Kimberly
Stateam in avionul cu destinatia Seattle. Maya dormea la mine in brate. Ma enerva faptul ca seamana leit cu tatal ei. Avea par blond si ochi albastrii exact ca el. Avionul era aproape gol,dat fiind ca era abia ora 6:30.
-Va rugam sa va puneti centurile de siguranta! Pleasa put your seat belt!se aude o voce din difuzoarele date la maxim. Maya se trezeste,iar eu o tin astfel incat sa poata privi pe geam. Ma bucur ca macar ea mi.a ramas.Ajungem curand la destinatie,iar de aici va veni Abygail,o prietena de.a mea, sa ma ia. La Aby voi sta saptamana asta,caci dupa vreau sa ma mut intr.un apartament.
-Kim!aud vocea familiara a lui Aby.Da.mi mie bagajele!Si cine e dulceata asta.
-Maya,fetita mea.
-Cu cine?
-Cu un nesimtit inselator.
Aby nu mai spune nimic,doar imi ia valiza din mana si o taraste pana la masina ei. Decapotabila seamana mult cu cea a lui Jack. Am plecat fara sa.i zic nimic.
-Ce s.a intamplat?ma intreaba Aby. Pari suparata.
-Ma gandeam ca am plecat fara sa.i zic fratelui meu.
Ajungem curand la Aby acasa. Nu mai fusesem aici de la moartea mamei. Casa parea schimbata si chiar era. Aby se casatorise cu Elliot,un fost iubit de.al meu si singurul de altfel inafara de Marc.
-Hei,printeso!ma saluta el.
-Hei!ii zic si incerc sa par fericita.
Inca o aveam in brate pe Maya,care intindea manutele spre Elliot.
-Pari trista! Ce s.a intamplat?
-Uite,tine.o putin pe Maya! Trebuie sa fac ceva.
Ajunsa in bratele lui,incepe sa il traga de par,asa cum facea si cu tatal ei. Imi deschid telefonul si sunt surprinsa sa vad ca Marc m.a sunat de peste 30 de ori si tot din partea lui am si 20 de mesaje. Le ignor,cautand numarul de telefon a lui Jack.
-Hei,fratioare!
-Kim,unde esti?
-Nu iti fa griji,sunt foarte bine. Vreau sa incep o noua viata. Te voi mai suna. Sa nu afle nimeni ca vb cu tine! Pa!
Ma intorc in sufragerie,iar aici o gasesc pe Maya mancand tot ce ii dadea Elliot.
-Cine e taticul frumusetii asteia?ma intreaba.
-Fostul meu iubit,Marc Black.
-Acel Marc Black? Trebuia sa.mi dau seama,seamana leit cu el.
-Il cunosti?
-Normal,am fost cei mai buni prieteni in liceu. Apoi el a luat.o pe medicina,si eu pe arhitectura. Ne mai intalneam ocazional.
Super! Vreau sa uit cu totul de el,si acum stau in casa cu fostul cel mai bun prieten al lui.
-Te rog sa nu.i zici ca sunt aici,zic.
Nu imi raspunde,fiind prea ocupat cu Maya.
-Pot sa mai raman pe aici o vreme,pana imi gasesc un apartament?
-Stai cat vrei,casa e mare. Iar dulceata asta mica sigur are nevoie de un pat,asa ca sa mergem sa luam unul. Aby nu era acasa,si dupa zisele lui Elliot,nu va veni in seara asta,caci doarme la o prietena.
Dupa ce o imbrac pe fetita mea intr.o rochita cu ratuste,iesim din casa. Doua ore a durat sa alegem patul,caci Elliot il voia ce.i mai bun pt Maya. Apoi am luat mancare pentru bebelusi. Stand la rand la casa,Elliot se apleaca si.mi zice:
-Vreau sa.ti marturisesc ceva in masina.
Plateste patutul si ne indreptam spre locul unde se afla automobilul.
-Hai,acum zi.mi.
-Kim,vreau sa stii ca eu inca mai am sentimente pt tine.
-Dar esti casatorit!
-Am divortat acum cateva saptamani. Si in plus,Maya are nevoie de cineva caruia sa.i zica "tata". Aby nu vrea copii. Iar tu ai deja unul dragut. Si tu esti oricum mai frumoasa ca Aby. Asa ca,vrei sa incepem o relatie?
Oferta pare tentanta,caci el e aproape la fel de dragut ca Marc.
-Da,vreau sa.ti fiu iubita!zic.
Ajungem acasa,iar Elliot o lasa pe Maya pe canapea,iar apoi incepe sa ma invarta. Maya ne privea cu ochii mari,aplaudand.
-Eiod,Im!striga.
-Ai auzit? Ne.a zis numele!
Asa era. Primele cuvinte ale ei au fost numele noastre,lucru care ne leaga si mai mult. O adormim pe Maya impreuna,lucru pe care nu l.am facut niciodata cu Marc. Elliot mi se pare ca e mult mai grijuliu cu mine.
-Asta e camera noastra! Zice.
Am vaga impresie ca si.au schimbat casa.
-V.ati mutat?
-Da,acum o saptamana,imediat ce am divortat. Abia ieri a sosit toata mobila.
Ne mai uitam la un film,pe la jumtatea caruia eu adorm.
Elliot
A doua zi dimineata,cand ma trezesc,observ ca Kim nu mai e langa mine.
Incep sa o caut,insa e in zadar. Initial ma gandesc sa o sun,dar telefonul ei e in pat,langa mine. Abia atunci observ biletelul de pe perna. "In viata exista multe intrebari fara raspuns. Stai si te intrebi:De ce,de ce nu am eu un astfel de noroc? Kim va fi bine,insa nu va mai vedea pe nimeni inafara de mine."
Il sun imediat pe Marc.
-Marc,trebuie sa.ti zic ceva. Kim a venit in Seattle si am primit.o la mine. Dar...
-Elliot,zi odata ce s.a intamplat!tipa.
-Kim a fost rapita.
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...