadar aynı yaşta olsakta o bize anne,baba,abla,kardeş oldu . Tehlike olduğunda ilk o koşardı bizi korumaya. Ne zaman ihtiyacımız olsa yanımızda o vardı. Bir derdimiz olduğunda tek bakışımız dan anlar. O yüzden ona abla diyoruz . Normalde bizi sürekli döverdi ona abla dediğimiz için ama böyle durumlarda diyince bişey demiyor"
Bı düşündüm de gerçekten öyleydi. Hep birbirimiz vardı yanımız da bizim birbirimizden başka kimsemiz yok ki zaten.
"Anladım peki mercan?" Diye sorduğun da sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖLGE(Gerçek Aile)
HumorBen gece GECE SERT hayatı çöp gibi olan insanların iğrenç bakışlarına mahrum kalan bı insanım . Ama kendime yemin ettim bir daha beni küçük görmelerine izin vermicem. Küçük ya küçücük bir yanlış yüzünden hayatım berbat geçti tek dayanağım ise TÜRK B...