MURAT'İN AĞZINDAN
Çok değişik biri . O yaraları çok kötüydü nasıl dayandı onlara anestezi bile yaptırmadı üstelik. Hala diye içeri girdi bı kız hemen kucağına aldı. Çocukları seviyor anlaşılan acaba benim oğlumu da sever mi? Neyse akşam oldu eve geldik . Bizimkiler kıza bir sürü şey dedi ama gece bı kere bile ağzını açmadı. Çok değişik biri yanıma geldi şaşırdım. Kolumu tutup
"Bayılıcam" dedi ve bayıldı. Anlaşılan çok yorgun olmalı yatağa yatırdım . Çok güzel uyuyodu. Acaba abi kardeş olabilirmiyiz .Kriz zamanı
Kalktı gitti. Sinirliydi ve haklıydı o kızlar konuşurken sanki hak etmiş gibi hiç ağzını açmadı . Masal gelince telefonu kapatıp bahçeye gitti.
Sonra benim telefonum çaldı. Yabancı numara kim acaba açtım telaşlı bir ses vardı."alo"dedim.
-Ben ben sema az önce geceyle konuşan kız .dedi
İyide bana niye söylüyoki "beni niye aramıştınız"dedim.
-Gece şuan iyi değil kriz geçiriyor onu yanlız bırakmayın sakinleştirmeye çalışın iğnesi ilaçları yok yanında kendiniz sakinleştirmelisiniz biz ilk uçakla ordayız.
Deyip telefonu kapattı. Dur bı dakka o gece kriz mi geçiriyo dedi . Hemen ayağa kalktım . "Annem noldu kim aramış"diye. Sordu annem.
"Gecenin arkadaşı şuan gecenin kriz geçirdiğini söyledi kapattı."-&"NEE"
Hepimiz bı yanda hemen bahçeye çıktık gece ağaca yumruk atıyordu. Elleri kanamıştı. Hemen yanına gittim . "Gece sakin ol bak biz varız . Kendini korumalısın elin kanamış"
"Yaklaşma yaklaşma sana zarar veririm ilacım yokkk"
Umrumda değildi. Gidip hemen sarıldım . İlk çırpınmış sonra oda bana sarılmıştı.
GECEDEN DEVAM KE
Murat bana sarılmıştı ilk defa böyle sakinleşmiştim. Hiç bişey anlamadım. Arkamı döndüğüm an biri bana sarıldı."Kızım iyi misin sana bişey oldu diye çok korktum" kızım ilk defa beni kızlardan başka biri merak etmişti içten sarılmıştı.
"İyiyim Bilge hanım sadece kriz geçirdim fazla büyümeden oğlunuz önledi." Murat'a dönüp. "Teşekkür ederim" dedim başıyla onayladı kütük odun odun nolucak. Sonra çiğsem sarıdı. Ağlıyomuydu o.
"Şşşt ağlama bana değmez gülüm"
"Ne demek sana değmez abla değer senin her şeyine değer" dedi .
Bı tuhaf olmuştum lan değer vermek.çok garip bişey ya."İlgi çekmek için yapıyor çiğsem sende hemen gittin sarıldın ."dedi çağlar bı dakka o ikizinimi kıskandı .
"Pişt kara oğlan kıskanma gel sanada sarılırım " gözleri parladı sonra yanıma gelip sarıldı. Öyle sarılıyoduki sanki bı daha hiç sarılmıcakmış gibi.
"Hey bı kere ben kara oğlan diyilim"dedi güldüm. Hatta herkes kahkaha attı.Zafer bey " Hadi içeri geçelim dışarısı soğuk "dedi onaylayıp içeri geçtik. Herkes oturdu . Uğur koşup kucağıma atladı. Sonra küçük bı kız geldi yanıma . "Sen benim hayam mısın " dedi ya ben bunu yerim ısırcam şimdi ya Hamm neyse cıvımamak lazım.
"Evet ben senin halınım sen peki bu odunlardan hangisinin kızısın"dediğim de Umut homurdanmaya başladı . Diğerleriyse kahkaha attı. "Ben Umutun kızıyım ismim masal senin ismin ne"
"Benim ismim gece seni öpebilir miyim peki" kafa salladı direk kucağıma aldım ikisiylede oynarken zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım . Çocuklar uyudu onları alıp yatırdılar sonra yemek yiyip tekrar solona geçtik." Kızım yarım kalmıştı bize kendini anlatıyodun"
Ne güzel kaynamıştı ya "Şuan savcı mısın ?" Diye sordu Taner .
"Hayır"
"Ya abi bırak torpille okumuş işte nasıl iş bulsun deneyimsizi kim alsın"dedi Koray ."İzin verseydin de cümlemi bitirseydim . Savcı olmak istesem şuan olurum ki şirketim bile var KARA HOLDİNG ama ben olmak istemedim şuan mesleğim ise asker "
Mor görmüş tavşan gibi kaldı.
"Rütben ne ?" Diye sordu efe.
"Şuan bunun hakkında birşey diyemem izin gelmedi "dedim Koray alayla.
"Ya bırak efe ne rütbesi olsa olsa astsubay olur " dedi ben sinirleniyorum yavaş yavaş az kalmıştı . Patlıcam şimdi." Koray sen niye bu kadar ön yargılısın hatta onu geçtim küçümsemek ne demek terbiye almadınmı dicem ama diğer kardeşlerin pardon taner ve sen hariç bana kötü davranıp duruyorsunuz sabrımın sonundayım patlıcam şimdi" oh be için rahatladı.-&"Sakın bize patlama"
Olum bunlar niye sürekli aynı anda konuşuyor . Valla bıktım . Lan kızlar gelmiş. Hazır korkmuşken daha çok korkutayım.
Sen tam bı piçsin
Eyvallah süslü"Öhöm öhöm kimleri görüyorum. Elmacı güzelleri "eheheh çok eğlenceli
Sema;O biz mi oluyoruz
Nur;Galiba"Tamam lan bişey yapmıcam gelin lan sarılacam size çok özlemişim"
-&"Allah be kimin ablası
"Sizin ablanızım bide şu üç keretanın ana ben sizi tanıştırmadım la yan "
Dedim ve tanıttım sırayla "ablalar siz demi askersiniz "dedi efe gözleri parlıyordu sanki kızlar gülerek.-&"evet asker mi olmak istiyorsun "
"Kızlar siz nasıl her seferinde aynı ayna konuşuyosunuz "dedi Zafer bey
"Valla inanın ben de bilmiyorum zafer bey "dedim sırıttı. Bilge hanım "kızlar ben size odanızı göstereyim o zmn yorulmuşsunuzdur.""Hay yaşa hanım abla valla neraharethae den geldik"demesiyle nurun yüzüne bı tane patlattım ohh iyi olmuş valla
"Ayy kuşum valla kusura bakma sen o ara kriz geçiriyodun "dedi Sema bişey demeden odama geçtim.
Banyoya gittim sonra üzerimi değiştirip atladım yatağa. Tamam ben de asker olabilirim ama yani böyle şeyler yapabikiyorum. O sıra kapım çalındı. Ve iki kafa gözüktü.
"Abla seninle uyuya bilirmiyiz biz şey yani şimşekten korktukda senle yatmak istedik yani rahatsız ettik. Of neyse biz gidelim en iyisi ya" öne be vay anasını
"Kız dur taramalıya bağladın ayrıca yatabilirsiniz tabikide gelin bakım yamaçlarıma " ikiside şaşırdı sonra direk yatağa atlayıp . Göğsüme yattılar . Sabah gözümü bağırışmalarla açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖLGE(Gerçek Aile)
HumorBen gece GECE SERT hayatı çöp gibi olan insanların iğrenç bakışlarına mahrum kalan bı insanım . Ama kendime yemin ettim bir daha beni küçük görmelerine izin vermicem. Küçük ya küçücük bir yanlış yüzünden hayatım berbat geçti tek dayanağım ise TÜRK B...