Imi vine sa sar in sus de bucurie.
-Cand o pot vedea?intreb
-Daca doriti,chiar acum.
Dau afirmativ din cap si o urmez pe asistenta spre salonul unde se afla Kim. Intru incet si ma apropii de patul unde mamica Mayei dormea linistita. Ma asez pe marginea patului si incep sa o mangai pe mana. Cei doi ochi ciocolatii ma priveau din nou,insa in ei simt o usoara durere. Isi retrage mana dintr.a mea si se intoarce pe partea cealalta.
-Kim,te rog,asculta.ma! Imi pare rau pentru tot! Tu esti adevarta mea dragoste,tu esti tot ce imi pot dori! Te rog,iarta.ma!
-Pleaca de aici! Si cheama.l pe Elliot!striga in urma mea.Kimberly
-Elliot,da.mi paharul ala cu apa!
Se apropie usor de mine si mi.l da. Imi cuprinde fata intre palme si imi aplica un sarut pe buze. Dupa ce se retrage,imi sopteste
-Kim,nu eu sunt cel potrivit pentru tine! Nu.ti pot oferi ce doresti,nu te pot ajuta,nu iti voi putea fi alaturi!
-Ba da,Elliot,tu esti tot ce mi.am putut dori!
-Ba nu,eu plec din tara! Am primit un job foarte bine-platit,dar in Italia! Singurul care poate sa.ti fie alaturi este Marc. Nu stii cat sufera dupa tine! Acum e pe sala,plange.
Marc plange?
-Ma duc sa.l chem,zice si pleaca din salon.
In scurt timp Marc paseste incet spre patul meu,fara sa ma priveasca. Se aseaza in genunchi langa mine. Ma intorc spre el si il ating usor pe mana. Isi ridica privirea si in sfarsit se uita la mine. Abia acum observ cum arata. Ochii ii sunt rosii si inlacrimati,iar sub acestia se vad cearcanele imense. Nici parul sau nu arata tocmai bine,fiind foarte dezordonat.
-Kim,zice cu glas scazut,trebuie sa.ti zic ceva. Te rog asculta.ma! Stiu ca ma crezi un nimic,ca nu ma mai iubesti,dar gandeste astfel:Elliot si Jack pleaca. Tu cu cine sa ramai? Cine sa te ajute cu scaunul cu rotile?
-Ce scaun cu rotile?
-Accidentul......
-N-nu voi mai putea merge? Adica niciodata? Scaun cu rotile?
Incep sa plang,iar Marc vine langa mine si imi depune saruturi marunte de.a lungul maxilarului.
-Gata,gata. Totul va fi aproape la fel,iti vei creste fetita,iti vei gasi un iubit,un sot si un tata bun pentru Maya!
-Si cine crezi ca ma vrea asa?
-Esti frumoasa oricum ai fi. Eu te.as vrea oricat de invalida ai fi.Marc
Doctorul ma anunta ce tratament trebuie sa ia Kim.
-Trebuie sa veniti in fiecare zi aici sa faceti tratamentul. Trebuie sa.....
Nu sunt foarte atent,doar ma gandesc cum va face Kim fata la toate acestea.
-Si asta e cam tot ce trebuie sa stiti!
Iau hartia din mana doctorului si ma grabesc spre salonul unde se afla Kim. Peste o saptamana o vor externa,deci trebuie sa pregatesc camera ei. Dupa ce imi iau ramas-bun de la printesa care statea intinsa pe pat,ma indrept spre casa lui Elliot,stiind ca acolo se afla Maya.
-Ell,da.mi.o pe Maya,ca eu ma intorc L.A.
Elliot vine grabit spre mine,cu bagajele celor doua in mana.
-Astea sunt bagajele lor si aici e Maya.
Ies grabit si dupa ce asez lucrurile in masina pornim la drum. In cateva ore suntem acasa,si desi sunt lesinat de somn,ma duc sa caut un apartament. Stau in fata laptopului din casa parintilor mei. M.am impacat cu ei,au vazut cat tin la Kim. De doua ore butonez incontinuu pe laptop si in sfarsit gasesc o casa draguta. Are 5 dormitoare,3 bai,2 bucatarii si o sufragerie. E destul de mare,avand in vedere ca are 4 balcoane imense,2 etaje,o piscina 8×8 si o gradina imensa. Se afla la 15 minute de facultatea de medicina. Mi.a placut asa de mult incat ma duc chiar azi sa o vad. O cumpar imediat si ma apuc de renovat. Il sun pe Johny,care sigur ma va ajuta.
-Hei,Johny! Auzi,mi.am cumparat o noua casa pentru mine,o prietena si fetita mea si vreau sa ma ajuti sa o decorez.
-Imediat sunt la tine! Da.mi adresa unde se afla casa!
Il astept de 10 minute cand in sfarsit vad BMW-ul rosu al lui Johny. Coboara din el alaturi de sotia lui,Anna.
-Marc! Ce mare ai crescut!zice Anna.
Cu Anna nu m.am mai vazut de cand aveam 4 ani. Cu Johny ma intalneam in fiecare vara,cand renovam casa.
-Marc,du.te si cumpara astea! Zice si imi intinde o hartie.Peste 4-5 ore
Casa era aproape gata,mai lipsea mobila. Maya dormea linistita la mine in brate. Ma gandeam daca ii va placea noua ei camera. Era vopsita in roz,cu desene cu fluturasi si floricele pictate pe pereti. Restul dormitoarelor erau vopsite ori in mov,ori in bleumarin. Atipesc si eu pe scaunul unde stateam,insa Maya ma trezeste imediat.
-Hai sa ne schimbam si dupa sa cautam mobila pentru casa! In 10 minute ne aflam in fata magazinului si cautam mobila. Cele 4 paturi de adulti si cel de bebelusi erau deja cumparate, la fel era si mobilierul pentru bucatarie si baie. Dupa inca o jumatate de ora gasim tot ce ne trebuie. Livrarea se va face in 4-5 zile,imi va ramane o zi pentru detalii.Peste 5 zile
Totul e gata,am aranjat tot cred ca m.am descurcat destul de bine. Imi aranjez papionul si ma intorc sa o admir pe Maya. La doar un an si cateva luni,Maya deja arata ca o adevarata domnisoara. Rochita pe care i.am ales.o,una rosie cu bulinute albe,ii scoate in ochii albastri si parul blond. Dupa un drum lung ajungem in sfarsit la spitalul din Seattle. Kim ma astepta in salon,in timp ce eu cautam un doctor care sa se ocupe de externare. In mai putin de 20 de minute iesim din spital si ne grabim spre casa. I.am promis lui Johny si Annei ca i.o voi prezenta pe Kim,asa ca ei ne asteptau in fata casei. Ochii ciocolatii ai lui Kim au inceput sa sclipeasca atunci cand a vazut casa.
-Ador casa asta,Marc! Mersi!
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...