Cand coboram din masina,Johny vine in intampinarea noastra.
-Kimberly Jones,se prezinta Kim.
-Deci tu esti asa-zisa Kim. Semeni mult cu Tamara.
De unde o stie el pe Tamara?
-De unde o stiti pe mama?
-Daca te surprinde asta,atunci cum va fi sa iti zic ca eu sunt tatal tau biologic?
Johny? Tatal biologic al lui Kim?
Intram in sufragerie si o ajut pe Kim sa se aseze pe canapea.
-Nu cred,zise.
-Hai sa.ti povestesc cum s.a intamplat. Intr.o seara la o petrecere am intalnit.o pe mama ta. A fost dragoste la prima vedere. Dupa mai multe dansuri,am sfarsit ducand.o in dormitorul meu. Eram beat,asa ca am uitat de prezervativ. Tatal tau era acasa cu Jack,el stia ca dormea la o colega. Cand m.a sunat si a zis ca e insarcinata nu stiam ca e copilul meu. Dupa ce te.ai nascut am facut mai multe teste ADN ca sa vad daca sunt cu adevarat tatal tau,si toate au iesit pozitive.Kimberly
Intr.un fel eram fericita,dar si speriata. Johny era tatal meu?
-Deci,pot sa iti spun.... tata?
-Desigur,fetita mea,zice si ma imbratiseaza.
-Si ea e Maya,nepoata ta deci!
-Nepoata mea micuta si draguta!
Ne uitam la un film,la care eu adorm,fiind foarte obosita.PESTE 3 ANI
Kimberly
-Maya,vino aici,trebuie sa plecam la restaurant!
Micuta printesa apare imbracata in rochita de un roz pal,cu parul coafat asa cum trebuie sa il aiba un copil de 4 ani.
Marc ne asteapta in fata masinii,imbracat la 4 ace. Ne urcam linistite in masina,iar iubitul meu imi sopteste ceva despre o surpriza. Masa se desfasoara in liniste in restaurantul select pe care Marc l.a ales. Spre sfarsit,ma ia de mana si ma conduce intr.o sala frumos decorata.
-Kim,iubirea mea,a venit si ziua aceasta,imi zice,asezandu.se in genunchi. Aici au fost cerute toate sotiile din neamul meu. Acum vreau sa iti spun ce insemni tu pentru mine. Tu esti viata mea,aerul meu,inima mea,lucrul pentru care am trait,traiesc si voi mai trai vreodata. Esti perfecta asa cum esti,toate imperfectiunile facandu.te si mai frumoasa. Esti modesta,darnica si esti orice si.ar putea dori un barbat. Sper sa te pot face fericita. Vrei sa te mariti cu mine?spuse,scotand de la spate o cutiuta de catifea ce ascundea un frumos inel de platina.
Aveam lacrimi in ochi,insa acest lucru nu ma impiedica sa ii dau raspunsul:
-Da,spun ferm. Da,vreau sa fiu sotia ta si sa te iubesc pana la sfarsitul zilelor mele!zic si el imi zdrobeste gura cu a lui.
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...