Capitolul 1

72 3 1
                                    

Kimberly
Imi amintesc exact ultima zi petrecuta cu mama. Eram in sufragerie impreuna cu mama si ne jucam Scrabble. Mama a zis ca se duce pana in bucatarie ,sa mai aduca niste prajituri in forma de brad. Era ajunul Craciunului si eu ma incapatanasem sa raman pana la ora cand avea sa vina Mos Craciun. Eram in fata sobei si asteptam linistita sa se intoarca mama,deoarece era randul ei. Insa nu s.a mai intors. Am auzit o explozie si dintr.o data o flacara violenta a cuprins bucataria si o buna parte a sufrageriei. Speriata,am auzit ultimele cuvinte ale mamei:"ai grija de tine". Am alergat spre iesire si am auzit masina pompierilor. Dupa ce am fost evacuata,am fost preluata de salvare si dusa la spital. Abia atunci am observat arsurile puternice de pe maini si picioare. Dupa ce m.am vindecat,nu aveam unde sa merg. Tata nu mai aveam de cand aveam un an,iar mama murise arsa de vie,in acel incendiu. Am fost trimisa la un orfelinat,si aici am stat vreo 2 ani,pana a venit el.
El este Marc. Este tipul de baiat pe care toate fetele il plac. In acea zi ,13 august a venit la orfelinat cu dorinta de a dona jucarii. Intrand,a lasat sacii jos si si.a rotit privirea prin sala. S.a oprit o clipa cu privirea indreptata spre mine. Atunci a fost prima oara cand privirile ni s.au intersectat. A venit spre mine,m.a luat de mana si mi.a soptit:
-Vino cu mine! Vino acasa!
M.a tinut strans de mana pana la iesirea din orfelinat. De aici m.a luat pe sus ca pe o mireasa si am intrat impreuna in masina. Aici l.am asteptat pe Alexander,noul meu tata. In acest timp Marc ma mangaia,ma strangea in brate parca fiindu.i frica sa nu plec si imi soptea:
-Nimic nu va mai fi la fel ca inainte. Vei fi tratata asa cum trebuie,iti promit!

In curand ajungem in fata celui mai mare si mai luxos conac pe care l.am vazut. Marc ma ia de mana si mergem spre usa casei. Aici o doamna de varsta a II-a vine spre noi.
-Buna,Marc! Iar tu trebuie sa fi noua mea fiica! Cum te numesti?
-K-kimberly,zic cu glasu.mi tremurand si ma afund mai tare in tricoul lui Marc.
-Nu fii timida! Eu sunt Gloria,zice.
Inainte sa pot sa zic ceva,Marc ma ia in brate si ma duce sus.
-Asta e camera noastra! Iti place?
Camera noastra?! Nu ii raspund,doar dau din cap.
-Hai,vino sa te culci! Sigur esti obosita!zice si ma duce in pat,invelindu.ma,iar eu adorm instant.
-----------------------
Ooooo,carte noua. La aceasta chiar voi posta repede. Am niste idei super in minte si sper ca si voua sa va placa.

Pacatele inimiiWhere stories live. Discover now