Capitolul 10

14 1 0
                                    

Ajung acasa si urc rapid in camera mea,neuitand sa incui usa de la mine din camera. Imi pun hainele mele intr.un geamantan,iar ale Mayei intr.un rucsac. Strecor pe sub usa un bilet pentru Marc. "Am crezut ca ma iubesti,dar tu m.ai primit in casa ta si ai avut grija de mine doar din cauza testamentului. Imi pare rau ca am fost o pacoste pentru tine. Acum plec pentru a nu mai fi o pacoste.
Kim"
O iau pe Maya din patut si cobor pe scara de incendiu,care din fericire era chiar langa geam. Chem un taxi,ii dau soferului adresa Sarei si in curand ajungem. Maya statea in brate la mine si purta o rochita roz. Bat la usa Sarei iar aceasta deschide imediat. Imi ia bagajele si le duce in sufragerie.
-Dar cine e micuta?
-Ea e Maya,fetita mea. Tine.o putin,trebuie sa.i fac laptele.
Sara o ia in brate bucuroasa,si incepe sa se joace cu ea. Intre timp eu ii pregatesc laptele. Pana acum numai Marc facea asta,asa ca mie imi este destul de greu. Ies victorioasa din bucatarie si ii intind Sarei biberonul. O hraneste pe Maya su dupa o adoarme.
-Ma duc sa fac un dus. Pune.o pe Maya pe pat si du.te si te culca.
Picaturile fierbinti de apa imi lovesc corpul intr.un ritm rapid,care ma relaxeaza.

Dupa terminarea dusului,ma imbrac cu camasa mea de noapte si ma asez pe pat,alturi de Maya,si adorm imediat.
Marc
Nu pot sa cred!
-Eveline,misca de pe mine!tip
Alerg spre Kim,insa in zadar. Ma urc in masina si merg spre casa,insa strazile sunt atat de aglomerate incat ajung acasa in 20 minute. Alerg spre camera lui Kim,si sunt surprins sa vad ca a lasat un bilet. Il citesc,iar apoi sparg usa de furie. Ma uit dupa Kim,insa a scris clar ca pleaca. Si mai mult de atat,A LUAT.O PE MAYA! Turbez la gandul asta,si incerc sa o sun,insa are telefonul inchis. Ma gandesc cum sa dau de ea,si imi amintesc ca i.a zis ceva Sarei. O sun,dar aceasta nu raspunde. Sun pe fix,iar vocea de la capatul firului imi este atat de cunoscuta....e Kim.
-Draga mea...
-Nu ma lua pe mine cu "draga mea"! Te vad sarutandu.te cu o alta,si presupun ca tu vei zice ca nu e ceea ce pare!tipa la mine si imi inchide telefonul in nas.
Furios,ma urc din nou in nenorocita aia de masina,care nu vrea sa porneasca. Reusesc cu greu sa o pornesc,iar atunci incep sa gonesc ca un nebun pe strazi,spre Sara. Bat la usa,insa nu raspunde nimeni. Probabil dorm. Cu siguranta dorm, e 2 jumatate. Sun la sonerie si imi promit ca daca nu raspund,sparg usa. Spre fericirea usii,o Sara mai mult adormita decat treaza imi deschide.
-Unde e Kim?urlu.
-Hoooo,mai incet brunetule! Doarme cu Maya. Dar sa nu te prind ca o deranjezi,ca chem politia!
A baut,sunt sigur. Dar ma decid sa plec,caci sigur pe Kim nu ar incanta.o sa ma vada in miez de noapte.

A doua zi dimineata ma trezesc pe la 6. Gonesc pe strazi ca nebunul pana la casa Sarei. Bat la usa de doua ori si nu astept mult pana deschide.
-Unde.i Kim?intreb.
-Marc......a plecat.
Simt cum o vena este gata sa pocneasca.
-Uite,a lasat asta!zice si imi intinde un plic.
"Tin minte ca prima oara cand ne.am intalnit a fost acum un an si ceva. Atunci ai zis ca totul se va schimba. Eu nu am inteles daca in bine sau in rau. Dupa aceea,te.ai purtat frumos cu mine,ma ajutai la orice. Mama zicea:"sa nu faci alegerile in viata cu mintea,ci cu inima. Daca atunci cand stai langa el inima iti bate mai sa.ti iasa din piept,atunci ai ales cu sufletul." La mine asa se intampla. Am ales cu inima. Dar tot ea a avut cel mai mult de suferit.
Vreau sa te asigur ca daca o vrei pe Eveline,o poti avea. Nu o sa ma mai ai pe cap,asa ca iti poti lua o iubita. Vreau sa incep o viata noua,asa ca m.am mutat. Departe de tine,departe de toti cunoscutii. Vreau sa o iau de la 0. Nu ma cauta!
Kim"
-----------------------
Maya la media!

Pacatele inimiiWhere stories live. Discover now