Capitolul 2

43 2 0
                                    

Marc
Stateam acolo,langa Kim,asteptand sa se trezeasca. O priveam si ma miram cat de frumoasa era. Avea parul castaniu, piele maslinie iar stand asa in pat seamana cu Frumoasa din Padurea Adormita,iar eu sunt printul care o salveaza. In curand se trezeste,iar cand ma vede,roseste.
-Sa mergem sa.ti cumparam niste haine noi! Nu ai niciuna!zic.
Ea doar da din cap afirmativ.

Eram cu Kimberly intr.un mall din apropierea casei. Ii spusesm ca poate lua orice. Se fataia dintr.un magazin in altul,cumparand tot ce ii venea. Suntem la al V-lea magazin si deja cred ca am cumparat 20 de fuste,15 perechi de blugi, 40 de bluze si tricouri si 10 perechi de pantofi.
-Inca 3 magazine si plecam,da?strig in urma ei,in speranta ca ma aude. Intru in urmatorul magazin,iar aici nu imi vine sa cred ce vad:era imbracata intr.o rochie deasupra genunchilor,rosie,care se mula perfect pana la solduri,iar apoi devenea vaporoasa.
-Uite,uite,uite!!vine alergand spre mine.
Face o pirueta si apoi zic:
-Luam toate culorile pe acest model!
Bucuroasa,cauta si se intoarce cu cel putin 4-5 rochii de culori diferite. Dupa inca doua magazine,plecam cu un catralion de sacose,toate pline ochi cu haine scumpe si de firma.

Ajunsi acasa,mergem in camera noastra. Ma uit la Kim care face ochii mari.
-Aici vom sta?
-Da,iti place?
Insa raspunsul ei nu este unul verbal. Se ridica pe varfuri,astfel incat sa ma poata cuprinde cu bratele ei micute si ma saruta apasat. Nu ma asteptam la asa ceva. Si camera nu era atat de spectaculoasa. Era un pat dublu,pt amandoi,doua sifoniere,un birou ,o plasma,o canapea si doua fotolii. O ajut sa se instaleze,sa isi aseze hainele. Aduc mancarea,iar ea se plange ca ii e prea somn sa manance. Atunci decid sa o hranesc eu,iar ea ,ca o fetita ascultatoare,deschide gura de fiecare data. Dupa ce o hranesc ca pe un copil de doi ani, ne bagam in pat si o mangai usor pe spate. Incepe sa scoata un sunet asemanator unui........tors. In curand adoarme,dar eu nu. Ma uit la ea si vad cum doarme ca un ingeras. O iubesc.
********************************
Simt 2 manute mici care ma ating usor pe spate,apoi pe umeri.
-Iubire,trezeste.te! E ora 6. Ai dormit 5 ore. Ai patit ceva?ma intreaba.
Sar ca ars din pat si ma indrept rapid spre baie. Fac un dus si cand ies o vad pe Kim in rochia rosie pe care i.am cumparat.o acum 5 ani. Inca ii mai vine perfect.
-Kim,iti mai vine foarte bine!exclam surprins.
Vine spre mine,ma saruta scurt si imi zice;
-Cand m.am mutat aici,ai zis ca imi vei indeplini orice dorinta,asa.i?
-Da!raspund ferm. Si ce iti doresti?
-Sa vii cu mine in pat!
--------
Marc la media!

Pacatele inimiiWhere stories live. Discover now