Of of her yerim ağrıyor. En son hatırladığım şey ise zühtü albayın 500 tur koşu cezası vermesiydi. Tabi timde benle beraber koştu ama 100tur falan.
2gündür aralıksız uyuyormuşum. Daha uyurdumda acil çağırdılar. Hızla hazırlanıp toplantı odasına geçtim. Herkes buradaydı. Albay bile.
"Binbaşı Gece Ser Emret Komutanım "
Albay : Otur gece bu bir emirdir. Uzatma.
Konu çok önemli olmalıydı. Baya sınırlı görünüyordu.
Albay : Gece sen plank duruşu yaparken sema ve nura görev çıktı. Görevleri 12 kişilik sivil bir kadın grubunu teröristlerden kurtarmaktı.
Her ne dicekse şimdi den sinirlendim. Ellerin yumruk oldu. Ve içimden bir his daha çok sinirleneceğimi söylüyordu.
Albay : Fakat pusu kurmuşlar. Ve bunu yapak kişide Topal kod adıyla anılan terör örgüt lideri.
İşte şimdi zurnanın zırt dediği yerdeyiz . Siktiğimin puştu . Orospunun evladı. Senin beni yedi sülaleni sikim.
Miraç : Bunu gece komutana bakarak söylediniz onunla bir ilgisi var mı komutanım.
Albay ilk bana sonra da miraça baktı. Yavaş yavaş kafasını sallayıp
Albay: Evet var. Binbaşı topalı topal yapan kişi. Bir çok adamlarını öldüren kişi. Bir sürü planlarını engelleyen kişi. Ve bütün sülalesini yok eden kişi. Dedesini, babasını, kardeşini , oğlunu yakarak yok eden kişi.
Sıra topala geldiğinde sizden önceki tipi binbaşıyı komutanları yerine koymadılar. Kötü davrandılar lakin binbaşının umrunda ilan tek şey görevdi. Ancak topalı almaya gittiklerinde tim binbaşıyı dinlemeyip kendi kafalarına göre hareket ettiler. Tuzağa düştüler. Topalda timin canına karşılık binbaşının canını istedi.
Timin yaptıklarına karşı hiç düşünmeden kabul etti. Onların elinde tutsak tutuldu. Sayısız işkenceye maruz kaldı. Kaçmak için bir fırsatı olduğunda sadece kaçmadı. Oradaki bütün dosyaları aldı en sonda topalın sağ bacağını kökünden kesti .Karagaha geldiğinde çok bitik durumundaydı. Bana görev rapaorunu verdi ben aferin asker dediğim an ayaklarımın dibine yığıldı. Gece tam bir yıl bakın dile kolay tam bir yıl yoğum bakımda kaldı. Uyandığımda ilk naptı biliyormusunuz? Timi iyi mi diye sordu.
Ne gerek vardı şimdi anlatmanıza hava olsun diye yapmadım. Kızların başı dertteydi şuanda.
Ben : Komutanım ne zamn çıkıyoruz.
Albay : Hemen şimdi. 10 dakika içerisinde helikopter pistinde olun.
-&"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM"
Hızla gidip hazırlandık. Hava karanlıktı güneşin aydınlanmasına tahminimce 2 saat kadar vakit vardı.
Piste geçip bekledik albayı görünce "DİKKAT " diye bağırdım.Albay : Yolunuz açık olsun sağ salim gelin.
-&"Emredersiniz komutanım "
Sırayla helikoptere bindik. Gidiceğimiz yer bir saat uzaklıktaydı.
Ben : Kesinlikle emir tekrarı yapmıcam anlaşıldı mı.
-&"Emredersiniz komutanım"
Yavuz : Komutanım bir şey sorabilir miyim?
Ben : Sor
Yavuz : Gerçekten bir yıl mı kaldınız komada
Ben : Evet
Demir : O time noldu.
Ben : Dilekçe verip attırdım.
Ege : İyi misin gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖLGE(Gerçek Aile)
HumorBen gece GECE SERT hayatı çöp gibi olan insanların iğrenç bakışlarına mahrum kalan bı insanım . Ama kendime yemin ettim bir daha beni küçük görmelerine izin vermicem. Küçük ya küçücük bir yanlış yüzünden hayatım berbat geçti tek dayanağım ise TÜRK B...