Düştük mapus damlarına öğüt veren çok oldu

426 18 2
                                    

Yine yine ve yine nezarethanedeyiz hayır anlamıyorum bu kızlar yüzüne haftanın dört günü burdayız."Of of karnım çok acıktı ya."diyen Semaya ters ters baktım hala aklı yemekte onun yüzünden zaten buradayız Nur; "Evet bende çooook açım Kerem abiyimi çağırsak acaba" hayır ya yine azar yicez ne diye kimliğimi evde unutuyosam zaten neyse Keremden başka çaremiz yok ayağa kalktım ve parmaklıklara yaklaştım "pişt pişt" dedim bakmayınca tekrarladım bu polis yeni herhalde bizi tanımıyor."Ne var ne istiyorsunuz sabahtan beri konuşuyosunuz zaten bıkmadınız mı"dediğinde anında söze atladım"Bak abim güzel abim nur yüzlü abim valla sıkıldım ya sen bize kerem abiyi çağırsanıza o bizi tanıyo zaten hadi güzel abim"bana ters ters baktı sonradan ayağa kalktı ve gitti.Nur;"şimdi iki saat konuşcak iyi dinlenin hatta ben uykuya geçiyorum" saçmaladı buda iyice yanlız gözümden kaçmadı yan tarafımızdaki adamlar bizi dinliyodu.Her neyse bekleyelim bakalım Kerem abiyi başımıza neler gelcek.
             Kapı açıldı ve o geldi.Kerem abi işte şimdi sıçtık, direk söze girdi.
"Siz yine niye geldiniz? Ulan sizin yüzünüzü anamdan babamdan çok görüyorum be.Kendi eviniz mi yok yani hayır anlamıyorum bak söyleyin abicim eviniz yoksa ben sizi atıyım tımarhaneye orda gül gibi yaşayın.Biz de rahat ederiz sizde." Olum bu nasıl bu kadar hızlı konuşuyo lan valla başım ağrıdı he ayrıca yandan kıkırtılar geliyo anlaşılan çok eğlendiler.Hayır ya yine başladı. "Bak abicim dile kolay 18 adam 18 siz bunları nasıl dövdünüz. Hadi dövüyosunuz adamların 12si niye komadan lan heh niye? Bak karşıya dördüde orda adamların gözüyle ağzı yer değiştirmiş." Kızlar artık dayanamadılar bastılar kahkayı.

-şişt kız gıcık edelim mi nolur nolur
Valla iç ses bu sefer bende sana katılıyorum.elimden çekeceği var .
-helal kız sana

Kendi içsesimle olan konuşmadan sonra hemen kalkıp konuştum.Hafif ağlamaklı sesle." Sorma abi ya! Nasıl dövdüğümüzü bak ben anlatayım bizim kapının önünde kadınlar halı yıkıyordu. Sonra bu puş- yani bu insancıklar öyle ebelemece oynuyolarmış. Eee sen bakma önüne abi kadınların sabuna bas sen sonrada düş arkadaşlarıda hızlarını durduramayıp düşen arkadaşının üstüne cullop diye düştüler e bizde ordan geçiyoduk polisler gelince bizi aldılar hayır yani bizim suçumuz ne!" Evet haklısınız bende taramalı tüfek gibi konuşabiliyorum kızlar gülmekten yere düşerken Kerem abide dayanamayıp bastı kahkayı. E tabi yanımızdaki adamlarda güldüler ay ben mükemmelim ya.

-şu egon boyundan büyük be
Sen sus bakayım git geldiğin yere
-Aaaa ne kızıyon be hadi gittim ben

Kerem abi; "Ben sizle napıcam heh".
"Mesala bizi burdan çıkarabilirsin abicimmmm.Sonrada bı kokoreç ısmarlamana izin verebiliriz yanisi"dedi Sema. Bunu karşılık olarak sadece güldü Kerem abi ve konuştu "Biraz daha burdasınız başkomserler konuştum albay ben gelene kadar orda kalsınlar demiş." Hepimiz aynanda "İŞTE ŞİMDİ SIÇTIK "dedik .Zaten o aradada Kerem abi çıkmıştı , bende kafamı duvara yaslayıp yiyeceğimiz cezayı düşündüm. O sırada yan tarafı dinliyodum bizim hakkımızda konuşuyolardı.

YAZARDAN

Kızlar yine hapse girmişlerdi. Oysaki tek yaptıkları şey masum çocukları korumaktı. Diğer bölmede de beş kişi vardı ve bunlarda tim oluyor canlar ay her neyse bu tim kavgada içeri düşmüşlerdi ve çaresizce albaylarını bekliyolardı. Kızlar içeriye girice dikkatleri oraya çekildi sanki her zaman buraya geliyolarmışta alışkınlarmış gibi çok rahatlardı. Bı tane kız Yüzbaşının dikkatini çekti geldiğinden beri hiç konuşmuyor bağdaş kurmuş oturuyordu,arkadaşları acıktıklarını söyleyince ayağa kalkıp buraya yeni tayin olan bir konsere bir adamı çağırmasını istemişti . Ve bunu isterkende yalakalık yapmıştı çok tuhaftı ona göre. Ali konuşunca yüzbaşının aklındaki düşüncelerde yok oldu.

KARA GÖLGE(Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin