Capitolul 8

31 1 0
                                    

Jack
Ii intind testamentul lui Kim,iar ea incepe sa citeasca cu voce tare.
"Averea mea o las celor doi copii ai mei,Kim si Jack. Marc,te rog ai grija de fata mea. Apar.o de Samuel. Ea stie ca nu mai are tata de mult timp. Va afla adevarul doar daca se intalneste cu Jack."
Stai......mama se cunoaste cu Marc?!
Kimberly
Mama il cunoaste pe Marc?! De unde si pana unde?! Acum totul prinde sens. Ma apara doar din dorinta de a respecta ceea ce a scris mama in testament. Dau navala in camera.
-Marc! De aia te comportai tu asa frumos cu mine,nu? Fiindca mama a scris asta in testament? Si....de unde o cunosti pe mama?
-Asculta.ma,zice si ma ia in brate! Recunosc ca,la inceput de asta am facut.o,din cauza testamentului. Dar eu cred ca cel mai evident lucru ca te iubesc a fost noaptea in care te.am facut a mea,zice,iar glasul lui e acum calm. Iar eu o cunosc pe mama,ei bine,fiindca a fost destul de mult timp amanta tatalui meu.
Deci intalnirea noastra nu a fost intamplatoare?
-Dar tu ma iubesti?
-Mai mult ca orice pe pamant. Tu si copilul nostru insemnati totul pentru mine.
Marc
Imediat dupa ce am facut marturisirea,Kim alearga spre baie. Alerg si eu dupa ea,iar aici varsa tot ce mancase.
-Draga mea,e de la copil! Nu iti fa griji,mai ai doar 4 luni jumatate. In curand o voi tine pe fetita noastra in brate. Te.ai gandit la un nume?
-Maya,zice ea cu glas stis.
O iau in brate si vad ca este foarte palida. O pun repede in pat,punand mana pe fruntea ei. Avea febra! Alerg sa caut un termometru,dar nu gasesc decat termometrul-suzeta pe care il cumparasem pentru Maya.
-Hai,baga asta in gurita!zic,intinzandu.i suzeta.
Ea nu face nicio miscare asa ca o bag eu inauntru. Dupa 1-2 minute de asteptat,ma uit pe micul ecran care ar trebui sa arate temperatura.44 cu 5! O iau in brate,iar ea se agata cu manutele ei mici de gatul meu. O duc pana la masina,o intind pe bancheta din spate si ma duc pe locul soferului,conducand cu viteza pana la spital. In ultima vreme am ajuns aici de mai multe ori decat in intreaga mea viata. Merg cu ea in brate pana la doctorul meu de familie. Acesta imi face semn sa intru,iar eu o asez pe Kim pe canapea.
-Marc,ce mai faci? Si cine este amica ta?
-Hei Tim! Ea e Kimberly Jones si e iubita mea!
Ii explic situatia iar acesta imi da medicamentele,explicandu.mi cum trebuie administrate. Slava Domnului ca sunt in anul 2 la medicina!
-Doua injectii pe zi! Una dimineata si una seara! Iar cu spozitoarele,3 pe zi! Ii fac eu acum,ca e dimineata,dar seara va trebui sa i le faci tu!
La auzul acestor cuvinte,Kim se ridica in sezut. Vin langa ea,o prind in brate,dar aceasta se zbate incontinuu.
-Hai sa mergem pe patul acela,ii zic,deoarece Tim mi.a aratat ca acolo trebuie sa o duc.
Cu chiu,cu vai,reusesc sa o asez acolo. Ii dau jos si pantalonii. Victorios,ma intorc la fata lui Kim,peste care acum se vede o urma de frica.
-Printesa mea iubita! Stai linistita,sunt aici,cu tine!
Tim se intoarce spre Kim cu seringa,iar cand acul face contact cu pielea fina a iubitei mele,aceasta incepe sa planga.
-Imediat terminam!ma anunta Tim.
Dupa terminarea operatiunii,Kim plange incontinuu. Nu mai sta la mine in brate,iar cand am vrut sa o sarut,m.a impins. Nu mai vorbea cu mine deloc,lucru care ma irita. Se incuiase in camera ei si plangea incontinuu. Nu i.a deschis nici lui Jack,pe care l.am chemat ca sa o mai linisteasca. Abia spre seara,cand am mai incercat o data sa vad daca nu e descuiata,am vazut ca era deschisa. Intru rapid si o gesesc pe Kim adormita. Ma apropii de ea si o invelesc,deoarece era imbracata doar in chiloti si maieu. Cand dau sa plec,o aud pe Kim strigandu.ma. Probabil avea din nou un cosmar. Ma intorc spre ea,si sunt surprinsa sa o vad in picioare.
-Marc....Samuel a fost aici

Pacatele inimiiWhere stories live. Discover now