Zafer beyin sesiydi sanki "Şunlara bak bak daha benle uyumadı hemen sırnaşmışlar kızımın yanına" dilek hanım kıkırdadı. "Zafer çocuk gibisin"
"Banane ya" ay daha fazla duramıcam galiba çok gülmek istiyorum şuan. O sırada Umut konuştu " kem gözlüler baba dün ben gidicektim kardeşimin yanına baktım bunlar koala gibi sarılmışlar kıza kaldırmaya çalıştım ya abi git başımızdan diye kovdular beni inanabiliyomusun baba "-&"Çok bile dayandı"
Kızlara bakarken biyolojik aile bir kahkaha patlattım olayy heheh ikizlare baktım onlarda kıkırdıyo.
"Şunlara bak şunlara nasılda gülüyolar hadi inin kahvaltıya çabuk"
Herkes aşağıya indi bende üstümü giyinip aşağa indim bayılıyorum siyaha ya
Islık çala çala aşağıya indim. "Günaydınn millet" herkes ilk önce baktı bana sonra günaydın dediler Taner ve Koray hariç ay götüm çokta fifi yanisi.
"Kızım bugün çok neşelisin özel bı gün mü?" Ya bu kadın her kızım dediğinde mutlu oluyorum.
"Hayır dilek hanım gece böyle bir gün somurtur, bir gün üzgün, bir gün kızgın, bir günde aha böyle neşe patlaması yaşar" Nurun bunu demesiyle herkes güldü. Koray"piskopat mısın kızım sen" ona bakarak güldüm hatta kahkaha attım herhalde dağda yaptıklarımı görse peh-&"Evet o tam bir piskopat normal halı şuan"
"Lan valla yapıştırcam size şimdi tek tek konuşun " dememle güldüler bugün çok güldük başımıza bı iş gelecek . Kahvaltımızı yaptık . Salonda oturuyoruz. Zafer beyin seslenmesiyle ona döndüm " kızım siz nasıl tanıştınız aranızdaki bağ çok kuvvetli doğrusu baya merak ettim" aklıma gelen şeylerle güldüm.
-&"Gece sakın anlatma"
Onlara dönüp dil çıkardım ve anlatmaya başladım.
"Evet çok eğlenceli olucak . İlk önce nurdan başlıyım. Yine dağdayım 2.ayım filan görevim bitmek üzereydi albay arayıp bir askerin esir tutulduğunu onu almadan dönmemin yasak olduğunu söyledi . Bunu yapmamın tek çağresi esir düşmekti . Çünkü çok kalabalıktı normalde patlatıp gidecektim de nasip olmadı. İşte beni esir aldılar . Bı içeri girdim Nuru ayaklarından tavana asmışlar dövüyolar Nurun şey diyodu heh " Of of yine düştük aman be hayır yani sen niye her gördüğünü öldürmek istiyosunki " itle lan sus sus diye bağırıyo bu hala devam ediyo ama bu sefer şarkı söylüyo " Eminem sallan gel Eminem dolan gel çantan kolunda her gün bize gel " ben içerde bu şarkıyı duymamla bastım kahkayı ona eşlik edip ben de söyledim neyse ordan çıktık itler filan öldü "
Herkes kahkaha atıyo hatta Koray bile
" Ya abla siz esir düştüğünüzde niye eğleniyosunuz korkmanız gerekmez mi" sorduğu soruya tebessüm ettim
"Bak şimdi biz esir düştüğümüzde itler eğlenmesin diye dalga geçeriz eğleneriz ama asla korkmayız biz vatana yemin ettik gözümüzü kırpmadan savaşmaya korumaya zaten iki itten korkarsak türk demeyiz kendimize " semanın yaptığı açıklamaya katıldım tam devam edecektim.
"Gece nolur sus o istediğin kaskı alırım sana senin yerine ben alırım temizlik günlerini nolur konuşmaaaa"Nurun yalvarma sına kahkaha attım . "Öyle yağma yok madem başladım devam edicem " öyle bı yutkunduki valla acıdım desen yalan olur zerre acımadım.
"Hadi anlat artık çatlatma adamı " tanerin konuşmasına göz devirdim . Devam ettim."İşte kurtulduk filan tam dışarı çıktık. Helikoptere doğru ilerdik . Beklemeye başladık helikopteri tam arkama döndüm nurun bağırarak kaçmasıyla dona kaldım kaçtığı şeye baktığımda yarıldım tavuktan kaçıyomuş o kaçarken ben güldüm m sonra bana doğru koşup kucağıma atladı. "Komutanım nolur şunu çekin nolur" diye yalvarmaya başladı ama görmeniz lazımdı helikopter gelince içeri bir girişi var ben binmeden kapıyı yüzüme kapattı"
Korktum lan biyanda öyle bı kahkaha attılar ki anlatamam nura baktım pes etmiş oda gülüyodu.
"Ya nur abla tavuktan mı korktun gerçekten " diyip gülmeye devam etti çağlar. "Olum tavuk değil o ejderya ejderya popomuda gagaladı üstelik aklıma geldikçe canım yanıyo" demesiyle bir kahkaha attım semayla artık ağlıyoduk.
"Eee semayla nasıl tanıştınız " diye sordu Koray .😒
" He omu " diyip semaya baktım . Oda bana bakıyomuş zaten tekrar güldük ve anlatmaya başladım.
"Pavyonda tanıştık biz semayla ikimiz de gizli görevdeydik ama birbirimizi bilmiyoduk tabi ben sonradan semanın asker olduğunu öğrendim görevdeyken rolüm gereyi erkek kılığına girmiştim . Görev bitince dedimki ulan ben niye pićluk yapmıyorum ki . Gittim semaya yavşadım erkek olduğum için beni dövmeye kalktı biz orda birbirimize girdik sonra polisler gelip bizi nezarete şutladı aynı yere koyuncada "yanlız bu erkek yanlış yarın kodydunuz". Semanın demesiyle bastım kahkayı sonrada perukları çıkarıp anlattım olan biteni beraber güldük." Tekrar güldüler
"Abla dışardan çok sert duruyosun ama anlattıklarında baya eğlencelisin niye ?" Çiğsemin sorusuna nur cevap verdi .
"Çiğsemcim abla biraz antipatik sadece sevdiği insanlara öyledir o Lara güvenirse bir yanlışlarını görmesse ölümüne korur onları"
"Nasıl ölümüne korur yani" çağların sorusuna bu defa sema verdi.
"Ablan çok gözü kara biri aklına ne koyduysa yapar gece bizi kaç defa ölümden kurtardı hatta bizim için kendisi kaç defa ölümden döndü en unutamadığım tim yüzünden esir düşmüştük gecenin sözünü çiğnemişler gece kendini yem edip bizi gönderdi itiraz dahi ettirmedi orda esir olup çok darbe aldı en sonunda kampı patlatıp karageha geri döndü albaya görevini bitirdiğini ropor verdi albayın aferin asker demesiylede yere yığıldı o zaman gece bir yıl komada kaldı uyandığında ise hiç bişey demeyip ilk bizi sordu"
Bunları yaptım evet yine olsa yine yaparım çağların birden bana sarılmasıyla şaşırdım bende ona sarıldım.o sırada kapı çaldı yok direk kırıldı. Biz silahları elimize aldık aileyi arkamıza giren kişiyi görmemle gözüm döndü benim eski sevgilin silah kaçakcılığı yaptığını ögrendiğimde hapse yollamistim şimdi karşımda .
"Ooo gece hanım keyfiniz yerinde bakıyorumda " güldum hatta kahkaha attım ve cevapladım
"Valla canım keyfim çok yerinde sen geldin daha çok keyiflendim nede olsa yarım bıraktığım işimi bitiririm." Yutkunduğunu gördüm . Üstüne yürüdüm . Silah tam kalbimin üstünde durdu ve konuştum " sen tam bı korkaksın yağız böyle ev basmalar filan adam akıllı tek karşıma bile çıkmıyosun "
Deyim silahı aldım elinden bı tane kafa gömdüm . Üstüne çıkıp yumruklamaya devam ettim ."Sen kendini ne sanıyorsun lan he cevap versene götün yemiyo dimi konuşmaya konuşursan dilini keseceğimi biliyosun çünkü " birinin beni çekmesiyle ayaklandım Koray çekmişti herkese dönüp " iyimisiniz hepiniz " evet dediler en başından bu eve gelmemeliydim hata yaptim .
O sırada yağızın silahı koraya doğrulttuğunu gördüm . Hemen koştum.
"Bamm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA GÖLGE(Gerçek Aile)
HumorBen gece GECE SERT hayatı çöp gibi olan insanların iğrenç bakışlarına mahrum kalan bı insanım . Ama kendime yemin ettim bir daha beni küçük görmelerine izin vermicem. Küçük ya küçücük bir yanlış yüzünden hayatım berbat geçti tek dayanağım ise TÜRK B...