Jack
-Frumoaso,trezeste.te! Am ajuns!
Kim se freaca la ochi,apoi ii casca mari cand vede casa de vacanta de la Paris. Nu cred ca ea a vazut alta inafara de apartamentul ei. Din moment ce era inca minora,era in grija mea.
Coboara din masina,imi ia cheile de la casa si alearga spre usa,deschizand.o. Intra val-vartej in casa si isi alege o camera.
-Aici vom sta,copilul meu!
-Stai....ce ai zis?! Esti insarcinata cu nesimtitul ala?!
-Da. Dar copilul e in pantecul meu,deci Marc nu mi.l poate lua.
-Deci voi fi unchi! Si e baiat sau fata?
-Inca nu stiu. Peste doua luni aflu.Peste doua luni
Kimberly
-Felicitari! Aveti o fetita sanatoana!zice doctorul.
Ma ridic in sezut si il imbratisez pe Jack. Ultimele 2 luni au trecut foarte repede. Mi.am facut noi prieteni si am intrat la facultatea de medicina din Paris. Ma bucur ca Marc nu m.a mai sunat. Nu as fi suportat sa ii aud iar vocea,mai ales dupa ce mi.a facut. Sambata seara ies de obicei cu gasca: Ruby,eu,Sara,Phil,Theodor si Charlie. Charlie a incercat sa treaca la urmatorul nivel relatia noastra de prietenie,insa eu am zis ca nu sunt pregatita de o alta relatie.
In seara asta urma sa ies in oras cu prietenii mei,daca nu eram racita cobza. Asta imi aducea aminte de Marc,cand imi faceam analize si el ma strangea in brate. Kim..nu te mai gandi la el dupa ce ti.a facut! Jack intra in camera.
-Trebuie sa plec urgent. Ai nevoie de ceva?
-Niste ceai si o prajitura.
-Bine,vin in 2-3 ore.
Ma gandesc sa o sun pe Sara. Cu ea ma inteleg cel mai bine. O sun,iar ea raspunde imediat.
-Hei Sara! Nu poti sa vii pe la mine sa ne uitam la un film? Sunt racita si ma cam plictisesc.
-Ok,in 10 minute sunt acolo.
Caut un film dragut prin sertare. Aproape lesin cand vad ca si Jack are acelasi film pe care l.am vazut cu Marc. Trec repede peste el,gasind unul interesant. Aud soneria usii si ma grabesc sa deschid,crezand ca e Sara. Dar nu era ea,era Marc.
-Uite,inainte de a ma da afara sau de a incepe sa urli,lasa.ma sa.ti explic,zice iar eu decid sa il ascult. Singurul motiv pentru care am facut asta a fost pentru ca parintii m.au obligat sa ma casatoresc cu Eveline,fiica unui alt om de succes,doar din dorinta de a prelua afacerea.
-Si pentru asta a trebuit sa ma bati?intreb.
-Te.am batut fiindca eram nervos. Acum mi.am parasit parintii,le.am zis ca daca ei nu te primesc pe tine,nici de mine nu vor mai auzi.
-Si ce te.a fortat sa faci asta?
-Sunt nebun dupa tine. O luna am incercat sa te uit,dar nu reuseam. Am intrat in depresie ca nu te voi mai vedea niciodata,pierdeam noptile prin baruri,inecandu.mi amarul in bauturi. Te rog,vino cu mine! Fii inapoi a mea!
Nu am apucat sa zic nimic,caci in acea clipa a intrat Jack. Ma imbratiseaza strans si ma saruta pe ambii obraji.
-Te.ai aruncat in bratele primului barbat pe care l.ai vazut?!
-Nu e ceea ce pare,reusesc sa soptesc in final.
Marc incepe sa il bata pe Jack,iar eu incep sa tip
-Marc,nu.l mai bate! Nu.mi bate singura ruda ramasa in viata!
-El e fratele tau? Imi pare rau! Nu stiam!
-De aceea te rog sa pleci! Vreau sa.mi cresc fetita singura,doar cu ajutorul lui Jack. Nu mai vreau sa te mai vad!zic si ii trantesc usa in nas. Mai suna o data,iar eu ii deschid.
-Nu am venit decat sa te anunt ceva in legatura cu mama ta. Incendiul a fost pornit de o mana criminala,nu a fost accidental!
YOU ARE READING
Pacatele inimii
RandomKimberly este tipul de fata care stie ce vrea. Pana la un moment dat ea traieste fericita alaturi de mama ei.Dupa moartea tragica a acesteia,ea este adoptata de Marc,fiul unui miliardar. Printr.o greseala a acestuia,Kim isi gaseste fratele biologic...